Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Alles vol bij Val de Meuse
 

Attachments

  • 20200222_124430.jpg
    20200222_124430.jpg
    541.1 KB · Views: 80
Vandaag heerlijk van 2:30 tot 12:45 van Montafon naar Utrecht gereden. Prima tijd en twee keer vol geladen (90%). Reden vol weg want in montafon prima lader met plugsurfen onder de Mpreis (boodschappen). Druk bij de palen? 50% maximaal... En ja allemaal Nederlanders .
 
Wij zijn weer onderweg vanuit de Franse Alpen naar huis. Acht heerlijke skidagen gehad en de vrijdag (heen) en zondag (terug) blijken perfecte reisdagen te zijn. Bij de superchargers is het niet druk. Hooguit wat asociale Britten die hun RaRo op een plek zetten en met een strak gezicht weglopen.... geen visa straks voor dat volk! :)
Nog een Fransman met een MS het systeem van pairing uitgelegd, of geldt dat niet buiten NL? :oops:
 
Hoi, ook wij zijn van plan dit jaar naar de UK te gaan. Ik heb al een account aangemaakt bij CYC maar hoe krijg ik nu een pas toegestuurd? En werkt de newmotion pas ook in de UK?

Hi,

Ik kon de pas aanvragen via het debit card nummer van een Britse collega maar begreep dat je ook via een internet creditcard een werkend rekening nummer kan krijgen. Newmotion heb ik zelf niet, gebruikte alleen die pas of de Superchargers. Plugsurfing had ik ook bij me maar niet gebruikt en weinig dekking. Verder hoefden wij nergens te wachten voor de laadpalen en waren ze allemaal netjes in gebruik op een paar na. Deze info kun je vinden via plugshare of zapmap apps. Mocht je nog tips zoeken hoor ik het graag!
 
  • Like
Reactions: jefjef
Hi,

Ik kon de pas aanvragen via het debit card nummer van een Britse collega maar begreep dat je ook via een internet creditcard een werkend rekening nummer kan krijgen. Newmotion heb ik zelf niet, gebruikte alleen die pas of de Superchargers. Plugsurfing had ik ook bij me maar niet gebruikt en weinig dekking. Verder hoefden wij nergens te wachten voor de laadpalen en waren ze allemaal netjes in gebruik op een paar na. Deze info kun je vinden via plugshare of zapmap apps. Mocht je nog tips zoeken hoor ik het graag!

Dank je!