Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Dan moet je de datum niet bevestigen (en ook nog eens volledig betaald), maar goed maakt niet uit we gaan eerst de "standaard" weg bewandelen en Mevrouw Kim Leibergts om uitleg vragen. Ze kunnen best in hun "recht" staan, maar dit doe je niet en is nou niet echt goede pers voor ze.

Maar ja of nog wat negatieve pers uitmaakt......
 
Hoe kan je zien dat DAB+ wordt gebruikt?
Inmiddels weet ik het. Als je in de Media Player kiest voor "Radio" staat er ook DAB+ in beeld.
Je kan ook een FM frequentie zo lijkt het.

Software versie na update is v9.0 alias 2019.28.2. Het beste hiervan is volgens mij dat je ruitenwisser meteen op AUTO staan als je de stalk gedrukt hebt. 's Avonds niet perfect als het niet doorregend, maar dat heb je bij BMW ook.
 
- Zaterdag 10 augustus LR AWD 18" aero wit op wit met FSD besteld.
- Vandaag (13 augustus 14:00) bevestiging van betaling gekregen
- Vandaag wijziging doorgevoerd (stond op zwart interieur en moest wit zijn)
- Vandaag (13 augustus 22:21) Mail: Uw verwachte leverdatum (4 september - 11 september)

Ik zie echter nog geen VIN / Afleverdatum in mijn tesla account. Is dit normaal?

Vin ondertussen zichtbaar. En kan de eindfactuur blijkbaar binnenkort verwachten. Dit alles in minder dan een week. Ik kan niet klagen :)
Hier waren mensen die wisten (of speculeerden) welke vin op welke boot zit. Hoe kom je daar achter?
 
Eind van de maand kan ik mijn M3 LR RWD ophalen. Met de soms negatieve verhalen op oplevergebreken en het later beperkt verhelpen daarvan in het achterhoofd, hebben jullie tips over:
  • Waar bij aflevering naar te kijken anders dan wat al op deze checklist staat?
  • Hoe de bevindingen zo vastgelegd te krijgen dat hier laten geen discussie over ontstaat? (Ik zou normaal een opleverrapport verwachten dat beide partijen tekenen)
Thx
 
Last edited:
Ik had donderdag een sms gekregen dat ik mijn auto op 23 augustus op kon halen. Ik heb geantwoord met NEE graag leveren half september.

Zou dat goed gaan of toch maar ff erachteraan bellen?

Ze houden de auto max 7 dagen 'vast', dus waarschijnlijk koppelen ze de VIN los en gaan ze half september opnieuw proberen te matchen (als er een wensdatum is, matchen ze +- 10 dagen van te voren).
 
Ik had donderdag een sms gekregen dat ik mijn auto op 23 augustus op kon halen. Ik heb geantwoord met NEE graag leveren half september.

Zou dat goed gaan of toch maar ff erachteraan bellen?

.... lees de posts hierboven even, ze bevestigen, zetten hem vast voor je (dat zeggen ze althans) en verkopen hem gewoon, je hebt nul garantie ......niet gokken, ophalen
 
  • Like
Reactions: Rutger_lwd
Ze houden de auto max 7 dagen 'vast', dus waarschijnlijk koppelen ze de VIN los en gaan ze half september opnieuw proberen te matchen (als er een wensdatum is, matchen ze +- 10 dagen van te voren).

7 dagen of 7 werkdagen? Planning Tesla via SMS is aflevering op 22-8, maar we zitten dan nog in Zeeland (weekje vakantie). Dus via sms NEE geantwoord en wo 28-8 of do 29-8 als alternatief opgegeven. Gaat dat (onder normale omstandigheden) goed/past dat binnen de voorwaarden?
 
Ik heb na 1 week nog steeds geen vrijwaringsbewijs voor de ingeruilde auto ontvangen.
Dat lijkt mij vrij bizar, ik kreeg het bij alle andere merken meteen mee. Wat is jullie ervaring daarmee?
Dat hoort niet natuurlijk. Op ovi.rdw.nl kan je in ieder geval controleren of wij al op een andere naam is gezet. Indien dat het geval is ligt het nog in een postvak uit.
 
  • Like
Reactions: kwispel
Dat hoort niet natuurlijk. Op ovi.rdw.nl kan je in ieder geval controleren of wij al op een andere naam is gezet. Indien dat het geval is ligt het nog in een postvak uit.

Nope. De tenaamstelling is niet veranderd. Ik blijf dus de verzekering betalen en ik heb geen idee wat Tesla ermee doet. WTF is dat? Het is echt niet normaal. Gelukkig ben ik maar een week met vakantie geweest
 
Last edited:
Ik heb na 1 week nog steeds geen vrijwaringsbewijs voor de ingeruilde auto ontvangen.
Dat lijkt mij vrij bizar, ik kreeg het bij alle andere merken meteen mee. Wat is jullie ervaring daarmee?

Ik heb mijn vrijwaringsbewijs digitaal ontvangen. Ik heb de Model 3 rond 10.30-1100u ontvangen, en rond 1300u (uit mijn hoofd, pin me er niet op vast) stond keurig de vrijwaring in mijn mailbox (afkomstig van domein vwe.nl ). Dus misschien systeemstoring, drukte oid? Ik zou contact opnemen met Tesla