Meerdere keren bij hotels in Duitsland geladen. Nooit een cent hoeven betalen.€75,- voor één laadbeurt, wat een afzetter! Hoogste wat ik ben tegen gekomen is een tientje in Oostenrijk. In Frankrijk vijf euro of gratis.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Meerdere keren bij hotels in Duitsland geladen. Nooit een cent hoeven betalen.€75,- voor één laadbeurt, wat een afzetter! Hoogste wat ik ben tegen gekomen is een tientje in Oostenrijk. In Frankrijk vijf euro of gratis.
Kleine kanttekening: dan zou ik een week lang mogen laden. Ik heb vriendelijk gezegd dat ik voor dat bedrag 1200 km kan rijden en dat niet van plan was in één week, toch bedankt voor het genereuze aanbod.€75,- voor één laadbeurt, wat een afzetter! Hoogste wat ik ben tegen gekomen is een tientje in Oostenrijk. In Frankrijk vijf euro of gratis.
Wat ik wel mis in de ingebouwde planner is de mogelijkheid om met xx% aan te komen. De planner gaat er vanuit dat je op de bestemming kunt laden wat niet altijd het geval is. Als je maar even blijft of simpelweg geen laadmogelijkheid hebt wil je wel genoeg lading in de accu hebben om weer weg te kunnen
Het is waar dat je gewoon langer kunt laden maar dat gaat niet altijd op. Soms wil je om die reden ook een SuC pakken die dichter bij je bestemming ligt ipv halverwege. Dit had ik bij de rit naar omgeving Besancon. De planner wilde me bij Metz laten laden maar ik wilde bij Nancy laden om met zoveel mogelijk lading aan te komen. Wist niet zeker of ik kon laden op de camping. Dan ben je dus uiteindelijk wel zelf aan het plannen.
Ok.. Dus de mogelijkheid om in de navi in te kunnen stellen dat je met wat meer wilt aankomen vind je niets toevoegen? Ik vermoed toch echt dat ik niet de enige ben die dat een prettige functie zou vinden.
of dat je om 9:00 met 100% wil vertrekken...Jawel, maar het hoeft van mij niet bovenaan het lijstje. Er zijn meer zaken eerder gewenst zoals ingeven welke SuC's je wilt aandoen. Begrijp me goed, alle hulpmiddelen zijn welkom en handig maar dit is iets dat ik nog niet heb gemist. Maar het mag er zeker bij.
Uitrol in Duitsland lijkt overigens zelfs helemaal gestopt. De laatste nieuwe SuC in DE is van meer dan een jaar geleden.
Vanwege die wetgeving dat publieke chargers ook een CCS aansluiting moeten hebben ?
Zijn SuCs eigenlijk 'publiek'? Staan meestal op privé domein, zijn enkel voor de Tesla community en zijn eigendom vanTesla.Vanwege die wetgeving dat publieke chargers ook een CCS aansluiting moeten hebben ?
Welke specifiek bedoel je dan ?Nicht ganz. Bij het lezen denk je dat hem om een destination charger gaat maar later wordt duidelijk dat het om een 8 stalls SuC gaat.
Zijn SuCs eigenlijk 'publiek'? Staan meestal op privé domein, zijn enkel voor de Tesla community en zijn eigendom vanTesla.