Oostenrijk dus. Sprak vandaag mijn atraatgenoot die naar Zuid-Frankrijk was gereden. Of ik het al wist van de pincode.Bregenz
Last edited:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oostenrijk dus. Sprak vandaag mijn atraatgenoot die naar Zuid-Frankrijk was gereden. Of ik het al wist van de pincode.Bregenz
Postcode?Oostenrijk dus. Sprak vandaag mijn atraatgenoot die naar Zuid-Frankrijk was gereden. Of ik het al wist van de postcode.
Niet in de war met Bregenz? Prima locatie en voorzieningen voor SuC nieuwe stijl.
Bregenz
Dat is ‘m! Niks mis mee toch?,Deze. Private lounge, food&drinks, wifi, 220V stopcontacten .... gisteren maar eens langsgereden.View attachment 327672View attachment 327673View attachment 327674View attachment 327675View attachment 327676View attachment 327677
Monte Ceneri is niet de laatste nieuwe. Die was er in 2015 al. Nieuw is de iets zuidelijker gelegen SuC Melide. Die ligt dichter aan de snelweg en heeft betere voorzieningen in de omgeving.Ik denk het ook. Marcel reed ook via Oostenrijk naar Toscane. De laatste nieuwe in Zwitserland is in Monte Ceneri. Langs een Tankstelle!
Als ik me niet vergis, wordt deze SuC voorzien van groene stroom vanuit een waterkrachtcentrale.Zeker - rijden 2.0! Mijn beeld is dat het is neergezet ism het bedrijf op dat terrein Illwerke VKW. Vergelijk de tekst op de deur van de lounge met de tekst op e voordeur van Illwerke VKW. En er staan twee combi-laders van datzelfde bedrijf op het terrein - met ruimte om verder uit te breiden. Verwacht eerder dat dat SuC's zullen moeten wordenView attachment 327698 View attachment 327699 View attachment 327700 -
Ik zag hem op de kaart. Dank voor de tip.Monte Ceneri is niet de laatste nieuwe. Die was er in 2015 al. Nieuw is de iets zuidelijker gelegen SuC Melide. Die ligt dichter aan de snelweg en heeft betere voorzieningen in de omgeving.
Helaas wel direct ook de eerste storing binnen "Verminderde airco en batterijkoeling. Contacteer Tesla Service".
Fijn voor jou maar toch raar verhaal want je bent deze zomer niet de enige geweest met zo'n trip.SeC Groningen nog even gebeld.. Die hebben de auto nogmaals uitgelezen en geven aan dat de storing weg is (en blijkbaar dus ook lage vloeistofniveau) en dat onderhoud niet nodig is. Waarschijnlijk dus toch gewoon oververhit na 12 uur rijden in 30+ graden en hele dag SuC gebruik
Fijn voor jou maar toch raar verhaal want je bent deze zomer niet de enige geweest met zo'n trip.
Dan is het geen raar verhaal en heb ik geluk gehad en weet ik dat het mij de volgende keer ook zal overkomen.nee, wij ook -. en precies zelfde ervaring. Na laden bij SuC Leonberg bij Stuttgart stopte de airco er ook mee.Gebeld en zelfde diagnose. Paar uur later werkte het weer. Vorig jaar ook al eens zoiets gehad
Nou, was toch wat spannend. We zijn om 4 uur in de nacht vertrokken, toen was het 11 graden. Dat had wel impact op de range, had een verbruik van 280 Wh/km. Zo hoog heb ik nog nooit gezeten. Ik durfde het toch niet aan en heb 15 kWh geladen in Emsburen.
Merk ook al langer dat onder het rijden (ook in Nederland al) de airco soms stopt met werken. Dan zit je een kwartier in zo'n vochtige klamme lucht, en daarna schakelt de airco weer in.
ik herken dit dan weer niet.Herkenbaar... had het ook in de 2013 versie... verschijnsel treedt op bij de bocht omgaan... zomers krijg je dan in een keer een warme golf lucht.. in de winter een koude.. zeker niet een van Tesla's beste punten..
In de warmte van de Italiaanse (nu ja, lig vorig jaar dan ..) zomers trekt de wagen dat niet goed. Als ik dan toch eens wat mag/moet klagen... klimaatbeheersing in de auto (let wel: bij extremer omstandigheden qua kou resp. warmte) vind ik het niet prettig rijden.
In de warmte van de Italiaanse (nu ja, lig vorig jaar dan ..) zomers trekt de wagen dat niet goed. Als ik dan toch eens wat mag/moet klagen... klimaatbeheersing in de auto (let wel: bij extremer omstandigheden qua kou resp. warmte) vind ik het niet prettig rijden.