Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Homologatie trekhaak

This site may earn commission on affiliate links.
Ben heel benieuwd, wat Tesla gaat zeggen. De bewuste meneer die goedkeuring heeft gekregen via het RDW, had wel papieren....

De vraag is dan of het officiële papieren zijn, want in je eerder post suggereer je dat de papieren afkomstig zijn uit het zwarte circuit en dus niet officieel door Tesla zijn afgegeven…


Oeps, dan heb ik nog een vraag (als dat mag….) hoe kom je aan zo’n document?

Maar wel een precedent geschapen. Antwoord op mijn laatste vraag was........ in het zwarte circuit (met een smiley erachter)
 
De vraag is dan of het officiële papieren zijn, want in je eerder post suggereer je dat de papieren afkomstig zijn uit het zwarte circuit en dus niet officieel door Tesla zijn afgegeven…
De smiley zei mij genoeg. Denk dat de RDW vervalste papieren best zal doorzien, toch? Weet niet exact hoe hij het voor elkaar heeft gekregen en vind het jammer dat hij het niet wil delen. Toch denk ik dat, omdat er een precedent is geschapen, er kansen liggen. Als ik tijd heb bel ik eens even met de RDW.
 
Ahaa! Dat biedt dus opties: "uitwijken naar een derde partij...." Daar heb je echter wel de toestemming van Tesla zelf voor nodig. Hebben ze die dus dan ook gegeven?

Tesla geeft aan dat ze geen verklaring af kunnen geven omdat de auto niet gehomologeerd is voor trekgewicht. En men raadt aan om naar een derde partij te gaan hiervoor. Ik ga nog even via een andere ingang bij Tesla e.e.a. proberen.