Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
The saga continues...
Vanochtend contact gehad met Tesla over het koppelen van mijn auto aan mijn persoonlijke Tesla-account. Dit moet door de leaseafdeling gebeuren en kan wel 3 tot 5 dagen duren. Bizar dit dit niet bij aflevering kon gebeuren. Enfin, dan maar even wachten voordat ik summon kan uitproberen

Eindelijk, een telefoontje van Mister Green heeft gezorgd voor "expedited" verwerking. Ik kan nu de auto zien in mijn app(s). Delivery complete....
 
Ter info:
Ondanks dat de 3 op naam was gezet na het annuleren is dit weer rechtgetrokken bij rdw. Ook staat er weer 0/0 eigenaren, eerst was het 0/1, auto is gevrijwaard. Dus auto’s die terugkomen kunnen ze weer als een nieuwe wagen verkopen en hebben volgens rdw geen eerdere eigenaren gehad.
Komt er dan ook bij een nieuwe verkoop de nieuwe verlaagde prijs aan te hangen??
 
  • Informative
Reactions: slk-A4
Vandaag de mijne gehaald , alleen een zeer kleine lakschade, verder best veel phantom brakes, vooral als er in de naastgelegen lane remlichten te zien zijn. Maar ook een reclamebord met rode leds rechts in de berm leverde een rem-actie op. Tacc is verder in de file erg prettig. Strakke wegligging. Vering iets stugger dan de S! Betere rij-ervaring dan de S. 170 Wh per km op gemengde wegen. Netjes!
 
Ik heb het idee dat de transporten van Zeebrugge naar Tilburg nog steeds niet erg vlot verlopen. Mijn M3 staat al 2 weken helemaal klaar voor vervoer, maar nog steeds geen beweging.
Zijn het aantal leveringen per dag nog wat toegenomen?
 
Vanmorgen, terwijl wij onderweg waren om de X te bewonderen, werd ik door Tesla Tilburg gebeld. Auto stond klaar om afgeleverd te worden. Ok, nu al 4x doorgegeven dat het geannuleerd is. Als iemand een rode P met witte interieur wilt, bellen en je kunt vandaag nog rijden ;)
Ik mag hopen dat hun logistieke proces aan fabricagezijde nog niet 1% van de fouten en chaos oplevert van wat ze aan de afleveringskant presteren, want anders is het heel snel afgelopen met dit bedrijf.
Wat een onvoorstelbaar gepruts...
 
Ik mag hopen dat hun logistieke proces aan fabricagezijde nog niet 1% van de fouten en chaos oplevert van wat ze aan de afleveringskant presteren, want anders is het heel snel afgelopen met dit bedrijf.
Wat een onvoorstelbaar gepruts...

Valt wel mee, alleen de annulering van de 3 en de aanschaf van de X waren beide op zaterdag. Je wilt niet weten hoe druk iedereen het heeft bij Tesla momenteel. Geloof mij ze hebben het echt heel druk. Wel jammer dat de wagen in de afleveringsruimte stond te wachten, maar ja andere mensen hebben het wel ff kunnen bewonderen ;).
 
Ik mag over 13 uurtjes, guys .... zit hem flink te knijpen met alle verhalen over lakschade, krasjes, scheve panelen en zonnekleppen die loslaten .... maar wat een machtig gevoel moet het zijn om dadelijk weg te rijden .... ALS alles goed is! **crossing fingers** :D
Naar ik begreep bij mijn aflevering zit het probleem van krasjes vooral bij de zwarte (kennelijk wat dunnere) lak. De mijne is iig perfect :cool:
 
Auto net opgehaald. Vol met kleine krasjes en een paar flinke. Ook wat pitjes waar ze 'niets aan konden doen. Hij bedoelde vast dat ze dat niet er uit konden poetsen. Delivery gast was aardig. De jongen die ging over de krasjes, waarvan je zijn onderbroek kon zien boven zijn broek, iets minder.