Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Verbaast mij sowieso dat ze hele auto’s afleveren maar echt super basic dingen als laadkabels, achterspoilers en type aanduidingsplaatjes na moeten leveren... je gaat je bijna afvragen wat er nog meer mist aan onderdelen die niet zo in het oog springen.

Die spoiler en badge staat zo vermeld op de site, trouwens. Heel wat USA afleveringen hadden (hebben?) ook geen spoiler. Zaten mss zonder? Toen ik mijn M3P bestelde was die vermelding weg, ondertussen staat deze er weer op. Raar idd, maar als het dat maar is kan ik er mee leven ;)
 
Je eenmanszaak is dezelfde natuurlijke persoon als jij privé, dus volgens mij is er geen verschil. Het enige verschil is of je hem zakelijk op de balans hebt staan of in privé. Met een BV is dat anders omdat de BV een ander natuurlijk persoon is dan jijzelf.
Dat lijkt mij ook ja. Met de kanttekening dat een BV een rechtspersoon is en geen natuurlijk persoon ;-)
 
  • Informative
Reactions: timanrebel
Grootste deel van de afleveringen de laatste tijd lijken naar Noorwegen en andere Europese landen te gaan. Ik vraag me af wanneer ze leveringen aan NL/BE weer eens fatsoenlijk gaan opschalen, want met dit tempo krijg je de openstaande orders echt niet in maart afgeleverd zoals ze beweren. Er zijn nog zo'n 2 a 3 boten die gedaan moeten worden en het is alweer bijna half maart.
 
Kan je trouwens ergens zien of je betaling goed verlopen is?
Volgens mij niet, want dat vinkje in mijn account bij betaling was bij mij al blauw voordat ik betaald had, dus dat zegt weinig.

Ik moest het vanwege een limitatie van de bankrekening in twee keer overmaken. Gisteren toen ik Tesla aan de telefoon had heb ik het nog even nagevraagd of alles in orde was en dat kon hij bevestigen.
 
Vandaag wel netjes teruggebeld door Tesla. Levering ergens in de komende twee weken. Auto staat nog steeds op transport te wachten in Zeebrugge. Wil haast gaan aanbieden zelf naar Zeebrugge te gaan om de auto op te halen, die hele transportplanning is echt achterlijk slecht.
 
Hebben jullie na levering van Tesla een "Tesla Quick Guide to Ownership" mail gehad? of iets in die trant? Ik las daarover op een ander deel van dit forum maar ik heb zelf na levering niks meer ontvangen, en ook in mijn account online staat nog dat de levering nog plaats moet vinden.
 
Ben ik net met veel pijn en moeite door heel het proces heen en zelfs een VIN toegewezen gekregen, komt leaseplan met het voorstel om de order te cancelen en van de goedkopere prijs gebruik te kunnen maken, of AP.
Beslissen voor de 15 de
Hoe lang zou ik dan weer het gehele proces moeten doormaken met al de frustraties van de dingen die fout zijn gegaan?
 
Ben ik net met veel pijn en moeite door heel het proces heen en zelfs een VIN toegewezen gekregen, komt leaseplan met het voorstel om de order te cancelen en van de goedkopere prijs gebruik te kunnen maken, of AP.
Beslissen voor de 15 de
Hoe lang zou ik dan weer het gehele proces moeten doormaken met al de frustraties van de dingen die fout zijn gegaan?

Je moet het natuurlijk zelf beslissen. Maar die 1 a 2 weken langere levertijd ben je na de levering vergeten, terwijl het wel elke maand dat je er in rijdt weer geldt scheelt. Zowel qua leasebedrag als qua bijtelling.

Persoonlijk had ik gecancelled en opnieuw besteld.
 
Ben ik net met veel pijn en moeite door heel het proces heen en zelfs een VIN toegewezen gekregen, komt leaseplan met het voorstel om de order te cancelen en van de goedkopere prijs gebruik te kunnen maken, of AP.
Beslissen voor de 15 de
Hoe lang zou ik dan weer het gehele proces moeten doormaken met al de frustraties van de dingen die fout zijn gegaan?
Toevallig mensen van Alphabet ook al dergelijke keuzes gekregen?
 
Feit is wel dat ik de laatste dagen geen enkele vrachtwagen met Tesla's heb gezien op mijn route van/naar het werk. Normaliter zag ik er elke dag toch zeker een 2tal. Nu al een paar dagen niks meer. Heeft er mss niets mee te maken, maar het valt me gewoon op.

Ik maakte me gisteren dezelfde bedenking. De voorgaande weken kon ik niet van Brussel naar Gent rijden zonder een vrachtwagen vol blinkende bolides te zien, maar deze week noppes.