Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Is dat realistisch? Ik ben er ook naar aan het kijken en als je bv een 90D wil vind ik toch niet veel zinnigs onder de 50.000.
Ik volg het aanbod al een maandje of 2 op diverse autosites in binnen- en buitenland maar mijn ervaring is dat je best wel wat kunt vinden voor dat bedrag. Ik neem daarin mee dat een hogere kilometerstand voor mij niet zo'n probleem is. Daarnaast calculeer ik ook in dat als je de tussenhandel uitschakelt je ook wel wat kunt besparen, zowel ik als koper als de verkoper.
 
Ik verkoop mijn Tesla Model S - 85d van 2016.
Auto is nog in perfecte staat.

Details:
All-Wheel Drive Dual Motor
Titanium Metallic
21" Grijze Turbine wielen / incl ook winterbanden met de standaard velgen
Autopilot met comfortfuncties
No Ludicrous
Premium upgradepakket
Autopilot met comfortfuncties
Gratis Supercharging
Premium Connectivity, Gratis onbeperkt

Aantal kms momenteel: 178595

Inschreven in Belgie.
Factuur mogelijk.

Wagen beschikbaar na levering nieuwe. Verwachting medio 2022.
Ik weet overigens niet welke prijs je hiervoor wil krijgen maar dit zou eigenlijk wel zijn wat ik zoek. Import uit Belgie vind ik niet zo'n probleem, dat is overkomelijk.

Maar ja, halverwege 2022...... Ik ben nu als petrolhead besmet met het Tesla-virus en ik ben bang dat ik op de intensive-care geraak als ik zo lang moet wachten :)))
 
  • Funny
Reactions: Maarten
Ik weet niet of je hem zakelijk wilt kopen of als particulier maar als je zoekt en je hebt tijd dan kun je soms wel een leuke marge auto vinden. Misschien heb ik er een beetje lang over gedaan, 2 jaar. Maar deze kwam plotseling in mijn zoekopdracht bij autoscout naar voren.
 
Ik weet overigens niet welke prijs je hiervoor wil krijgen maar dit zou eigenlijk wel zijn wat ik zoek. Import uit Belgie vind ik niet zo'n probleem, dat is overkomelijk.

Maar ja, halverwege 2022...... Ik ben nu als petrolhead besmet met het Tesla-virus en ik ben bang dat ik op de intensive-care geraak als ik zo lang moet wachten :)))

In ieder geval al minder dan de € 40.000 wat uw budget is ;-)
Ik heb gisteren mijn nieuwe besteld, tot voor eergisteren stond er op de bestelsite verwacht leverdatum Q1 2022, nu is dit aangepast naar medio 2022.
Nog geen flauw idee wanneer de levering effectief zal plaats vinden. Zodra ik de nieuwe heb kan de oude weg ;-)
 
In ieder geval al minder dan de € 40.000 wat uw budget is ;-)
Ik heb gisteren mijn nieuwe besteld, tot voor eergisteren stond er op de bestelsite verwacht leverdatum Q1 2022, nu is dit aangepast naar medio 2022.
Nog geen flauw idee wanneer de levering effectief zal plaats vinden. Zodra ik de nieuwe heb kan de oude weg ;-)
Hier een beetje hetzelfde verhaal. Wel definitief besteld begin februari (aan een 10k€ lagere prijs). ik ga er van uit dat het eind Q1 2022 gaat worden.
de MS van 2015 mag dan ook weg. Tesla is waarschijnlijk nog bezig met nieuwe ontwikkelingen voor de EU versie. Nieuwe achterlichten waar de CCS in past. en hopelijk nog een paar andere zaken zodat we een nog betere auto krijgen dan deze die nu in de VS rijden.
 
Klopt, maar als je nu kijkt naar de US site staat daar ook al levering op maart/april 2022 ....
Zal vooral te maken hebben met chiptekorten vrees ik.

Hopelijk wordt het niet eind 2022 ....
als het chiptekorten zou zijn, denk ik dat ze eerder wat minder M3's en MY's maken en wel de duurdere MS leveren.
Ik denk dat ze ook met "steer-by-wire" bezig zijn voor de MS. Wat logischer is met de Yoke.
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
Ik heb een gloednieuw verzegelde wall connector en een draadloze telefoon lader voor een model S/X in de aanbieding. Iemand interesse?



interesse in de wall connector. Hoeveel zou je ervoor willen? Stuur maar PM :)
 
wat is het voordeel van steer-by-wire? mij lijkt een nadeel dat de responce motor weer een extra onderdeel is welke defect ka raken.
Ik zie juist voordelen.
Er hoeft geen volledig stuurkolom aanwezig te zijn.
Het stuur kan een joystick zijn (mits regelgeving...) [[ Persoonlijke wens 😃]]
Het stuur beweegt niet mee als besturing volledig voor autonoom rijdt
 
wat is het voordeel van steer-by-wire? mij lijkt een nadeel dat de responce motor weer een extra onderdeel is welke defect ka raken.
En ander groot voordeel -> de uitslag van de wielen kan afhankelijk van omstandigheden/snelheid gemaakt worden (zeker als er geen rond stuur is gemonteerd) Het stuur hoeft dan niet een paar rondjes van geheel links naar geheel rechts. Bij lage snelheden kun je er voor kiezen om de wielen een volledige uitslag te geven bij slechts 45-90 graden stuur-verdraaiing. Op de rijksweg (bij hoge snelheden) is er juist relatief veel stuurbeweging nodig om de wielen te laten sturen.

Bij het gaspedaal is er al langer sprake van variabele aansturing. Bij relatief kleine Turbomotoren is het heel gebruikelijk om bij een klein beetje indrukken van het gaspedaal relatief veel "gas/brandstof" te geven. Dat heeft de bestuurder echt gevoel van een snelle auto welke lekker oppakt. Totdat de bestuurder een keer in een Tesla heeft gereden :p
 
Ondanks dat het financieel / fiscaal gezien een onverstandige keus is ben ik toch voornemens om de model y aan te schaffen.... :)

Als gevolg hiervan komt mijn long range model 3 in de verkoop. Hij is voorzien van 19 inch sportvelgen, zwart interieur en een afneembare trekhaak. Geen auto pilot. Geen schade gereden en nooit geen problemen gehad. Bouwjaar 08 2019, dus nog wel even 4% bijtelling. Huidige km stand 46.000.

Bij interesse svp pm.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Aangeboden: 20" T-Sportline Tesla velgen met banden voor Model X of S

Deze T-Sportline velgen zijn speciaal ontwikkeld voor Tesla en uitermate geschikt voor gebruik als zomervelg en/of als wintervelg.

Enkele kenmerken:
  • Design Tesla
  • Originele naafdoppen kunnen eventueel gemonteerd worden
  • Montage met originele tesla wielmoeren
  • Hoog draagvermogen, uitermate geschikt voor Model X (en dus ook voor S)
  • Kleur: Silver
  • Breedset

Vegenmaat T-Sportline:
Voor: 9JX20
Achter: 10JX20

Banden Michelin:
Voor: 255/45R20 105V MICHELIN latitude sport 3 xl - profiel 2 x 5,8 mm
Achter: 275/45R20 110Y MICHELIN latitude sport 3 xl - profiel 2 x 3 mm

Inclusief 4 x TPMS Sensor Kit S180052068Z

Hier en daar gebruikssporen (kan hersteld worden)

Prijs € 950,-
 

Attachments

  • ModelX.jpg
    ModelX.jpg
    315.7 KB · Views: 251
  • 20210915_113930 1.jpg
    20210915_113930 1.jpg
    947.8 KB · Views: 32
Aangeboden: Tesla Model 3 Long Range AWD, 2019, trekhaak (marge auto)
Omdat ik stiekem toch wel naar een Model Y aan het kijken ben wordt mijn Tesla Model 3 van Juni 2019 te koop aangeboden. Kilometerstand is 25.500 km, de auto is Pearl White metallic en heeft de originele afneembare trekhaak, verder het zwarte premium interieur en de standaard autopilot.
De ruiten zijn door een professioneel bedrijf getint door middel van folie op zijruiten (voor en achter) en de achterruit. Na aflevering is de lak gepolijst en is er een ceramische coating aangebracht. Op de originele velgen zijn Vredestein all season banden gemonteerd die zo’n 7.000 km achter de rug hebben, daarnaast ook nog een set antracietgrijze 18 inch after market wielen met zomerbanden met ruim voldoende profiel.
Richtprijs 48.500 Euro, incl. BTW.

Let op; dit betreft een particulier aangekochte auto, oftewel een marge auto waarbij dus geen BTW verrekend kan worden.
Stuur me even een persoonlijk berichtje voor vragen of foto’s.

Ter aanvulling, de auto heeft dus de standaard autopilot functionaliteit maar is al wel uitgerust met HW3. De prijs is bespreekbaar, mits realistisch. En nog wat foto’s die in het eerste bericht ontbraken.

865E3813-263D-4126-8240-4B6CE1500D2B.jpeg94AAF6FC-7D9A-4101-95A6-1C174AEB86FC.jpegF71E00B2-BFE2-4993-A8C7-117B7D38F753.jpegB039E55D-D2CB-4DFC-B418-263943CBD890.jpeg2B3FE75A-B3FE-4BAF-B99B-BD6E3E9CB388.jpegCF298856-C87A-4840-90F0-E902AE0478C0.jpeg
 
  • Like
Reactions: job-lek