Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Leaseplan organiseert 22/23 maart ism Tesla een afleverevent in Soesterberg. Dit is voor alle resterende M3 bestellingen, gedaan vóór 18/3. De uitnodigingen worden deze week gemaild. Heb je 19/3 nog niets ontvangen, bel ze dan even.
Lijkt niet echt te rijmen met boot 8 die vele van de leaseplan mensen te horen hebben gekregen. Die heeft namelijk een ETA van 24-3 in Zeebrugge...
 
Amai allemaal geluk :D
4 januari besteld en wacht nog op duidelijkheid.

Heb alle gegevens al online ingevuld, maar sindsdien, niets meer te horen.
Nog niet betaald, zou nochtans contact betalen dus gemakkelijk.

Maar nog geen factuur, vin, betaling, levering,... en levering was nochtans "maart".

Mijn 5 mailtjes naar tesla blijven gewoon ongeantwoord. Vrij onbeleefd.
Kwa Service is het gewoon 0/100, geen service.

Dat had ik nu ook nooit verwacht, zeker voor een merk dat ambitie had om enkel online te verkopen...
 
Amai allemaal geluk :D
4 januari besteld en wacht nog op duidelijkheid.

Heb alle gegevens al online ingevuld, maar sindsdien, niets meer te horen.
Nog niet betaald, zou nochtans contact betalen dus gemakkelijk.

Maar nog geen factuur, vin, betaling, levering,... en levering was nochtans "maart".

Mijn 5 mailtjes naar tesla blijven gewoon ongeantwoord. Vrij onbeleefd.
Kwa Service is het gewoon 0/100, geen service.

Dat had ik nu ook nooit verwacht, zeker voor een merk dat ambitie had om enkel online te verkopen...
AUB.jpg

Volgende zondag heb ik mijn eerste reservatie 3 jaar.
( eerste reservatie 17 maart 2016, de tweede 1 april 2016)
Sinds vandaag heb ik de eindfactuur. En zo zijn er nog een heleboel mensen die echt reden hebben om te klagen...;)
 
  • Like
Reactions: JoostG
AUB.jpg

Volgende zondag heb ik mijn eerste reservatie 3 jaar.
( eerste reservatie 17 maart 2016, de tweede 1 april 2016)
Sinds vandaag heb ik de eindfactuur. En zo zijn er nog een heleboel mensen die echt reden hebben om te klagen...;)

Ik denk dat hier een misverstand is ;)
Mijn reservering zoals jij het verondersteld, "Zich zetten op de wachtlijst" was al eerder gebeurd ;)
Zich op de wachtlijst zetten had gewoon als meerwaarde van te kunnen bestellen vooraleer de bestellingen open gingen.

Maar echt Reserveren, maw bestellen heb ik in januari gedaan.
En als er doorgegeven wordt Maart als leverdatum, dan mag ik toch verwachten van ten minste op voorhand te weten wanneer ik kan betalen, wat mijn kenteken zal zijn, wanneer het zou aankomen? Of niet ? Is gewoon basis klantenservice :p
 
Ik wil niet bij de hand doen, maar ik zou gewoon even bellen. Ze krijgen denk ik minimaal 1000 mailtjes op een dag... Ik had altijd vrij vlot iemand aan de telefoon die ook nog zinnige taal uitsloeg. Succes!

Thx voor de tip.
Zal ik op het einde van de week wel doen, maar dan moet ik op mijn hollands gaan spreken :D :D :D Want customer service van tesla lijkt in Amsterdam te zijn. Maar komt waarschijnlijk allemaal goed, gewoon slechte service :(

View attachment 386045 View attachment 386046
Na bijna 3 jaar was het vandaag raak! @Xfrank effe volhouden nog.

Schoon! o_O Have fun
 
Levering vandaag gebeurd, eerste EV rijervaring ... onder de indruk , rijdt echt zeer lekker.
Remt ook heel veel als je het gaspedaal loslaat maar de remmen zelf (als je dan toch zelf moet remmen) vind ik wel niet heel reactief. (moet hard duwen) geen idee of dit normaal is.
Alle laadkabels waren aanwezig : tesla, mennekes, camping.

Direct thuis eens aan de TWC gehangen ... werkt ook perfect.
Morgen eerste verplaatsing naar de zee en terug (200K) ben benieuwd.
20190313_142100_LI.jpg
20190313_142025_LI.jpg
20190313_152433.jpg
 
Dat viel mij ook op, moet inderdaad veel harder duwen om te remmen.

Dit is in mijn Golf GTE ook zo. Het eerste 'stuk' van je rempedaal is regeneratief, het laatste deel zijn de echte remklauwen. Ik heb de 3 nog niet gereden maar die regeneratie is nog sterker dan de GTE (als ik het mag vergelijken met de S die ik gereden heb). Als je dus 'bij remt' via het pedaal dan verwacht ik dat je dus dieper moet remmen?
 
Levering vandaag gebeurd, eerste EV rijervaring ... onder de indruk , rijdt echt zeer lekker.
Remt ook heel veel als je het gaspedaal loslaat maar de remmen zelf (als je dan toch zelf moet remmen) vind ik wel niet heel reactief. (moet hard duwen) geen idee of dit normaal is.
Alle laadkabels waren aanwezig : tesla, mennekes, camping.

Direct thuis eens aan de TWC gehangen ... werkt ook perfect.
Morgen eerste verplaatsing naar de zee en terug (200K) ben benieuwd.View attachment 386090 View attachment 386091 View attachment 386092
Ik vind hem in het wit het mooist! Geniet ervan:)
 
  • Like
Reactions: GLangelet