Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Laadtarieven app - laadpalen app

This site may earn commission on affiliate links.
Er komen steeds meer laadpalen en concurrenten. En nu hoeft Tesla niet altijd de goedkoopste of de snelste te zijn. Iemand ervaringen met apps waarbij snel en makkelijk te zien is wat de snelheid van de paal is maar ook de prijs.

Goed voorbeeld vind ik de ANWB onderweg app voor brandstof. Is er ook een soort gelijke app voor laadpalen?
IMG_0185.jpeg
 
Ja dat zou mooi zijn idd. Nu is het een chaos van aanbieders met allemaal hun eigen (ondoorzichtige) tarieven.

Sowieso is het chaos met laadtarieven. Nu staan ze torenhoog en stijgen zelfs nadat energie goedkoper is geworden. Zal het ooit weer naar beneden gaan? Maar veel keuze heb je niet. Bijna alle laadpalen zijn in bezit van een paar partijen dus die bepalen de tarieven. Ik vind dat de overheid moet ingrijpen. Ik bedoel ze maken gebruik van openbare ruimte dus moeten ze voldoen aan bepaalde eisen lijkt mij maar nu laten ze alles los en hebben de bedrijven vrij spel. Ik denk dat ik maar een laadpaal-bedrijf ga beginnen en grond vragen aan de overheid.

Denk dat veel evrijders lease rijders zijn met een laadpas van de zaak. Dus veel rijders zal het niet veel uitmaken helaas. Hun bazen wel.
 
Denk dat veel evrijders lease rijders zijn met een laadpas van de zaak. Dus veel rijders zal het niet veel uitmaken helaas. Hun bazen wel.

Valt mij ook op dat het overal op straat vaak gewoon 60ct kost, voor een langzame AC lader. Veel apps (Shell) hebben vaste tarieven. Als prive eigenaar (binnenkort) wordt dat dus SuC of Fastned met zo’n abo voor wat korting.