Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand ervaring met het verplaatsen van de door Tesla voorgestelde ophaal-datum? Ga ik dan direct weer in een nieuwe aflevering-hel terecht komen en wordt het dan meteen 3 weken later of zijn er ook betere verhalen ? Ik lees teveel horror inmiddels. Eigenlijk komt de ophaaldatum me heel slecht uit en zou ik het willen verplaatsen, maar als dit leidt tot gekte en nog veel langer wachten dan moet ik misschien toch kijken of het lukt. Graag jullie ervaringen...... :)

Ik zou de 3 zaterdag ophalen, maar vrijdag middag afgezegd, zaterdag kon ik weer een nieuwe afspraak maken voor dinsdag. Ze zeiden wel dat je de auto binnen een week moet ophalen, anders gaat de auto naar iemand anders. Maar of ze het echt doen...
 
  • Like
Reactions: Tijsla!
Alvast één troost: bij mij precies hetzelfde. Ik bel ongeveer iedere dag. Heb mijn auto maart 2017 gereserveerd, 14 dec besteld, en 3 weken geleden betaald met de belofte dat deze week uiterlijk mijn auto in mijn bezit zou zijn.
Nog steeds niks gehoord en de mijne staat ook nog steeds in Zeebrugge. Hij stond op boot 4. En volgens mij is boot 5 al afgeladen. Rijdt er maar 1 trailer heen en weer of zo? Zo zijn ze in 2020 nog steeds bezig met uitleveren...

Mijn "Boot 4" model 3 word maandag afgeleverd. Blijven bellen en misschien maar ophouden met vriendelijk doen richting delivery, heeft bij mij blijkbaar geholpen. Vrijdag flink boos geworden op delivery, doorgevraagd naar manager/leidinggevende en die ook gemeld dat ik uiterst ontevreden was (en gedreigd met cancellen als er niet snel een leverdatum zou komen). Dinsdag erna werd ik gebeld voor levering.
 
hmm ik denk niet dat dat de juiste manier is om dingen voor elkaar te krijgen. Het is druk, het is chaotisch, maar die mensen in Amsterdam en Tilburg kunnen er weinig aan doen. Ik belde ook eerst iedere dag, en toen kreeg ik te horen dat echt alles goed stond en dat ik het beste 1x per week kon bellen, ze konden me toch niks vertellen. En toen ineens was de koppeling daar met een auto.
 
Mijn "Boot 4" model 3 word maandag afgeleverd. Blijven bellen en misschien maar ophouden met vriendelijk doen richting delivery, heeft bij mij blijkbaar geholpen. Vrijdag flink boos geworden op delivery, doorgevraagd naar manager/leidinggevende en die ook gemeld dat ik uiterst ontevreden was (en gedreigd met cancellen als er niet snel een leverdatum zou komen). Dinsdag erna werd ik gebeld voor levering.

Tja, dat werkt voor een individueel geval, maar als iedereen gaat bellen en dreigen wordt het helemaal een bende. Ik denk dat het bij de top van Tesla nu ook al wel duidelijk is dat het niet goed gaat. Je maakt jezelf belachelijk, je klanten zijn ontevreden en je laat geld liggen (niet leveren is geen geld, en de kans dat dat geld elders wordt uitgegeven).

Ik wacht in ieder geval gewoon af, en zie het maar als de downside van het in zee gaan met een relatief jong en onervaren bedrijf. De voordelen wegen wat mij betreft heel veel zwaarder dan het huidige ongemak.
 
hmm ik denk niet dat dat de juiste manier is om dingen voor elkaar te krijgen. Het is druk, het is chaotisch, maar die mensen in Amsterdam en Tilburg kunnen er weinig aan doen. Ik belde ook eerst iedere dag, en toen kreeg ik te horen dat echt alles goed stond en dat ik het beste 1x per week kon bellen, ze konden me toch niks vertellen. En toen ineens was de koppeling daar met een auto.

Heb de belfrequentie ook maar teruggeschroefd naar 1x per week. Zojuist weer te horen gekregen dat het helaas een groot mysterie is, al geëscaleerd naar hoger management, maar dat er geen spoor van een VIN of auto is. Tesla rijder van eerste uur, gereserveerd op 1/4/16 en direct besteld in december. Het is echt een rommeltje en links weet niet wat rechts doet. En dat dwars door de organisatie heen. Ik laat het maar. Bijna weekend...:)
 
Heb de belfrequentie ook maar teruggeschroefd naar 1x per week. Zojuist weer te horen gekregen dat het helaas een groot mysterie is, al geëscaleerd naar hoger management, maar dat er geen spoor van een VIN of auto is. Tesla rijder van eerste uur, gereserveerd op 1/4/16 en direct besteld in december. Het is echt een rommeltje en links weet niet wat rechts doet. En dat dwars door de organisatie heen. Ik laat het maar. Bijna weekend...:)
Waarom niet een tweede ernaast bestellen? Die is er misschien eerder als ik de berichten links en rechts zie. Annuleren kan altijd.
 
G*dver! Net door Tesla gebeld dat de auto nog steeds in Zeebrugge staat en er logistiek iets mis is gegaan, aflevering van komende maandag gaat dus niet door. Ze bellen maandag terug om een nieuwe afspraak te maken.

Zou goed zijn als Tesla een back-up voor Zeebrugge zou hebben. Maakt niet uit of het Hamburg, Le Havre of Rotterdam is, maar dat gedoe in Zeebrugge is een blok aan het been.
 
G*dver! Net door Tesla gebeld dat de auto nog steeds in Zeebrugge staat en er logistiek iets mis is gegaan, aflevering van komende maandag gaat dus niet door. Ze bellen maandag terug om een nieuwe afspraak te maken.
Je bent de zoveelste helaas. Maandag nieuwe afspraak is ook optimistisch.Ik denk dat het het beste de afspraak te maken als de auto klaar staat voor je in Tilburg.