You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gok: ze willen geen nieuw pack leveren, want elk los pack is een nieuwe complete auto minder.Ik snap wel niet waarom Tesla geen prijzen vrijgeeft voor de vervanging van de batterij. Ik veronderstel dat de prijs van een nieuwe motor bij BMW geen bedrijfsgeheim is?
Ik snap wel niet waarom Tesla geen prijzen vrijgeeft voor de vervanging van de batterij. Ik veronderstel dat de prijs van een nieuwe motor bij BMW geen bedrijfsgeheim is?
Kan de BMS 2.5 dan ook in verouderde auto's? Waarschijnlijk wel maar just to be sure? Welke features kunnen dan niet gebruikt worden?Kijk even naar de heisa die het gegeven heeft bij de oude roadsters die aan een vervanging toe waren.
Je had ze met een BMS 1.0 2.0 en 2.5. Tesla wilde alleen vervangen als ze ook gelijk de volledige elektronica naar de 2.5 specs mochten brengen.
De 2.5 zijn nu allemaal goud waard en dus is het niet alleen de accu en daarom is het wellicht ook geen standaard prijs.
De prijzen in de VS zijn aardig standaard, en gezien de prijsstelling die EddieW hier heeft laten zien uit Hongkong bevestigd dat ook een zelfde soort prijsstelling als in de VS. Dus waarom zo geheimzinnig? En in Noorwegen komen de prijzen zo mondjesmaat ook boven drijven. Zie de Tesla die opgeblazen is met dynamiet. Daar moest ook 20K voor onder andere het batterij pakket betaald worden.Kijk even naar de heisa die het gegeven heeft bij de oude roadsters die aan een vervanging toe waren.
Je had ze met een BMS 1.0 2.0 en 2.5. Tesla wilde alleen vervangen als ze ook gelijk de volledige elektronica naar de 2.5 specs mochten brengen.
De 2.5 zijn nu allemaal goud waard en dus is het niet alleen de accu en daarom is het wellicht ook geen standaard prijs.
Tja. een 35-40K tesla opblazen voor een 20k accu.Man blaast Tesla Model S uit onvrede op
Een nogal extreme manier om je onvrede te uiten over een auto. Deze man propte zijn Tesla Model S vol dynamiet.www.autoblog.nl
20.000 euro
ik heb het over de roadsters 2.5Kan de BMS 2.5 dan ook in verouderde auto's? Waarschijnlijk wel maar just to be sure? Welke features kunnen dan niet gebruikt worden?
In de app ?Ik heb er 192000km op zitten. Al heel wat typische herstellingen gehad, vooral de laatste maanden. Begint wat te borrelen in mijn mindset daarom. Maar ik laat geen onderhoud doen (1 keer wel, met 79000km). Ik denk niet dat mijn kosten boven die van een ICE gaan, ondanks de grote panne in de UK van 3500€. Ik bekijk het eens aan de hand van mijn facturen.
Ook een ICE met die km stand heeft een duur momentje: distributieriem, Nav upgrad, mechanische problemen…
En dan kan je sedert kort op de site en in de app de historiek van je SuC charges zien en zie ik dat ik toch voor zo’n 7000-8000€ gratis wattuurtjes gekregen heb. En zo ben ik weer tevreden.
Waarschijnlijk zonder accu en motoren. Hoeveel hebben die opgebracht en wat is de rest dan nog waard.Tja. een 35-40K tesla opblazen voor een 20k accu.
Juist!zoek een goed pack van een sloper voor €10 tot €12k.Waarschijnlijk zonder accu en motoren. Hoeveel hebben die opgebracht en wat is de rest dan nog waard.
en wie gaat die vervangenJuist!zoek een goed pack van een sloper voor €10 tot €12k.
Oude accu kun je vaak nog wel 4 tot 6000euro van maken als je de losse goede modules verkoopt...met wat geduld en moeite kun je een auto als deze dus weer met een goede accu op de weg zetten onder de €10k?
Het nadeel hiervan is dat als je dan bij Tesla aanklopt met accu gerelateerde issues dat men dan de vingers van de auto aftrekt. Zie opgeblazen model s in FinlandJuist!zoek een goed pack van een sloper voor €10 tot €12k.
Oude accu kun je vaak nog wel 4 tot 6000euro van maken als je de losse goede modules verkoopt...met wat geduld en moeite kun je een auto als deze dus weer met een goede accu op de weg zetten onder de €10k?
Tegelijkertijd bij het Servicecenter in Tilburg maar eens geïnformeerd naar de kosten als er problemen zijn met het batterij pakket. Het antwoord was dat Tesla zelf geen reparaties uitvoert en dat er dan een nieuw batterijpakket moet worden aangeschaft. Op dit moment is de richtprijs 14.000 excl. BTW met enkele uren de- en montage. Totaal dus ongeveer 18.000 euro.
De 24 kWh batterij van de eerste versies van de Zoe kostte 8000€. Mijn dochter heeft haar batterij na 7 jaar huur (40000km) kunnen overkopen voor 2300€. Renault wil duidelijk van de verhuur af.Ik moet zeggen dat de prijzen nog enigsinds scherp zijn van tesla. Via een goede kennis van mij te weten gekomen dat bij vw een accu van een egolf 15k en de motor 7k. Een accu van een e up zou op 9k uitkomen.