Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Zitten er in dit draadje misschien ook kindertjes die hun verlanglijstje voor de Sint bij Brightlease hebben ingeleverd? Ik heb mijn proeftijd even moeten afwachten maar heb eindelijk besteld. Door LM ingekocht wit was al vergeven, dus het wordt zwart-zwart met verder alles standaard. Hoop nog op 2022 kenteken en LM geeft aan dat Tesla heeft toegezegd nog voor einde jaar te gaan leveren. Of ze die belofte kunnen nakomen hangt af van alles wat hierboven staat beschreven uiteraard. Overigens hoop ik vooral op '22 kenteken omdat ik de auto zo snel mogelijk wil rijden. Heb flinke Tesla afkickverschijnselen na het 'afpakken' van mijn Model 3 door mijn vorige baas. Rij nu voor veel meer geld een Corolla.. Heb de netto bijtelling voor 2023 doorgerekend, rekening houdend met andere (voorlopige) loonbelasting wijzigingen voor dat jaar, en dat verschil valt reuze mee. Dat kan ook nog wel bovenop de financiële aderlating in vergelijking met de 4% Model 3.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: majo-03
D

Zie onderstaand kaartje van de deining. Denk niet dat alle scheepvaart daar last van heeft, maar een boot met 3000+ auto’s die met spanbanden aan het dek gesnoerd staan kan best hinder ondervinden van een golfslagbad.

edit: ik bekijk dit met de app van windy.com. Aan de rechterkant kun je selecteren op wind, regen/onweer, golven etc. dit is het kaartje van het deinen onder golven
Ik volg ook de Windy app. Vanaf vrijdagavond ziet het er even rustiger uit tot zondagnacht. Als blijkt dat ze vrijdagavond niet vertrokken zijn, vrees ik dat de eerste leveringen zeker verschoven gaan worden.
Afwachten dus.
 
Kreeg net deze mail van Tesla, blijkbaar hebben ze er wel vertrouwen in:



6BF63367-D37B-48B6-8EE5-D704804E6080.jpeg



Tesla is een ‘Beyond Agile’ organisatie, als er één bedrijf toegerust is om in te spelen op veranderende omstandigheden is Tesla het wel.
 
Kreeg net deze mail van Tesla, blijkbaar hebben ze er wel vertrouwen in:



View attachment 877835


Tesla is een ‘Beyond Agile’ organisatie, als er één bedrijf toegerust is om in te spelen op veranderende omstandigheden is Tesla het wel.
Kreeg dezelfde mail! Kon de verleiding nog net weerstaan om niet op die knop te drukken.