Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Klopt. Als de verzekeraar jou geaccepteerd heeft dan mag het papierwerk later. Normaliter heeft de verzekeraar wel gelijk een meldplicht naar de RDW waar je een vinkje achter de auto krijgt als in 'WA verzekerd'. Dat is het register dat de politie gebruikt als ze onderweg kijken naar je kenteken.
 
in België stuurt je verzekeraar je wel een PDFje van het voorlopige verzekeringsbewijs als je die thuis vergeten bent, maar Tesla vraagt er wel degelijk naar. Ik weet dat uit ervaring ;-).
Geen controle van mijn documenten bij Tesla toen ik mijn M3 ging ophalen.

En in België krijg je inderdaad onmiddellijk een voorlopige “groene kaart” van de verzekeringsmakelaar/-agent. Deze is 30 dagen geldig wat ruim voldoende is om de officiële documenten van de verzekeringsmaatschappij te krijgen.
 
Geen controle van mijn documenten bij Tesla toen ik mijn M3 ging ophalen.

En in België krijg je inderdaad onmiddellijk een voorlopige “groene kaart” van de verzekeringsmakelaar/-agent. Deze is 30 dagen geldig wat ruim voldoende is om de officiële documenten van de verzekeringsmaatschappij te krijgen.

Bij Carmeleon gelijk groene kaart in de mailbox 3 seconden na akkoord klikken online :)
 
Afgelopen donderdag opgehaald bij Tesla Groningen en vandaag bij Hoogendoorn Wheels de Monaco GP6 velgen laten monteren.
 

Attachments

  • 8CC7E3DF-B74E-4140-847A-C7FF1B98A797.jpeg
    8CC7E3DF-B74E-4140-847A-C7FF1B98A797.jpeg
    707.1 KB · Views: 123
in België stuurt je verzekeraar je wel een PDFje van het voorlopige verzekeringsbewijs als je die thuis vergeten bent, maar Tesla vraagt er wel degelijk naar. Ik weet dat uit ervaring ;-).

Drie keer een Tesla afgeleverd gekregen (2xS en 1x3) en aan mij is het nooit gevraagd.

En al vragen ze het, dan is een simpel ja wel voldoende lijkt mij, want ze weten ook wel hoe het in NL gaat.
 
Dit lees je steeds vaker.. is Tesla niet gewoon wat te ambitieus als het gaat om vervoer van Zeebrugge naar Tilburg?

Denk dat jouw Tesla met de grand Phoenix mee is gekomen?

Ik heb de levering op 19-6 staan ook, echter is mijn auto pas net gelost van de grand dahlia.. als dat maar goed gaat
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik al die boten niet volg. Heb niet de indruk dat ik daar wat mee opschiet o_O

Ondanks dat er wat geannuleerde leveringen zijn heb ik wel de indruk dat Tesla erg zijn best doet om het afleverproces en de logistiek er omheen te verbeteren. Als je kijkt naar de tenaamstellingen per dag zit daar al minder fluctuatie in t.o.v. Q1. Ook de thuisbezorgingen worden nu iets beter (of in ieder geval verder) van te voren gepland.