Hans Noordsij
Well-Known Member
Afgelopen week naar Oostenrijk geweest. Door op één of andere manier toegenomen range heb ik maar twee keer hoeven laden onderweg. Waldlaubersheim, een 25 minuten (twee stalls waren afgeplakt maar dat was netjes in de nav verwerkt doordat ze als niet beschikbaar waren meegeteld) en de 20 stalls SuC van Leonberg (Stuttgart). Heel bijzonder dat het verbruik uit en thuis 189 Wh/km was ondanks flink doorrijden en op de terugweg paar uur flinke buien. In vergelijking met mijn eerste S85 scheelt het enkele tientallen procenten. Ben ik nu de enige?
Uitgenodigd door John voor Premièredag van de Grand Basel waar Tesla iets verrassends gaat tonen (algemeen denkt men de Roadster 2) maar niemand weet het. Reis morgenavond ook weer piece of cake. Een keer laden in Waldlaubersheim, genoeg om de nieuwe SuC in Herzbolzheim te halen en daar overnachten in het Highway hotel. (Overigens ook een optie voor bezoek aan Europa Park, dat daar een paar kilometer vandaan ligt).
Dus na ontbijt weer helemaal vol weg (laat hem natuurlijk niet aan de SuC staan maar tot 90% na aankomst en dan de volgende ochtend naar 100%) zodat er eigenlijk alleen tijd vergaat met de eerste laadbeurt.
Heb er weer zin in.
Uitgenodigd door John voor Premièredag van de Grand Basel waar Tesla iets verrassends gaat tonen (algemeen denkt men de Roadster 2) maar niemand weet het. Reis morgenavond ook weer piece of cake. Een keer laden in Waldlaubersheim, genoeg om de nieuwe SuC in Herzbolzheim te halen en daar overnachten in het Highway hotel. (Overigens ook een optie voor bezoek aan Europa Park, dat daar een paar kilometer vandaan ligt).
Dus na ontbijt weer helemaal vol weg (laat hem natuurlijk niet aan de SuC staan maar tot 90% na aankomst en dan de volgende ochtend naar 100%) zodat er eigenlijk alleen tijd vergaat met de eerste laadbeurt.
Heb er weer zin in.
Last edited: