Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had een grijze model Y RWD besteld in september en gezien deze niet meer voor het einde van het jaar (en waarschijnlijk de komende maanden) geleverd kon worden, gisteren (maandag) mijn akkoord gegeven om deze om te zetten naar een witte kleur met gratis enhanced autopilot + de 10k km gratis superchargen.

Na wat op en neer communicatie vandaag bevestiging gekregen dat ik hem deze vrijdag op 30/12 op mag gaan halen in Drogenbos!

Nu nog snel de financiering via bank en de verzekering in orde zien te krijgen. Toch mooi geregeld, dank Tesla België
:D
 
  • Like
Reactions: Flummox and JanV23
04A7E713-5CF7-4774-B88B-734C80726A37.jpeg


Ik ben nu in Utrecht, werk er om de hoek en er zijn meerdere auto’s vandaag geleverd. Gisteren zijn er lastminute een aantal trailers geregeld voor de nog 2700 auto’s die in Zeebrugge staan. Ik heb mijn kenteken ook al gekregen zojuist. Ik ben op een priolijst geplaatst (plek 104) van mensen die dit jaar nog willen rijden. Of deze lijst echt werkt moet de komende dagen blijken😄 Als Tesla morgen geen trailer heeft gevonden voor je auto dan is de levering in het nieuwe jaar
 

Attachments

  • AC2B03EA-F60B-4D09-A051-CF61081D6E3E.jpeg
    AC2B03EA-F60B-4D09-A051-CF61081D6E3E.jpeg
    597.2 KB · Views: 61
View attachment 889512

Ik ben nu in Utrecht, werk er om de hoek en er zijn meerdere auto’s vandaag geleverd. Gisteren zijn er lastminute een aantal trailers geregeld voor de nog 2700 auto’s die in Zeebrugge staan. Ik heb mijn kenteken ook al gekregen zojuist. Ik ben op een priolijst geplaatst (plek 104) van mensen die dit jaar nog willen rijden. Of deze lijst echt werkt moet de komende dagen blijken😄 Als Tesla morgen geen trailer heeft gevonden voor je auto dan is de levering in het nieuwe jaar

Dat is erg fijn, voor het transport zijn het dan nog 540 trailers in 2 dagen - kortom kansloze zaak nu geen sms gehad is in 2023 rijden.
 
View attachment 889512

Ik ben nu in Utrecht, werk er om de hoek en er zijn meerdere auto’s vandaag geleverd. Gisteren zijn er lastminute een aantal trailers geregeld voor de nog 2700 auto’s die in Zeebrugge staan. Ik heb mijn kenteken ook al gekregen zojuist. Ik ben op een priolijst geplaatst (plek 104) van mensen die dit jaar nog willen rijden. Of deze lijst echt werkt moet de komende dagen blijken😄 Als Tesla morgen geen trailer heeft gevonden voor je auto dan is de levering in het nieuwe jaar
Die hebben wel allemaal mooie velgen, zijn dat de standaard velgen tegenwoordig?
 
dan zullen die wheelcovers er bij mij snel afgaan denk ik :), maar ja zal nog even moeten wachten, wagen is net besteld begin december
Ik rij veel snelweg, die wheelcovers besparen ongeveer 3% energieverbruik. Bij 40.000 km zijn dat al gauw 1200 km die je "gratis" krijgt.....
Ik heb wel anderen gekocht (met vergelijkbaar energieverbruik). Het oog wil ook wat :)
Laminar Black - Set of 4 Wheel Covers - Rimetrix
 
  • Like
Reactions: NielsA and RobsEV