Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ben ik niet met je eens: Misschien zijn de prijzen die hier soms gevraagd worden voor zaken die mensen vaak gratis gekregen hebben, soms een beetje overtrokkeno_Oo_O

Inderdaad. Ik heb deze via het referral programma "gekregen". Beschouw die 100 EUR dan maar als een bijdrage aan deze forum community voor alle informatie die ik hier de vorige jaren gratis heb ontvangen ;)
 
Ik heb een ongebruikte Tesla Wall Connector te koop, met lange kabel (7,5m). Nieuw in doos. €400.
Lokatie: Amstelveen. Binnen een straal van 50 km kom ik de (zware) doos gratis brengen.


IMG_5277.jpg
IMG_5280.jpg
 
  • Like
Reactions: To3ornotto3?
Hoi allen,

Ik ben in afwachting van een nieuwe Tesla maar ook alvast op zoek naar een Wall Charger.
Zou graag de zwarte referral met 7m kabel willen overnemen.
Ik zou er € 350,- voor willen betalen, kom hem graag bij je ophalen mocht je enigszins in een straal van laten we zeggen 70km vanaf Standdaarbuiten (omgeving Moerdijk/Roosendaal) wonen. België ook geen probleem gezien ik daar bijna iedere dag ben voor mijn werk.

Laat maar weten als je wat hebt.
Bedankt alvast
Grz
Josh
 
Hoi allen,

Ik ben in afwachting van een nieuwe Tesla maar ook alvast op zoek naar een Wall Charger.
Zou graag de zwarte referral met 7m kabel willen overnemen.
Ik zou er € 350,- voor willen betalen, kom hem graag bij je ophalen mocht je enigszins in een straal van laten we zeggen 70km vanaf Standdaarbuiten (omgeving Moerdijk/Roosendaal) wonen. België ook geen probleem gezien ik daar bijna iedere dag ben voor mijn werk.

Laat maar weten als je wat hebt.
Bedankt alvast
Grz
Josh

Je hebt een PM.
 
Hoi allen,

Ik ben in afwachting van een nieuwe Tesla maar ook alvast op zoek naar een Wall Charger.
Zou graag de zwarte referral met 7m kabel willen overnemen.
Ik zou er € 350,- voor willen betalen, kom hem graag bij je ophalen mocht je enigszins in een straal van laten we zeggen 70km vanaf Standdaarbuiten (omgeving Moerdijk/Roosendaal) wonen. België ook geen probleem gezien ik daar bijna iedere dag ben voor mijn werk.

Laat maar weten als je wat hebt.
Bedankt alvast
Grz
Josh
Ondertussen geregeld. Dankjewel LarS85
 
  • Like
Reactions: Lars_R
Iemand interesse in een MS 85D van 03/2016? Ondertussen reeds 2 jaar probleemvrij, zowat alles is vervangen geweest! 180.000km en in perfecte staat, maniakaal onderhouden volgens mijn vrouw:rolleyes:

Ongeveer over een maand leverbaar, in Elon tijd... dus ergens na de zomer. Doe gerust een PM. Ik heb op het forum al eerder foto's geplaatst...
 

Attachments

  • 824B502A-034A-48DA-80E5-55EF523B5F63.jpeg
    824B502A-034A-48DA-80E5-55EF523B5F63.jpeg
    812 KB · Views: 50
  • 46F02709-93C2-4EE3-8138-2FF5B84F23B2.jpeg
    46F02709-93C2-4EE3-8138-2FF5B84F23B2.jpeg
    812 KB · Views: 45
Na een testrit ben ik overtuigd: ik ben klaar om een SR+ te bestellen. Daarom zoek ik iemand (bij voorkeur regio Gent) die me een Tesla Wall Connector van de hand kan doen aan €300. Ik besef dat dit onder de marktprijs ligt, naar als tegenprestatie zou ik dan ook de referral code van de verkoper gebruiken om mijn bestelling te plaatsen (dus een return van 7.500 Km aan de supercharger).
 
  • Funny
Reactions: PaulusdB
Na een testrit ben ik overtuigd: ik ben klaar om een SR+ te bestellen. Daarom zoek ik iemand (bij voorkeur regio Gent) die me een Tesla Wall Connector van de hand kan doen aan €300. Ik besef dat dit onder de marktprijs ligt, naar als tegenprestatie zou ik dan ook de referral code van de verkoper gebruiken om mijn bestelling te plaatsen (dus een return van 7.500 Km aan de supercharger).
Ik kocht vorige week een gebruikte TWC voor nog wat minder dan € 300, dus heb ik nog wel een origineel Hollandse, volledig gratis referralcode voor je: Hollandse Tesla bestellen (werkt ook in Belgie)
 
  • Funny
Reactions: Lucky1 and job-lek