Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Screenshot_20221224-185919.jpg

Wordt bijna van boord gehaald
 
Goedemorgen, ik ben nieuw hier en lees al enige tijd met de toekomstige mede eigenaren van een Model Y mee en heb een vraag.
De gene die een afspraak (sms) hebben gekregen voor tussen kerst en oud en nieuw hebben deze mensen de auto al betaald of niet?

Ik kan hem namelijk wel al betalen maar nog niet gedaan IVM dat ik verder geen info of iets heb, maar ik vraag me af of dit misschien "vertraging" veroorzaakt en dat tesla eerst diegene inplant die al betaald hebben.

Bedankt voor jullie reactie alvast.
Ik heb een uur van te voren 73k voor de MYP overgemaakt. Screenshot van deliveryNL@ en de auto mocht mee. Dus dat komt wel goed.
 
Ik heb betaald nadat ik de factuur heb gekregen. Begin december. Ik krijg hem 31-12..... het helpt dus niet om eerder te betalen.
Hangt gewoon van de volgorde waarop de wagens op het schip staan (en uitgeladen worden).
let dat sommige banken een max hebben van 50K per dag, als je dus ineens wilt betalen moet je of eerst langs het bankfiliaal om het eenmalig op te hogen of het in 2 dagdelen opsplitsen
 
Geen slecht idee, kan je met een gewrappede Tesla gewoon 2-wekelijks door de carwash etc.? Blijft die wrap even mooi als originele lak?
Thx om mee te denk
Twee wekelijks door de carwash is geen probleem. Ben wel verschrokken hoe krasgevoelig een wrap folie is. Een keer het stof er af vegen met de vlakke hand doe je beter niet. Heb er een 3M folie op zitten maar die zou best wel eens 'gepolierd' mogen worden. Schijnt overigens ook te kunnen met een wrap.