Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Net gespot Vanuit Gent naar Antwerpen 3 vrachtauto’s.
Hopelijk maakt deze weer een paar berijders gelukkig.
 

Attachments

  • 079083C8-2330-47AF-8C73-D3596B344FCE.jpeg
    079083C8-2330-47AF-8C73-D3596B344FCE.jpeg
    378.7 KB · Views: 84
  • D04CEBB1-3841-4B47-BF81-4A5241F77BF0.jpeg
    D04CEBB1-3841-4B47-BF81-4A5241F77BF0.jpeg
    390.6 KB · Views: 68
  • B33BD1A8-7D0B-4C8F-ACC2-8510DDC049D7.jpeg
    B33BD1A8-7D0B-4C8F-ACC2-8510DDC049D7.jpeg
    314.1 KB · Views: 70
Ik heb hem vandaag opgehaald. Lak is in erbarmelijke toestand en op de bumper zitten een paar krassen door de lak heen. Laadkabels zijn weer op dus die komt later. Foto's volgen nog.

Maar de Tesla-grin functie werkt en ook autopilot is al gecalibreerd. Rijden ermee is heerlijk![/QUOTE
Het laadkabel probleem bleek niet doorgedrongen tot Leaseplan, kan iedereen even melden of het al opgelost is bij levering of niet?
Heb echt een kabel nodig bij levering.
@Jaimevisser hoe heb je de schade gemeld?
 
Ook net gebeld om te vragen of ik de mail en sms voor aflevering ontvangen had en bevestiging van afspraak maandag.
Op het moment dat ik met de man van tesla aan de lijn hang zat ik in de auto en zag ik op het kruispunt aan het shopping center van Wijnegem een zwarte model
3. Mijn eerste die ik in het wild spot. Kon niet duidelijk zien of het een P was of niet. Wel sport velgen (19 of 20”)
 
Jongens, niet om het een of ander, ik lees best veel kritische berichten van aankomende eigenaren die tot de tanden gewapend met lijsten, lampen en 'wat niet meer' hun Model 3 gaan ophalen. Prima natuurlijk dat je even scherp bent en onvolkomenheden (hier en - belangrijker - aan Tesla) meldt maar...

Vergeet niet te genieten van het feestje van het ophalen van je nieuwe auto! De meeste afleveringen gaan gewoon goed en op voorhand al rekening houden met allerlei doemscenario's gaat ten koste van je voorpret. = zonde
Je leest hier vooral de negatieve uitschieters waardoor je beeld gekleurd kan raken...
 
Net bericht gehad van mijn bestelling (was vertraagd verwerkt door aanmelden van LP intern bij Tesla) maaaaar:

The delivery preference is set to -April- 2019 . Exact delivery date will be communicated to you later on by our delivery team.

iets om naar uit te kijken dus :))
 
Jongens, niet om het een of ander, ik lees best veel kritische berichten van aankomende eigenaren die tot de tanden gewapend met lijsten, lampen en 'wat niet meer' hun Model 3 gaan ophalen. Prima natuurlijk dat je even scherp bent en onvolkomenheden (hier en - belangrijker - aan Tesla) meldt maar...

Vergeet niet te genieten van het feestje van het ophalen van je nieuwe auto! De meeste afleveringen gaan gewoon goed en op voorhand al rekening houden met allerlei doemscenario's gaat ten koste van je voorpret. = zonde
Je leest hier vooral de negatieve uitschieters waardoor je beeld gekleurd kan raken...

Zo is dat, je hebt toch ook gewoon garantie... :cool:
 
Afgelopen maandag de auto opgehaald en trots Tilburg verlaten. Was super rustig bij Tesla (was er in de ochtend) ZEER goed geholpen en alle tijd voor vragen / opmerkingen. Ik begreep wel dat de drukte er weer aan komt, maar de timing om mijn auto op te halen was top. Tot nu toe alleen maar tevreden. Auto rijdt geweldig en ik kwam eigenlijk niets tegen. Heb alleen last van het feit dat het audio soms deels uitvalt (dus van zeer goede kwaliteit muziek naar een 'blikken' geluid alleen uit de speakers op het dashboard) Daarnaast een hele kleine slordigheid in de deurstrip aan de bestuurderszijde, maar dat lossen ze morgen netjes voor me op. Kabels waren helaas op dus geen meegeleverde publieke laadkabel. Tot die tijd dus even langs de SEC. Verder alleen maar plezier in het rijden. Heerlijke auto en geen moment spijt. Herkent iemand het audio probleem trouwens?
 
  • Like
Reactions: Thermometer and Rla
Jongens, niet om het een of ander, ik lees best veel kritische berichten van aankomende eigenaren die tot de tanden gewapend met lijsten, lampen en 'wat niet meer' hun Model 3 gaan ophalen. Prima natuurlijk dat je even scherp bent en onvolkomenheden (hier en - belangrijker - aan Tesla) meldt maar...

Vergeet niet te genieten van het feestje van het ophalen van je nieuwe auto! De meeste afleveringen gaan gewoon goed en op voorhand al rekening houden met allerlei doemscenario's gaat ten koste van je voorpret. = zonde
Je leest hier vooral de negatieve uitschieters waardoor je beeld gekleurd kan raken...
Volledig eens ! Ik had een vlekkeloze aflevering waar NIETS op aan te merken was.
 
Jongens, niet om het een of ander, ik lees best veel kritische berichten van aankomende eigenaren die tot de tanden gewapend met lijsten, lampen en 'wat niet meer' hun Model 3 gaan ophalen. Prima natuurlijk dat je even scherp bent en onvolkomenheden (hier en - belangrijker - aan Tesla) meldt maar...

Vergeet niet te genieten van het feestje van het ophalen van je nieuwe auto! De meeste afleveringen gaan gewoon goed en op voorhand al rekening houden met allerlei doemscenario's gaat ten koste van je voorpret. = zonde
Je leest hier vooral de negatieve uitschieters waardoor je beeld gekleurd kan raken...


Helemaal eens! Heeft geen zin om te gaan liggen voor je valt