Xfrank
Well-Known Member
En, het window van de dag is......sinds vandaag ook 3 maand achteruit.
31 december / 16 maart
17 november-3 december
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En, het window van de dag is......sinds vandaag ook 3 maand achteruit.
31 december / 16 maart
Sinds vandaag aangepast naar 18 Nov - 4 DecBij mij niets veranderd de afgelopen 3 weken
1 dec - 25 januari
Model Y wit met zwart interieur op 19"
I think that is probably late next year. They are still logistically in a mess with quite a few cars being delivered after over a year waitingtime. But I agree. I would rather have a sr+ or lr rwd.Gezien het bovenstaande ben ik in overweging of ik mijn bestelde MY RWD misschien toch een aantal maanden moet uitstellen. De 4680 heeft toch best voordelen t.o.v. de huidige accucellen. Daarnaast is het misschien mogelijk om (tegen betaling natuurlijk) de range na aankoop iets te upgraden. IK vind de LR AWD te duur en in mijn situatie overbodig. Maar soms denk ik ook of deze MiC MY RWD kwa range net iets net iets te weinig is. Een SR+, MidRange of een RWD LR zal een beter alternatief zijn als de prijs tussen de 50k en 57k zal uitkomen. Marketing technisch zal het geen slecht idee zijn omdat het gat nu tussen de RDW en LR best heel groot is.
Als ze in 1 week 5000 MY's kunnen produceren zal het wellicht in Q1 al beschikbaar kunnen zijn. Desnoods haal ik hem zelf op in Berlijn ;-)I think that is probably late next year. They are still logistically in a mess with quite a few cars being delivered after over a year waitingtime. But I agree. I would rather have a sr+ or lr rwd.
Desnoods haal ik hem zelf op in Berlijn ;-)
In Duitsland is een enorm backlog aan LR Y's volgens TFF forums. Het lijkt erop dat ze deze klanten allemaal willen bedienden vanuit GF4 vanwege fiscale redenen. Het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat 4680 RWD productie snel op gang komt. Met Elon time kan het zo 4 kwartalen gaan duren.Als ze in 1 week 5000 MY's kunnen produceren zal het wellicht in Q1 al beschikbaar kunnen zijn. Desnoods haal ik hem zelf op in Berlijn ;-)
Minder cellen in een structural battery pack? Lijkt me lastig. Bovendien sowieso vreemd dat je de āflagshipā accuās in de goedkoopste model y gaat stoppen. Ergens klopt hier imho iets niet .Waarschijnlijk zal de WLTP van de 4680 uit Berlijn niet ver afwijken van de LFP uit China.
Dat houdt in dat ze dan minder cellen zullen gebruiken.