Misschien kun je beter vragen of er iemand wel eens problemen met laden heeft gehad in Zweden.
Ik ben niet verder dan Göteborg geweest en daar, buiten dan de SUC's, geladen bij een hotel, zonder problemen met de UMC.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien kun je beter vragen of er iemand wel eens problemen met laden heeft gehad in Zweden.
Ik ben aan het kijken om naar Engeland te gaan met de Tesla. Zou wel met de trein door de kanaaltunnel willen gaan. Maar ik heb ook begrepen dat wij met de tesla niet goed in de treincoupe passen. Vooral niet als je door meerdere coupe's moet rijden. Ik ben jaren geleden wel eens geweest met de trein, maar ik heb er toen niet op gelet. Ik rij op 21" en die zijn erg gevoelig voor opstaande randen. Hoor graag van mensen uit eigen ervaring.
Ik ben daar nog nooit geweest maar wat ik op Google maps zie is dat Bratislava op de grens met Oostenrijk ligt. Dus dat vignet lijkt me niet echt nodig.
Národná diaľničná spoločnosť Hier staan de wegen waar het (elektronisch) vignet verplicht is. Kost 10€ voor 10 dagen.Hans, geldt dat ook als je die weg langs de Donau neemt? Door Wolfsthal?
Ik heb weinig/geen tips, maar was toevallig een paar maanden geleden aan het kijken naar een roadtrip naar o.a. Slowakije. Toen las ik dat het vignet inmiddels is vervangen door een e-ticket welke op kenteken werkt en je moet kunnen laten tonen. Je hebt dus geen sticker meer.In Slowakije moet je eveneens een vignet voor de auto(snel)weg. Bratislava ligt echter maar een dertigtal kilometers van de Oostenrijkse grens, dus ik probeer dat vignet liefst achterwege te laten - ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan een voorruit die onder de stickers zit namelijk
Nog een concrete vraag, weet iemand hier iets over het volgende?
In Slowakije moet je eveneens een vignet voor de auto(snel)weg. Bratislava ligt echter maar een dertigtal kilometers van de Oostenrijkse grens, dus ik probeer dat vignet liefst achterwege te laten - ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan een voorruit die oa.
Ik ben aan het kijken om naar Engeland te gaan met de Tesla. Zou wel met de trein door de kanaaltunnel willen gaan. Maar ik heb ook begrepen dat wij met de tesla niet goed in de treincoupe passen. Vooral niet als je door meerdere coupe's moet rijden. Ik ben jaren geleden wel eens geweest met de trein, maar ik heb er toen niet op gelet. Ik rij op 21" en die zijn erg gevoelig voor opstaande randen. Hoor graag van mensen uit eigen ervaring.
denken jullie dat wanneer model 3 (of een andere elektriche modellen) goed en wel in het straatbeeld zichtbaar is (2019 en later) dat het dan gemakkelijk zal worden om ook in Frankrijk of andere europese landen langs de meer rustigere landelijke wegen snellaadstations te vinden of ga je in de toekomst nog steeds verplicht zijn om via de drukke snelwegen naar je bestemming te reizen