You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij correcte toepassing van kunststof ringen/bussen heb ik wel een goed gevoel.Heb contact gehad met MisterDotCom. Ze isoleren de bouten met een wax, geven ze aan.
Je kan toch nooit bouten van het aluminium scheiden door kunststof.Dat denk ik ook. Uiteraard kun je als klant evt vragen de bouten te isoleren met kunststof. Of zou bijvoorbeeld tape al volstaan? Dan zou je ze kunnen vragen dit te gebruiken. Doen loodgieters ook.
Ligt er aan hoe dik het kunststof is.Je kan toch nooit bouten van het aluminium scheiden door kunststof.
Als er kunststof zou tussen zitten dan zijn ze toch niet vast genoeg aangetrokken.
Net op MP iemand tegengekomen die de trekhaak van een Model X op zijn Model S heeft laten maken en dit goed heeft laten keuren door de RDW. Een precedent? Zijn Model S heeft nu 2250 kg trekgewicht op kenteken.
Heb het nogmaals nagevraagd; als je een X trekhaak onder je S laat zetten door een garage, dan moet iedere S apart worden gekeurd bij de RDW in Lelystad...... als je het mij vraagt is er toch een precedent geschapen doordat de bewuste meneer het gelukt is om het op die manier te doen.Wordt vervolgd?