Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen vrijdag de afspraak voor as. donderdag 22-8 per sms afgewezen met “NEE” en 2 alternatieve data door gegeven (wo of do erna). Enig idee wanneer en hoe nieuwe afspraak bevestigd wordt?

Zojuist ook maar even een mailtje gestuurd ;)
Wat een (voor mij) onbegrijpelijk groot risico neem je dat je de wagen hierdoor misloopt... ik wacht sinds begin april en ben zo onrustig dat ik vanuit Zeeland letterlijk lopend nog wel naar Tilburg zou gaan om hem maar binnen te hebben. No offense trouwens, ieder z'n ding :)
 
Het is “maar” een auto.... nu gezinsvakantie (door privé omstandigheden ook maar 6 dagen).

Tesla delivery gaf anderhalve week geleden aan dat we in overleg wel een nieuwe datum zouden vinden. Ik houd vertrouwen in de medemens. Vandaag helaas telefoontje gemist, wel mailtje met een ander datum die echt niet pas ( dat wisten ze....had ik niet als opties opgegeven). Morgen hopelijk nieuwe afspraak poging, evt met hulp sales. Duimen;)
 
Vanochtend stond er een nieuwe factuur op de Tesla site met een leverdatum: 3 september! :)

Opvallend is wel: Vanochtend zag ik ook dat er een nieuwe VIN op de site stond (ik check dat maar een paar keer per dag :rolleyes:), op de factuur staat nog de oude VIN....
 
Last edited:
Goedemorgen allen,
Als ik, met dank aan dit forum :)) , zoek op VIN, krijg ik:
<input class="VinName" type="hidden" name="common_vin_name" value="" />
Is dit de regel waar uiteindelijk een VIN nummer komt te staan?
Groet,
Pieter

Het als zoekt op "VIN": dan is het het derde item in je zoekopdracht. Het stukje ziet er zo uit:
"showException":false,"showInsuranceBlockInNextSteps":false,"vin":"5YJ3E7EB6KFXXXXX","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":

Volgens mij is het nog makkelijker om te zoeken op 5YJ3 waar elke VIN mee begint.
 
  • Like
Reactions: Suriman
Vanochtend stond er een nieuwe factuur op de Tesla site met een leverdatum: 3 september! :)

Opvallend is wel: Vanochtend zag ik ook dat er een nieuwe VIN op de site stond (ik check dat maar een paar keer per dag :rolleyes:), op de factuur staat nog de oude VIN....
Hey spannend, wanneer had jij besteld? Ik heb vanmorgen in de broncode opeens een nieuwe VIN gekregen. Wat zou dat kunnen betekenen?
 
Hey spannend, wanneer had jij besteld? Ik heb vanmorgen in de broncode opeens een nieuwe VIN gekregen. Wat zou dat kunnen betekenen?

Dit is mijn overzicht tot zover:

26-07 --> Besteld
03-08 --> Factuur met VIN
09-08 --> Mail met verwachter levering tussen 1-9 en 8-9
19-09 --> Credit nota en nieuwe factuur, nieuwe VIN op de site
03-09 --> Verwachte levering

Ik heb een LR AWD in Pearl White met trekhaak besteld.