Zojuist terug uit Duitsland van een werktripje naar Keulen. Op de terugweg wilde ik graag even de "nieuwe" Innogy HPC van 160kW uitproberen. Deze worden redelijk veel uitgezet nu langs de Duitse Autobahn en liggen voor zover ik kan zien allemaal direct aan de weg (autohof of raststatte).
Ervaring met Kalbecker Ost aan de A75 bij Weeze:
- Aangekoppeld en vervolgens aan de achterkant m'n Maingau pas erlangs gehaald-> begon gelijk te laden
- snelheid erg goed. Batterij was goed warm (vlak ervoor nog bij Moers aan de SuC gehangen met 146kW charging speed...). Ik topte hier op 130 kW. Netjes
- Doordat deze aan een raststatte ligt erg praktisch. De SuC Moers zo'n 70km er vandaan ligt toch weer wat van de weg af bij een vd Valk. Dit is toch de toekomst wat mij betreft
- Helaas een enkele lader. Zal in de toekomst wel uitgebreid worden neem ik aan naar minstens 2, maar 4 is nog beter.
Graag ook jullie ervaringen met deze nieuwe optie voor snelladen!
Ervaring met Kalbecker Ost aan de A75 bij Weeze:
- Aangekoppeld en vervolgens aan de achterkant m'n Maingau pas erlangs gehaald-> begon gelijk te laden
- snelheid erg goed. Batterij was goed warm (vlak ervoor nog bij Moers aan de SuC gehangen met 146kW charging speed...). Ik topte hier op 130 kW. Netjes
- Doordat deze aan een raststatte ligt erg praktisch. De SuC Moers zo'n 70km er vandaan ligt toch weer wat van de weg af bij een vd Valk. Dit is toch de toekomst wat mij betreft
- Helaas een enkele lader. Zal in de toekomst wel uitgebreid worden neem ik aan naar minstens 2, maar 4 is nog beter.
Graag ook jullie ervaringen met deze nieuwe optie voor snelladen!