Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Ik verwacht ergens de komende dagen een nieuwe VIN shower. G Poseidon vaart nu bij Taiwan. Dit schip gaat naar Zeebrugge en zit vol met Tesla’s.

Op verschillende YouTube filmpjes is te zien dat er veel witte MY’s op zijn geladen. Dit is mogelijk het laatste schip voor een Q4 levering. Dat zal zelfs krap worden als het in Zeebrugge zo’n chaos is.
Inderdaad, ik heb uit goede bron vernomen dat de autoterminals er nu al zo goed als vol staan. Carrera komt rond 25 nov nog aan en nu blijkt ook Hoegh Trader nog op 30 nov aan te meren in Zeebrugge. Het zal daar alleszins heel spannend worden :)
 
het wachten is het moeilijkste deel en ik ben nu zo wanhopig, dat mijn partner me heeft gezegd er niet meer over te praten of ze zal de bestelling annuleren ... hahaha
Haha, 10 jaar geleden mocht ik op gegeven moment ook "Tesla" niet meer uitspreken.
Ondertussen kan ze er zelf niet over zwijgen. :p(best is om haar ook eentje te kopen)
en, in het slechtste geval, er lopen nog vrouwen genoeg rond die zot zijn van een tesla.
 
Sinds deze middag...
Screenshot_20221115_144215.jpg
 
Haha, 10 jaar geleden mocht ik op gegeven moment ook "Tesla" niet meer uitspreken.
Ondertussen kan ze er zelf niet over zwijgen. :p(best is om haar ook eentje te kopen)
en, in het slechtste geval, er lopen nog vrouwen genoeg rond die zot zijn van een tesla.
ik ken dat gevoel.... maar het is moeilijk om nog iemand zoals zij te vinden... dus ik luister nu gewoon
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
Zojuist door gekregen dat de Carrera (met veel Model Y's voor Nederland) op 26 november aan komt in Zeebrugge. Hij is zojuist uit het Suez kanaal gekomen. Nu maar hopen dat ze in de tussentijd de achterstand in doorvoer in Zeebrugge hebben opgelost, zodat de auto alsnog eind november / begin december kan worden afgeleverd. Ga hem desnoods wel halen in Zeebrugge :)
Heb overigen een RWD, Zwart / zwart, met 19 inch wielen en een trekhaak besteld.
 
  • Like
Reactions: majo-03 and IvCh
Zojuist door gekregen dat de Carrera (met veel Model Y's voor Nederland) op 26 november aan komt in Zeebrugge. Hij is zojuist uit het Suez kanaal gekomen. Nu maar hopen dat ze in de tussentijd de achterstand in doorvoer in Zeebrugge hebben opgelost, zodat de auto alsnog eind november / begin december kan worden afgeleverd. Ga hem desnoods wel halen in Zeebrugge :)
Heb overigen een RWD, Zwart / zwart, met 19 inch wielen en een trekhaak besteld.
Hier kan je hem (en andere Tesla schepen) live volgen.
 
Zojuist door gekregen dat de Carrera (met veel Model Y's voor Nederland) op 26 november aan komt in Zeebrugge. Hij is zojuist uit het Suez kanaal gekomen. Nu maar hopen dat ze in de tussentijd de achterstand in doorvoer in Zeebrugge hebben opgelost, zodat de auto alsnog eind november / begin december kan worden afgeleverd. Ga hem desnoods wel halen in Zeebrugge :)
Heb overigen een RWD, Zwart / zwart, met 19 inch wielen en een trekhaak besteld.
Zojuist is de ETA gewijzigd naar 24/11
 
Zojuist door gekregen dat de Carrera (met veel Model Y's voor Nederland) op 26 november aan komt in Zeebrugge. Hij is zojuist uit het Suez kanaal gekomen. Nu maar hopen dat ze in de tussentijd de achterstand in doorvoer in Zeebrugge hebben opgelost, zodat de auto alsnog eind november / begin december kan worden afgeleverd. Ga hem desnoods wel halen in Zeebrugge :)
Heb overigen een RWD, Zwart / zwart, met 19 inch wielen en een trekhaak besteld.
maar mensen met auto's op de Carrera hebben de VIN's al lang geleden gekregen.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Saci112
Op de RCC Amsterdam. Die ligt sinds afgelopen zaterdag voor de kust in Koper.
Volgens de Tesla tracker nog steeds niet aan land, maar kan aan gps liggen.
Schijnbaar zit die van jou niet op de RCC Amsterdam want die is weer onderweg naar de Suez kanaal en gaat niet naar Zeebrugge.
Dat is niet gebruikelijk. Tesla kan op moment dat auto's op de vrachtwagen zitten een betere schatting geven en dan inplannen. Maar prima als u tevreden bent met 8 december. Geeft hen ook weer wat ruimte aan de voorkant.
Nou moet ik ook zeggen dat wij veel vaker zaken hebben gedaan met deze TA en hij onderhoud het contact met ons goed dus misschien dat hij mij daarom alvast een plekje in de planning vast legt. Hij gaf aan dat de boot (volgens de planning van afgelopen vrijdag) 30 nov wordt gelost en daarop 7 dagen ruimte op moest hebben.
Misschien hebben ze wel ruimte aan de voorkant, misschien kan de boot werkelijk dan pas gelost worden. In de container vervoer maak ik het regelmatig mee dat een schip een aantal dagen voor de haven wacht. Tijd zal het zeggen. Het zou misschien een week eerder kunnen maar daar ga ik mij natuurlijk niet druk om maken. Vind het fijner dat ik een datum en tijd heb.
 
  • Like
Reactions: NewRider
misschien een domme vraag en zou het op kunnen zoeken hier in het forum ergens maar denk dat dit iest sneller gaat.
Ik krijg in de app Tesla VIN finder steeds Booked te zien ....:rolleyes:.Bij vin status en bij tesla vin finder extensie steeds melding

Tesla VIN finder​

popup.html
VIN: No VIN found

Doe ik nu iets niet goed of moet ik veeeeel meer geduld uit oefenen🥸
 
Ik krijg in de app Tesla VIN finder steeds Booked te zien ....:rolleyes:
Welke app bedoel je hiermee?

Zo lang levering op TBD staat weet je ook zeker dat je geen VIN hebt. Zodra je hidden VIN er is heb je namelijk direct een levertermijn in beeld.

Je kan ook gewoon zoeken in de paginabron van de reservering naar "LRW". Als je dan een hit hebt weet je zeker dat je een vin hebt.