Hier direct het antwoord maar: gisteren heb ik samen met m'n 13-jarige zoon Marco een totale afstand van 1047km gereden. :biggrin:
Globale trajectbeschrijving:
Groningen
Dronten
Zevenaar SC
Oosterhout SC
Waasmunster Belgie
Oosterhout SC
Wesel Duitsland
Zevenaar SC
Zwolle
Groningen
Vertrokken 9 uur 's ochtends, tegen middernacht weer thuis. Had ook nog wel iets eerder gekund.
En hoe doe je dat, de oplettende lezer heeft het al gezien. Om binnen een dag een forse totale afstand te halen met de Model S betekent eigenlijk slechts 1 oplossing, en dat is de route zo efficient mogelijk aanpassen met 1 of meer bezoeken aan een snellader. Tenzij je 1 bestemming hebt waar je van plan bent een aantal uren te blijven en waar je minimaal 11kW kunt laden.
Overigens doordat ik 1 maal kort voor de snellader de verkeerde afslag genomen had en 20km moest omrijden terwijl de accu al vrijwel leeg was, voor het eerst de reserve-afstand moeten aanspreken. Het restant-deel accu kreeg de kleur rood en de nog aanwezige actieradius bleef op 0 staan. Even later gaf de auto de melding "Charge vehicle now" maar bleef toch rijden. Uiteindelijk bleef er nog een miniem streepje rood staan toen ik arriveerde in Zevenaar... pfff...:scared:
Globale trajectbeschrijving:
Groningen
Dronten
Zevenaar SC
Oosterhout SC
Waasmunster Belgie
Oosterhout SC
Wesel Duitsland
Zevenaar SC
Zwolle
Groningen
Vertrokken 9 uur 's ochtends, tegen middernacht weer thuis. Had ook nog wel iets eerder gekund.
En hoe doe je dat, de oplettende lezer heeft het al gezien. Om binnen een dag een forse totale afstand te halen met de Model S betekent eigenlijk slechts 1 oplossing, en dat is de route zo efficient mogelijk aanpassen met 1 of meer bezoeken aan een snellader. Tenzij je 1 bestemming hebt waar je van plan bent een aantal uren te blijven en waar je minimaal 11kW kunt laden.
Overigens doordat ik 1 maal kort voor de snellader de verkeerde afslag genomen had en 20km moest omrijden terwijl de accu al vrijwel leeg was, voor het eerst de reserve-afstand moeten aanspreken. Het restant-deel accu kreeg de kleur rood en de nog aanwezige actieradius bleef op 0 staan. Even later gaf de auto de melding "Charge vehicle now" maar bleef toch rijden. Uiteindelijk bleef er nog een miniem streepje rood staan toen ik arriveerde in Zevenaar... pfff...:scared: