Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Is de Tesla Model Y RWD voorzien van matrix-LED headlights?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een Model Y RWD (november 2022) met matrix koplampen.

Ik heb ook een Mercedes met een Multibeam koplampen (matrix).
Die regelt zelf alles wanneer er een auto komt van links en dergelijke. (Corrigeren, minimaal zetten etc)

Tesla doet niet wat hij moet doen. Verdeeld de lichten niet, wat eigenlijk wel van toepassing moet zijn.

Bij mij zie je met low beam een zwarte vierkant altijd op hetzelfde plek, Mercedes word dat blokjes die naast elkaar komen en verdwijnen.

Heeft iemand ook last van dit op zijn Tesla ?

Ik las boven Update, is dit nog niet functioneel?
 
Upvote 0
Dan heb je zeker ook nog geen idee wanneer ik mijn model Y kan verwachten en welke HW versie daarop zal staan en of daarop de nieuwe achterbank wordt toegepast? Misschien dat je dan wel kan vertellen wat het weer in het weekend van 6 en 7 mei is? ;)
Oh die weet ik toevallig:
5 Mei wordt hij geleverd met HW 4.1 en de nieuwe achterbank zodat je met vier volwassenen en FSD 12.x erop, volledig autonoom naar de bestemming van je weekendje weg wordt gebracht alwaar het 23 graden en geen regen is.

Helaas weet ik niet precies welke FSD versie wordt. Zeer waarschijnlijk 12.1, maar mogelijk zelfs al 12.2.
 
Upvote 0