Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Wie is in Tilburg morgen rond 10u? Ik heb het indruk gekregen dat we met meer op de forum met deze tijdstip een afspraak hebben, ben benieuwd wie in tegen komt. Ik ga dan maar ook niet ontbijten als ik het zo lees, ik vind muffins en brownies best lekker :D
 
  • Funny
Reactions: Odie
Ik heb eigenlijk de afgelopen weken nooit problemen gehad met het bellen van Tesla, soms een minuut of tien in de wacht voor ik iemand te pakken kreeg. Ik meen dat ik een of twee keer zelf opgehangen heb na een minuut of 10 omdat ik het te lang vond duren, maar een paar uur later ging het rapper.

Ik bel wel altijd het Delivery nummer in Tilburg.
 
Omdat niemand anders Tesla's verkoopt.

Ja, het doet me een beetje herinneren aan de tijd dat de iphone voor het eerst gereleased werd. Toen ben ik nog naar Parijs gegaan want daar was de eerste apple store die iphones verkocht. Was echt een chaos, super slecht geregeld, slechte communicatie. Maar uiteindelijk reed je naar huis met een iphone :)

Nu is dat voor een auto :)
 
  • Like
Reactions: Odie
Beste forum leden. Vorige week een M3 AWD besteld. Tot mijn verbazing kreeg ik zonet een mail dat de auto a.s. zaterdag 30-03 (!) kan worden opgehaald. Ik word werkelijk overvallen. Had de auto pas laat in april verwacht. Nog niets geregeld kwa financieringen en mijn huidige auto wil ik via andere kanalen verkopen omdat inruil tegen valt. Ik ga ze morgen bellen en vragen of de levering met minimaal een maand kan worden uitgesteld. IK vraag me af wat jullie ervaringen zijn over het uitstellen van een levering en wat mijn rechten zijn. Graag jullie advies.
Mbt de verkoop van de oude auto. Ik had deze op Marktplaats gezet. Enorm veel reacties en binnen twee dagen verkocht tegen een veel hogere prijs. € 200 minder dan ik wilde. Maar 3000 meer dan Tesla bood.
 
  • Like
Reactions: Odie
Mbt de verkoop van de oude auto. Ik had deze op Marktplaats gezet. Enorm veel reacties en binnen twee dagen verkocht tegen een veel hogere prijs. € 200 minder dan ik wilde. Maar 3000 meer dan Tesla bood.

Dat is natuurlijk doodnormaal en ligt niet aan Tesla. Geen enkele handelaar zal je een onderhandse consumentenprijs bieden, simpelweg omdat ze moeten verdienen op de hele transactie. Ze maken kosten, hebben personeel, moeten garantie geven, etc.

Verkoop via Marktplaats levert je altijd meer op dan inruil of zakelijke verkoop, maar heeft als nadeel dat je alles zelf moet doen, dat je er mee moet 'leuren' en dat je zelf al die zeurderige mensen (forgive me, maar ik krijg altijd de kriebels van vragen als "wat is je uiterste prijs" en van die onzin biedingen) te woord moet staan en een zeker risico (vals geld, oplichting etc) loopt.

3k extra is netjes, voor 200 euro zou ik ook een deal niet stuk laten lopen...
 
  • Like
Reactions: Tozz
vraagje: ik heb ergens een verwijzing gezien voor goed taxi-vervoer station Tilburg naar Tesla, maar kan die niet meer vinden. Iemand ervaringen?
Weet niet waar je vandaan moet komen, maar ik had voor mijn afspraak van afgelopen zaterdag, die op zaterdagochtend werd afgezegd door Tesla, via Taxiboeken.nl een taxi besteld vanaf Tilburg station Reeshof naar de Asteriastraat 1 Tilburg. Vooraf via iDeal het vaste bedrag ad € 19,50 totaal betaald voor twee personen. Vind ik best redelijk. De link: NS Station Tilburg Reeshof - Online taxi boeken - scherpe prijs
 
  • Like
Reactions: Hans59
Het bandje met de mannenstem staat weer aan. Het 013 telefoonnummer gaat naar dezelfde callcenter in Amsterdam als het 020 nummer op de website. Gisteren het formulier ingevuld om auto thuis geleverd te krijgen, maar zie niks in mijn account (lease). Hoop niet dat ze mij morgen in Tilburg verwachten. Tesla, neem de telefoon eens op! Of bel me terug :). Of een mailtje...
 
Dat is natuurlijk doodnormaal en ligt niet aan Tesla. Geen enkele handelaar zal je een onderhandse consumentenprijs bieden, simpelweg omdat ze moeten verdienen op de hele transactie. Ze maken kosten, hebben personeel, moeten garantie geven, etc.

Verkoop via Marktplaats levert je altijd meer op dan inruil of zakelijke verkoop, maar heeft als nadeel dat je alles zelf moet doen, dat je er mee moet 'leuren' en dat je zelf al die zeurderige mensen (forgive me, maar ik krijg altijd de kriebels van vragen als "wat is je uiterste prijs" en van die onzin biedingen) te woord moet staan en een zeker risico (vals geld, oplichting etc) loopt.

3k extra is netjes, voor 200 euro zou ik ook een deal niet stuk laten lopen...
Natuurlijk moeten handelaren hun kosten er uit halen en wat winst maken, maar meer dan € 6000???????? Bod via Tesla. 10.500. Verkoopdealerprijs op Marktplaats € 16.795,=. Dat vind ik ronduit een schandalig hoge prijs voor de nieuwe kopers. Ik heb het verschil verdeeld tussen mij en de koper van de auto. Dus ieder € 3000 winst.
 
Ik heb eigenlijk de afgelopen weken nooit problemen gehad met het bellen van Tesla, soms een minuut of tien in de wacht voor ik iemand te pakken kreeg. Ik meen dat ik een of twee keer zelf opgehangen heb na een minuut of 10 omdat ik het te lang vond duren, maar een paar uur later ging het rapper.

Ik bel wel altijd het Delivery nummer in Tilburg.
Wat is het nummer van het Deliverycenter in Tilburg?
 
Natuurlijk moeten handelaren hun kosten er uit halen en wat winst maken, maar meer dan € 6000???????? Bod via Tesla. 10.500. Verkoopdealerprijs op Marktplaats € 16.795,=. Dat vind ik ronduit een schandalig hoge prijs voor de nieuwe kopers. Ik heb het verschil verdeeld tussen mij en de koper van de auto. Dus ieder € 3000 winst.
...

Even hoor, het is aan jou om het bod te accepteren - niks schandaligs aan. Ik had waarschijnlijk 8k geboden.

Ik vind de service top, ik raak een halve sloopauto kwijt voor 200 euro. Had ik er 500 bij een dealer, of zelfs 1200 particulier voorbkunnen krijgen? Vast, maar dit is mijn afweging voor moeite/baten.