Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
En uit eindelijk zullen we een hoop zijn die dus nu geen plannen maakt omdat (waaronder ik) je in afwachting bent voor een auto, als compensatie de supercharge kilometers krijgt maar uit eindelijk hij pas volgend jaar komt en je dan helemaal niks krijgt van Tesla + een week enigzinds hebt vrijgehouden voor niks.
Ja eens, heb ook nog geen datum. Heb zelf 26-8 besteld en paar weken geleden betaald. Het is mal, je wordt gewoon aan het lijntje gehouden en moet maar blij zijn dat je mag kopen. Of dat nou december wordt met een dag of enkele dagen kennisgeving vooraf of januari. En dat voor een auto van ruim 50k.

Tegelijkertijd verkopen ze ‘per ongeluk’ nog een paar auto’s met 3k korting en leveren ze die wel op tijd. Januari betekent inderdaad geen gratis km SC’en. Dit is per email aan mij bevestigd. Ik weet zelf niet of ik dan de auto wel afneem in dat geval. Dan wordt het voor mij namelijk een principe kwestie.
 
Hi! Ik ben nieuw hier en ik volg dit topic al een paar dagen met veel plezier omdat ook ik in 'blijde verwachting' ben van een model y rwd. Ik vroeg mij af of ik wellicht iets over het hoofd zie in mijn Tesla account, omdat ik nog geen eindfactuur zie. Of kan het gewoon dat ik die nog niet heb ontvangen? Bij mijn documenten staat een Order Agreement en een 4tal Booking invoices voor de aanbetaling (2maal factuur en 2maal creditnota) maar dus geen eindfactuur met een leverdatum.

Ter info; Mijn VIN nummer stond ook op de 'Shanghai' en heb nog geen sms mogen ontvangen. Net gebeld met Tesla Tilburg, ze gaven aan dat ze er druk mee zijn (snap ik uiteraard) en dat ik moest rekenen op de laatste dagen van dit jaar, 'als' hij nog dit jaar zou komen.. we wachten het sowieso gewoon verder af..
 
Hi! Ik ben nieuw hier en ik volg dit topic al een paar dagen met veel plezier omdat ook ik in 'blijde verwachting' ben van een model y rwd. Ik vroeg mij af of ik wellicht iets over het hoofd zie in mijn Tesla account, omdat ik nog geen eindfactuur zie. Of kan het gewoon dat ik die nog niet heb ontvangen? Bij mijn documenten staat een Order Agreement en een 4tal Booking invoices voor de aanbetaling (2maal factuur en 2maal creditnota) maar dus geen eindfactuur met een leverdatum.

Ter info; Mijn VIN nummer stond ook op de 'Shanghai' en heb nog geen sms mogen ontvangen. Net gebeld met Tesla Tilburg, ze gaven aan dat ze er druk mee zijn (snap ik uiteraard) en dat ik moest rekenen op de laatste dagen van dit jaar, 'als' hij nog dit jaar zou komen.. we wachten het sowieso gewoon verder af..
Je kunt er vanuit gaan dat ze met man en macht bezig zijn en er echt alles aan zullen doen om ze dit jaar nog geleverd te krijgen.
 
  • Like
Reactions: JanV23
Voor hoelang is de levering uitgesteld? Maar zou dit kunnen komen omdat ze pas vanochtend zijn gaan laden? En het daar waarschijnlijk ook heel druk is met trailers die gevuld moeten worden.
Ik heb eerder dit jaar het geluk gehad om te zien hoe zo'n trailer geladen wordt (niet met Tesla's). Het is veel minder simpel dan je zou denken. Voor 6 wagens was de vrachtwagenchauffeur toch wel een uur of 4 zoet. En da's dan enkel laden, nog niet lossen
 
  • Like
Reactions: Nick E
Ik ben vanavond gebeld door Tesla of de levering van morgen (28/12) wat later kon. Toen ik zei dat de huidige planning ophalen om 16:30 uur was moest hij lachen en zei dat de leveringen nu tussen 17:00 - 19:00 uur moesten plaatsvinden. Hij heeft mijn aflevering nu naar morgen om 17:00 uur gezet
 
1672172185409.png
 
  • Funny
Reactions: Nick E