Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ben op zoek naar een model s met Free supercharg.
Moest er iemand eentje wegdoen mag gerust iets laten weten.
Wat zijn de zaken waar je zeker op moet letten bij de aankoop van een oudere model S?
Ik heb de zoek functie voor jouw eens gebruikt.
Interessante functie ervan is de ‘Search titles only’ checkbox.
Zo zocht ik achtereenvolgend op ‘tekortkomingen’ ‘hands’ en ‘kopen’





 
Ik doe gewoon weer een nieuwe poging:

MODEL 3/Y - DASHBOARD HUD SNELHEIDSMETER​


Op maat gemaakt ontwerp voor Tesla Model 3 (niet highland) en Model Y.

Geeft de rijsnelheid, de huidige versnelling weer, richtingaanwijzers, en resterend percentage lading..

De ingebouwde lichtgevoelige sensor past automatisch de schermhelderheid aan volgens de licht- en donkerintensiteit

Dit ding noemen ze een HUD maar is geen headsup display maar keurig netjes geïntegreerd in je dashboard, achter je stuur, duidelijk leesbaar. Besteld maar voegt voor mij niets toe. Mijn vrouw vindt het geweldig maar ja, die rijdt er niet zo vaak in. Werkt echter inderdaad super. 0,0 delay in snelheids- en richtingaanwijzers t.o.v. de centrale display. En de installatie erg simpel. Tooltje erbij om de panelen makkelijk te verwijderen. Ik heb alleen even getest met de draad over de stoel.

Bij de winkel in Almere kost ie €96,80. Ik geef het black Friday gewoon door en dan nog minus €10 dus hij mag weg voor €45 (ophalen of verzenden).



IMG_1341.jpeg
IMG_1311.jpeg
 
  • Like
Reactions: job-lek
Vraagje, passen de velgen van een model S altijd op een andere model S? Of is het zo dat bepaalde jaartallen andere velgmaten hebben. Ik bedoel ik heb 19” velgen, passen andere 19” dan altijd op mijn auto?
Alle 2012 - 2019 passen op elkaar. Van 2012 tot 2015 heb je Balong TPSM sensoren. Deze werken op een andere receiver dan de nieuwere 2016 + Continental TPMS sensoren. De refresh 2019 - nu heeft een andere maat velgen dan de oudere versie. Als ik mij niet vergis heeft de nieuwste versie ook andere andere velgenmaat voor dan achter.
 
Ik heb 2 sets 20” Slipstream wielen voor de 2016-2020 Model X, beiden gunmetal gelakt en met gelakte naafdoppen.

De ene set op Pirelli Scorpion Winter banden met 3 winters (december-maart) dus op het randje. De andere set met Goodyear Eagle F1 en 1 zomer gereden.

Elke set mag weg voor 1200€.

IMG_3647.jpeg


IMG_3648.jpeg


IMG_3646.jpeg


1702895305981.jpeg
 
ivm wegdoen Tesla Model S - in de aanbieding :

Getinte schermen voor de achterruit en de zijruitjes.

gratis ophalen in omgeving Den Bosch

Het gaat om dit product:

1703841531291.png


Voordeel is dat niemand in de achterbak kan kijken, en als je 7zits hebt, het achter niet meer superwarm wordt als de zon fel schijnt.
Nadeel is dat het 's winters in het donker het zicht naar achteren wel erg donker maakt.
 
ivm wegdoen Tesla Model S - in de aanbieding :

Getinte schermen voor de achterruit en de zijruitjes.

gratis ophalen in omgeving Den Bosch

Het gaat om dit product:

View attachment 1004030

Voordeel is dat niemand in de achterbak kan kijken, en als je 7zits hebt, het achter niet meer superwarm wordt als de zon fel schijnt.
Nadeel is dat het 's winters in het donker het zicht naar achteren wel erg donker maakt.
Deze is weg!
 
Wegens opruiming van mijn velgen collectie te koop een in nieuwstaat verkerende set van vier 19-inch velgen, in de Bentley Mulliner look.
Inclusief Bentley 'B' naafkappen.Deze velgen hebben slechts drie weken onder mijn Tesla gezeten en zijn 100% schadevrij.
De velgen zijn winterbestendig want er zitten geen gepolijste of verchroomde delen op, dus een leuke set om ook in de winter met mooie velgen rond te rijden.

Afmetingen:
Diameter: 19-inch
Breedte 8,5J
Steek: 5x 114,3
ET: 40
Naafgat: 73,1mm, centreeringen naar 64,1mm zitten er bij.
Let op: Op een Model 3 Performance met de 'stepped hub' heb je speciale 3,5mm spoorverbreders nodig.
De set wordt verkocht zonder banden, zonder TPMS sensoren en zonder wielmoeren.

Nieuwprijs was €900,-.
Afhaal prijs voor forumleden: €600,- vast.
Afhalen in Sint Philipsland of Sint Annaland, allebei in Zeeland.
Levering aan huis is bespreekbaar.
Verzenden is niet mogelijk want ik heb geen verpakkingen meer.
 

Attachments

  • 20210824154802resized1.jpg
    20210824154802resized1.jpg
    174.9 KB · Views: 14
  • 20210824154808.jpg
    20210824154808.jpg
    428.2 KB · Views: 12
  • 20210824154812.jpg
    20210824154812.jpg
    507.5 KB · Views: 13
  • Like
Reactions: Hayden