Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Toen ik nog benzine tankte ging ik ook altijd de discussie aan met de pomphouder: 1.82 euro voor een liter! Terwijl de inkoopprijs ergens op 30 cent ligt. Mooi dat ik dus geen 103 euro ging betalen voor net aan 400km!! Lang verhaal kort: ik heb nooit gelijk gekregen :(

Ik heb het ook verloren... Prijs hoorde ik achteraf pas.

Net 47,50 afgerekend voor rond de 65kWh :( duurste lading ooit!

Ach, de rit was verder gratis via de SC's!
 
Kopie van Facebook van TeslaFans Deutschland:

Neue inoffizielle Infos zu den Superchargern:
Dieses Jahr sollen noch 40(!) Supercharger in Deutschland eröffnet werden. 2 aktuelle Baustellen gibt es z.Zt. (wo ist uns leider nicht bekannt). Das Autobahnkreuz A2/A7 bei Hannover soll definitiv einen bekommen.
 
Kopie van Facebook van TeslaFans Deutschland:

Neue inoffizielle Infos zu den Superchargern:
Dieses Jahr sollen noch 40(!) Supercharger in Deutschland eröffnet werden. 2 aktuelle Baustellen gibt es z.Zt. (wo ist uns leider nicht bekannt). Das Autobahnkreuz A2/A7 bei Hannover soll definitiv einen bekommen.

Ik had t ook gezien. Goed haalbaar vanuit Zevenaar heb ik vorige vrijdag zelf gemerkt
 
Hoop dat we in Frankrijk ook gauw Superchargers gaan zien. Wil eind mei met mijn twee zoons naar Parijs (o.a. Roland Garros tennis). Zat net uit te rekenen wat het kost om met TGV/Thalys naar Parijs te gaan met 3 man. Word ik niet vrolijk van :eek:. Met gratis superchargers op de weg naar Parijs zou dit bijna gratis zijn ....
Dus, ... laat die superchargers maar komen!
 
Parijs

Hoop dat we in Frankrijk ook gauw Superchargers gaan zien. Wil eind mei met mijn twee zoons naar Parijs (o.a. Roland Garros tennis). Zat net uit te rekenen wat het kost om met TGV/Thalys naar Parijs te gaan met 3 man. Word ik niet vrolijk van :eek:. Met gratis superchargers op de weg naar Parijs zou dit bijna gratis zijn ....
Dus, ... laat die superchargers maar komen!

Parijs ook mijn doel. Vanaf de SC Oosterhout is dat nog 390 km (ongeveer) in Mons en Kortrijk staan Totalstations. 22kw max. Je komt er dus. Probleem is dus in Parijs. Waar staan de laadpunten?
 
Een verslag van mijn trip naar Hannover :

Trip to CeBIT 1100 km in 22u | Joenix.be

Mooi verslag.

Ergens rond september wil ik naar Italie gaan. Ik ben van plan ergens op een camping te overnachten en daar de auto op te laden. Had gedacht in de auto te slapen met de verwarming aan en de spullen het het tentje te leggen.

Weet nu op dit moment nog niet hoe ik het doe. Opladen en zorgen dat de verwarming aan blijft terwijl ik achter in de "kofferbak" lig te slapen...
 
Björn uit Noorwegen weet dat vast wel. Ik meen me te herinneren dat het zo kan door iets zwaars op de bestuurdersstoel te zetten, de auto blijft dan aan omdat hij denkt dat er nog iemand in zit.

Dat gaat niet werken. Vandaag tijdens "slow" laden on de auto blijven zitten, na 40 minuten ging hij uit.

Maar september, Italië? Ik denk dat je liever de ramen open wil dan de verwarming aan.
 
images.jpg