Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb voor privé ook een Y RWD besteld.
Besteldatum: 26-08 om 10:14, maar op 02-09 de kleur gewijzigd.
Verwachte levertijd: Oktober 31 - December 25
Midnight Silver Metallic + 20" Induction-velgen + Trekhaak

Ook hebben wij voor de zaak een bestelling gedaan:
Besteldatum: 26-08-2022 om 10:39
Verwachte levertijd: November 04 - December 29
Pearl White Multi-Coat + 20" Induction-velgen + Trekhaak
 
Besteld 5 sep. Blauw/wit met 19 inch. Levertijd nu opgeschoven naar Jan 20-April 5! Heeft het zin om bijv. de witte kleur te nemen of 20inch om de levering te bespoedigen? Heeft iemand misschien hierna geïnformeerd? Trekhaak zou ik eigenlijk niet willen maar als dat de levering 2 maanden naar voren zou halen, tsja.
 
Ook de Rimetrix wheelcovers besteld. En ze zijn al verstuurd! Zijn er dus ws. eerder dan de auto.....
FC43E1GX0AIW3Z0
 
Besteld 5 sep. Blauw/wit met 19 inch. Levertijd nu opgeschoven naar Jan 20-April 5! Heeft het zin om bijv. de witte kleur te nemen of 20inch om de levering te bespoedigen? Heeft iemand misschien hierna geïnformeerd? Trekhaak zou ik eigenlijk niet willen maar als dat de levering 2 maanden naar voren zou halen, tsja.
Ik heb een witte besteld zonder trekhaak en heb ook een levermoment van 19 januari tot 4 april, dus zeg maar Q1 2023. Door een trekhaak te nemen wordt je levering vervroegd naar Q4 2022, da's meer marge hè.
 
Bij mij is de kans zeer groot dat de bestelling volgende week geplaatst gaat worden. Ter vervanging van een model 3 LR uit 2020.
Dit keer met EAP er bij. Voor de rest standaard (wit, 19" velgen).

Of hij uit duitsland of china komt kan mij niet schelen.
SeC Purmerend gaf aan dat Performance voorlopig uit Duitsland komt. Rest uit Shanghai.
 
27-08 een Model Y SR RWD besteld. Rode lak, wit interieur en trekhaak.

Ook besteld:
- Spatlappen voor (Tesla, zeer noodzakelijk)
- Vloermatten (Tesla Fabric)
- Screen protector mat (Spigen)
- Zomervelgen (The New Aero)
- Mat zwarte spoiler (Teslavie)
- Organizer voorste console (Tesla)
- Slotbouten (Tesla)

Ik wil heel graag de houten interieurdelen. Mocht iemand die een zwart interieur in bestelling heeft staan willen ruilen met de witte (ik hoor dat sommige mensen het hout lelijk vinden), dan hoor ik dat graag. Alleen het dashboard / deur deel dus.
Anders kan ik vervangende onderdelen via Tesla bestellen na levering.
 
View attachment 851424

Snel zeg, misschien dan toch ook productie ook Berlijn?
Ik heb een configuratie gemaakt voor zw/zw, met en zonder trekhaak, voor levering in Belgi, en krijg steeds eind 2022 als EDD. Misschien hebben ze een paar modellen over die ze enkel in Duitsland willen verkopen zodat ze nog onder de cijfers van het derde kwartaal vallen. Of, zoals ondertussen een slechte gewoonte geworden is bij Tesla, wijzigt de EDD na de bestelling…
 
Ik wil heel graag de houten interieurdelen. Mocht iemand die een zwart interieur in bestelling heeft staan willen ruilen met de witte (ik hoor dat sommige mensen het hout lelijk vinden), dan hoor ik dat graag. Alleen het dashboard / deur deel dus.
Anders kan ik vervangende onderdelen via Tesla bestellen na levering.
Inmiddels houten interieurdelen van een MYP overgenomen.
IMG_1292.JPG
 
De persoon van wie ik de houten trims had, had een Model Y Performance uit Duitsland. Hij zei dat het een pre-productie / demo model was. (z'n order duurde te lang, dus hij is een andere route bewandeld). De pallen van de trim zijn wel anders tussen MiC en MiG kwam hij achter.
 
  • Informative
Reactions: BMW740iL