Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij nog steeds dezelfde VIN, weliswaar hidden. Moet het in de paginabron bekijken of met Tesla VIN finder extensie.

Heb secretaresse wel gevraagd bij LM na te gaan of ze bij Tesla kunnen checken dat de VIN die ik heb wel overeenkomt met de bestelling. Gezien de vele berichten van mensen dat er fouten worden gemaakt afgelopen weken.
 
Vandaag in account 2 facturen
Final invoice 2 : VIN geplande levering 19 september
Final invoice 3 : nieuwe VIN geplande levering 3 september

Model 3 blauw LR awd trekhaak
Besteld 17/07

Hé dat is mijn auto! :)
Besteld op 5-7, enkele dagen een VIN gehad (sinds vanochtend niet meer) en al 3 Final Invoices waarvan twee vandaag met op de laatste een nieuwe VIN en een geplande leveringsdatum van 17 september. Was op de eerste invoice nog 5 september (en bij bestelling "augustus").

Wat een chaos. :confused:
 
Wat hier allemaal gebeurd had Seinfeld een volledige seizoen aan kunnen toewijden. Bij mij is er een auto gekoppeld maar helaas hebben ze een oudere order die al maanden geleden door de LM is gecanceld weer tot leven geroepen. Hierdoor is de gekoppelde auto onjuist dus we gaan weer vanaf vooraf aan beginnen.....
 
Wij hadden een mail gekregen met een leverdatum tussen 20-27 augustus. Vandaag gebeld. Ineens VIN veranderd, nieuwe factuur en leverdatum begin september (volgens degene aan de telefoon). Toevallig ook een blauwe LR AWD met trekhaak. Ik heb het idee dat we eerst een boot eerder gepland waren maar nu naar achter zijn geschoven.
 
Last edited: