Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

mijn auto gromt als ik hem afsluit...

This site may earn commission on affiliate links.
Leuk filmpje! Inderdaad een irritant probleem. Waarschijnlijk wel op te lossen, maar toch...jammer dat dit soort kleine dingen best vaak voorkomen bij Tesla.

Top van deze mevrouw om dit filmpje te maken. Even een opmerking maken dat ze binnen 10 minuten een filter vervangt...nice :). Ik geloof haar ook nog! En ik heb toch iets met leuke vrouwen die technisch zijn...op een of andere manier sexy, of sta ik daar alleen in? :eek:
 
  • Like
Reactions: BartJ and Zuid5.nl
Vandaag even langs SeC Adam geweest en de issue voorgelegd. Wordt gezien als normaal, althans in Adam. Vreemd dat blijkbaar elders er wel wat aan wordt gedaan. Ik vind het persoonlijk niet normaal en ga er dan ook nog verder achteraan. Tevens werd er aangegeven dat alle facelift modellen dit zouden hebben. Ook daar zijn, voor zover ik kan zien, de meningen over verdeeld. Wordt vervolgt.
 
Vandaag even langs SeC Adam geweest en de issue voorgelegd. Wordt gezien als normaal, althans in Adam. Vreemd dat blijkbaar elders er wel wat aan wordt gedaan. Ik vind het persoonlijk niet normaal en ga er dan ook nog verder achteraan. Tevens werd er aangegeven dat alle facelift modellen dit zouden hebben. Ook daar zijn, voor zover ik kan zien, de meningen over verdeeld. Wordt vervolgt.

Wij hebben meerdere facelift modellen. Slechts 1 heeft dit probleem. Bij SeC Den Haag werd het zonder dat ik erom moest smeken opgelost. Gewoon op je strepen gaan staan! Een auto van dit kaliber hoort niet zo'n probleem als "normaal" te hebben.
 
Vandaag even kwartiertje in ZO omdat de laadpaal op de opdracht ineens van alle chargemaps en consorten verdwenen bleek (en ik door wilde naar Herbie). Gevraagd naar spiegels (is normaal, en begrijp ik) en het grommen, maar inderdaad is men er niet zo van onder de indruk in ZO - ik waag er nog wel een belletje met de contactpersoon aan ergens.

@Chris EC-Rent wat is er precies gedaan, of weet je dat niet? Dat helpt misschien wel bij het aangeven in ZO.
 
A propos grommende louvres:
Naar verluid krijgt die 'automatische' verstelling van de louvres bij de radiatoren het nogal voor zijn kiezen. Die geven bij onze S'jes zoveel foutmeldingen dat analyse van de logfiles alleen lastig is door het aandeel dat de meldingen van deze kleppen uitmaken. Het verbaast me dan ook niets dat de motortjes die de kleppen bedienen kuren (gaan) vertonen.
Lees bijvoorbeeld deze bijdrage van één van onze forumguru's maar eens over de problemen met het MMC geheugen voor de foutmeldingen en andere logitems. Have they fixed shuffling songs on usb devices?
 
Ik heb dit heel soms. Lijkt me niet zo heel ernstig. Wat ik soms ook heb is als ik de auto "start" en naar achter wil, een soort KRAK hoor. Beetje zoals je vroeger had dat je handrem klemt, maar volgens mij doet de Tesla zichzelf niet op een handrem of wel?
 
Ik heb dit heel soms. Lijkt me niet zo heel ernstig. Wat ik soms ook heb is als ik de auto "start" en naar achter wil, een soort KRAK hoor. Beetje zoals je vroeger had dat je handrem klemt, maar volgens mij doet de Tesla zichzelf niet op een handrem of wel?

Als je de auto op Park zet, zal toch de handrem ingeschakeld worden? Waarschijnlijk ook bij hill assist...dus ik weet niet of je dan achterwaarts van een helling wilt rollen direct na het starten?
 
Ik heb dit heel soms. Lijkt me niet zo heel ernstig. Wat ik soms ook heb is als ik de auto "start" en naar achter wil, een soort KRAK hoor. Beetje zoals je vroeger had dat je handrem klemt, maar volgens mij doet de Tesla zichzelf niet op een handrem of wel?

Het gebeurt wel eens dat de "handrem" blijft plakken. Zeker als het nat weer is, of zoals nu, als er ook nog eens (strooi)zout bij zit. Dan corroderen de schijven en blijven de (rem)blokjes plakken. Moet er soms toch best veel vermogen aan te pas komen om ze los te krijgen vind ik.