Je kan ook eenvoudig de kabel inkorten.Ik ben op zoek naar een TWC met kabellengte van 2,5 m (of eventueel om te ruilen voor een TWC van 7.0 m, die ik dan nog moet kopen).
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kan ook eenvoudig de kabel inkorten.Ik ben op zoek naar een TWC met kabellengte van 2,5 m (of eventueel om te ruilen voor een TWC van 7.0 m, die ik dan nog moet kopen).
Als je geen tang hebt om nette adereindhulzen mee te knijpen of gewoon niet echt weet hoe je dit verantwoord moet doen raad ik dit af.Je kan ook eenvoudig de kabel inkorten.
Als je geen tang hebt om nette adereindhulzen mee te knijpen of gewoon niet echt weet hoe je dit verantwoord moet doen raad ik dit af.
Helemaal mee eens.Als je geen tang hebt om nette adereindhulzen mee te knijpen of gewoon niet echt weet hoe je dit verantwoord moet doen raad ik dit af.
Hoeveel had je er graag voor gehad?Aangeboden: Whispbar K704W KIT
Ik heb vorig jaar van een aardige Model S eigenaar uit mijn straat een mooie Whispbar gekregen, twee dakdragers die tegenwoordig onder de naam Yakima vallen. Hij had zijn Model S ingeruild voor een Model 3, waardoor hij er niks meer aan had. Bij deze Whispbar zat een K704W kit, die nodig is om de Whispbar op een Model S te monteren.
ECHTER: deze K704W kit is ALLEEN geschikt voor de oudere Model S uitvoeringen (t/m juni 2015; natuurlijk alleen die met panorama dak). Aangezien de mijne uit 2018 is, was de kit niet voldoende. In mijn geval had ik een K930W kit nodig. Deze kit is exact gelijk aan de K704W kit, met de toevoeging van 4 specifieke bouten.
Aangezien ik vlak voor mijn vakantie deze bouten niet afzonderlijk kon vinden, heb ik een K930W kit aangeschaft. Daarmee past de Whispbar prima op de Tesla.
Ik heb nu echter een K704W kit over. Mocht iemand deze willen hebben, laat het dan a.u.b. even weten. Let op, dit is dus een kit om een Whispbar op een Tesla Model S met panorama dak te monteren.
Tijdens het schrijven van deze post heb ik ook de onderstaande link gevonden:
- Gemaakt voor de Tesla Model S met panorama roof, productie datum t/m juni 2015.
Hiermee wordt de K704W kit ook geschikt voor de Tesla Model S van latere bouwjaren. Voor mij is deze keuze echter te laat (aangezien ik de K930W kit al heb gekocht), maar het kan een optie zijn voor anderen.
Mocht er interesse zijn in de K704 kit, dan hoor ik dat graag.
View attachment 700741View attachment 700742View attachment 700743View attachment 700744View attachment 700745View attachment 700746View attachment 700747
heb ik geen probleem mee, maar bij tesla beweert men dat de weerstand verandert en dat er dan een andere firmware op moet komen, wat ergens wel steek houdt.Je kan ook eenvoudig de kabel inkorten.
Ik zal je zo een privé berichtje sturen.Hoeveel had je er graag voor gehad?
Prima , verkocht. Ik kan je wel blijkbaar nog geen privé berichtje sturen aangezien ik nieuw ben op het forum. Geen flauw idee hoe ik je anders prive kan sturen ?Ik zal je zo een privé berichtje sturen.
nu gaat het misschien lukken, ik dacht dat je minimum 5 posts moet hebben om privé berichten te kunnen sturen.Prima , verkocht. Ik kan je wel blijkbaar nog geen privé berichtje sturen aangezien ik nieuw ben op het forum. Geen flauw idee hoe ik je anders prive kan sturen ?
Dat is onzin zo ver ik weet.heb ik geen probleem mee, maar bij tesla beweert men dat de weerstand verandert en dat er dan een andere firmware op moet komen, wat ergens wel steek houdt.
Maar toch, indien iemand wil ruilen voor ne 7 meter , moet ik niks veranderenDat is onzin zo ver ik weet.
Ja, de weerstand zal een heel klein beetje veranderen maar daar is geen nieuwe firmware voor nodig.
Post in thread '"Balance Required" BMS Alert on Plaid'Ik verkoop mijn Tesla Model S - 85d van 2016.
Auto is nog in perfecte staat.
Details:
All-Wheel Drive Dual Motor
Titanium Metallic
21" Grijze Turbine wielen / incl ook winterbanden met de standaard velgen
Autopilot met comfortfuncties
No Ludicrous
Premium upgradepakket
Autopilot met comfortfuncties
Gratis Supercharging
Premium Connectivity, Gratis onbeperkt
Aantal kms momenteel: 178595
Inschreven in Belgie.
Factuur mogelijk.
Wagen beschikbaar na levering nieuwe. Verwachting medio 2022.
Is dat realistisch? Ik ben er ook naar aan het kijken en als je bv een 90D wil vind ik toch niet veel zinnigs onder de 50.000.Goedenavond!
Ik ben op zoek naar een tweedehands Model S. Free Supercharge is een vereiste. Tevens zoek ik geen 60/70 base, ben op zoek naar veel PK's en als het even kan een D versie
Budget is plm. 40.000.
vraag eens aan @Tazmanian wat de 85-D hierboven moet opbrengenIs dat realistisch? Ik ben er ook naar aan het kijken en als je bv een 90D wil vind ik toch niet veel zinnigs onder de 50.000.
Als hij wil niet. Invoeren kost 110 euro bij de RDW en het process voor een Electro auto is super simpel. Het ophalen op een kenteken plaat/trailer is het moeilijkste.Ik heb Vova zonet gecontacteerd. Maar mijn wagen is ingeschreven in Belgie, dus dan zou die moeten worden ingevoerd naar NL.
Misschien is dat een obstakel voor hem.
85D's vind je goedkoper maar dat zijn vaak ook pre-facelift modellen. Waar zouden jullie zoeken naar een tweedehands exemplaar? Als je op Autoscout en 2dehands kijkt zie je dat de Belgische markt gedomineerd wordt door Nicola, die niet echt goedkoop is.vraag eens aan @Tazmanian wat de 85-D hierboven moet opbrengen