Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Impact fraude VW

This site may earn commission on affiliate links.
En waarom doet Nederland niet mee???

Omdat 20% van onze economie afhankelijk is van fossiele brandstoffen en we geen enkele visie hebben hoe we dat kunnen compenseren.
(handel in gas, Rotterdamse haven, Nederland distributieland, Shell raffinage & chemie (e.v.a), Gasrotonde, etc. etc.)

Erger nog is dat er net een persbericht is uitgekomen, waarbij het 'het goed doen'.


Als ik echter de executive summary lees, is dat toch wat minder juichend:
Executive summary - OECD Environmental Performance Reviews: The Netherlands 2015 - OECD iLibrary

Mijn conclusie: niet genoeg ambitie.
 
Vandaag een audit door een Duitse auditeur, (met tolk).
De auditeur wou weten wat we doen om zeker te zijn dat de olie van de olievrije luchtcompressor niet in voedingswaren komt.
Antwoord : dat hebben we niet geweten.. in elk geval m wij gebruiken geen compressoren van Volkswagen.
De tolk wist het even niet, vervolgens veranderde de auditeur van kleur. Wrong answer. :redface:
 
Vandaag een audit door een Duitse auditeur, (met tolk).
De auditeur wou weten wat we doen om zeker te zijn dat de olie van de olievrije luchtcompressor niet in voedingswaren komt.
Antwoord : dat hebben we niet geweten.. in elk geval m wij gebruiken geen compressoren van Volkswagen.
De tolk wist het even niet, vervolgens veranderde de auditeur van kleur. Wrong answer. :redface:

Mocht er te veel olie in komen dan vragen we de EU commissie om de norm aan te passen?
 
Last edited:
En vanochtend in het FD;
13 banken lenen VW om het Diesel schandaal te boven te komen, er zal wel weer veel te verdienen zijn aan het schandaal, fraudeurs worden geholpen door hen die de crisis hebben veroorzaakt.
Onvoorstelbaar maar waar!
 
Vandaag een audit door een Duitse auditeur, (met tolk).
De auditeur wou weten wat we doen om zeker te zijn dat de olie van de olievrije luchtcompressor niet in voedingswaren komt.
Antwoord : dat hebben we niet geweten.. in elk geval m wij gebruiken geen compressoren van Volkswagen.
De tolk wist het even niet, vervolgens veranderde de auditeur van kleur. Wrong answer. :redface:
Hahahahahaha als ik je weer punten kon geven kreeg je ze:biggrin: