Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zal je sterker vertellen: on-line had ik een lager bod gehad. Toen ik bij hun langs ging voor een echte taxatie boden ze meer! Wellciht omdat het een BTW auto was. Had hem op dat moment gelijk voor dat bedrag achter kunnen laten. Maar dat wilde ik helemaal niet. Ik wilde de auto nl overnemen naar privé en ik was op zoek naar een onderbouwing voor een lage overnameprijs. Was dus helemaal niet blij met wijkopenautos.nl. Haha.

Maar goed, het moet hier niet over wijkopenauts.nl gaan. Sorry.
Bij mij ook een gelijk geval. Ik heb zojuist 100 euro meer gekregen dan op de site. Die kerel vertelde dat het vooral komt omdat de auto er netjes bij stond en zij er dan geen werk meer aan hebben. Anders kan de prijs wel eens zakken. Door de afgelopen wintersport zat er zelfs een scheur in de ruit anders was het nog meer geweest. In Polen zullen ze niet zo nauw kijken denk ik. Het betreft een marge auto. Bij Telsa kreeg ik inderdaad de veilingwaarde wat voor een marge auto een flinke klap is.
 
Toch wel schandalig hoor. Bij jou gaat het om een paar honderd euro, mijn auto staat op MP voor 36k en tesla bood 25k. Nee bedankt.

Gisteren trouwens gebeld om zaterdag 12 uur de auto in Tilburg op te halen. Mocht ook In Amsterdam ophalen. Uit vrees dat ze fouten maken met transport kom ik zelf wel naar Tilburg.
Is maar goed dat je naar Tilburg gaat, want ze leveren , naast sporadisch in Groningen, alleen maar in Tilburg uit.
 
Ik kan mijn huidige huur auto laten staan bij Tesla, dus ik kom met de auto. Ik kan dus ook iemand ophalen in omgeving Eindhoven als je toevallig in de buurt woon?
Oei dat zou wel enorm fijn zijn, ik woon achterin Veldhoven maar pak van harte even de bus naar bijv. P+R Meerhoven als jou dat praktischer uitkomt. De OV-route is echt extreem om. Hebben ze iets van PM's hier?
 
Zojuist per sms kenteken binnen gekregen XV-***-J Aanstaande zaterdag 30-3 om 15u ophalen. Ik moet zeggen dat ik de communicatie van uit Tesla prima vind. Stuur per sms een vraag, binnen een uur helder antwoord. Sowieso gedurende hele traject geen klachten over communicatie/verwachtingen. Alleen een gebrek aan geduld bij mezelf:)
 
  • Like
Reactions: Leon 2.0 and Tozz
Ook hier hebben ze dus moeite met de 'logische volgorde'. Mijn afspraak staat voor morgen avond (twee dagen eerder dus) en ik ben niet gebeld / heb nog geen kenteken. Ik heb wel twee VINs, dat dan weer wel (die in de eindfactuur is anders dan die op de account pagina) :eek:

Bij mij idem dito. Wat een bizar lomp bedrijf is het. Ik krijg ze al twee dagen telefonisch niet te pakken. zeker 20 keer gebeld, 3 keer voicemail ingesproken en ruim 3 uur in de wacht. Ik heb helemaal niks en moet over 40 uur die auto ophalen??? IDIOOT
 
Bij mij idem dito. Wat een bizar lomp bedrijf is het. Ik krijg ze al twee dagen telefonisch niet te pakken. zeker 20 keer gebeld, 3 keer voicemail ingesproken en ruim 3 uur in de wacht. Ik heb helemaal niks en moet over 40 uur die auto ophalen??? IDIOOT
En dan te bedenken dat ik eigenlijk een afspraak had staan voor zaterdag de 30ste (telefonisch overeen gekomen en bevestigd). Die hebben ze geheel uit zichzelf en zonder verder overleg naar voren gehaald (prima, kwam niet slecht uit). Zaterdag morgen mail met bevestiging. Daarom de factuur maar eens betaald. Maandag morgen nog een mail met bevestiging. Daarna een SMS met bevestiging en ineens de verklaring 'dat ze hun best gaan doen om de auto op dat moment te leveren en dat ik één dag van te voren bericht krijg als dat niet lukt'. Daarna nog een mail met een aansporing om de factuur te betalen. Hou nou eens op zeg ....

Zit vandaag op 21 gestrande pogingen om in contact te komen. Gisteren 'slechts' 14.

Zijn er nog meer mensen die denken dat ze helemaal de telefoon niet meer opnemen?
 
  • Like
Reactions: Stefan3
En dan te bedenken dat ik eigenlijk een afspraak had staan voor zaterdag de 30ste (telefonisch overeen gekomen en bevestigd). Die hebben ze geheel uit zichzelf en zonder verder overleg naar voren gehaald (prima, kwam niet slecht uit). Zaterdag morgen mail met bevestiging. Daarom de factuur maar eens betaald. Maandag morgen nog een mail met bevestiging. Daarna een SMS met bevestiging en ineens de verklaring 'dat ze hun best gaan doen om de auto op dat moment te leveren en dat ik één dag van te voren bericht krijg als dat niet lukt'. Daarna nog een mail met een aansporing om de factuur te betalen. Hou nou eens op zeg ....

Zit vandaag op 21 gestrande pogingen om in contact te komen. Gisteren 'slechts' 14.

Zijn er nog meer mensen die denken dat ze helemaal de telefoon niet meer opnemen?
Er is zelfs vanuit Amsterdam een extra bericht ingesproken dat het drukker is dan normaal en dat daarom opgehangen wordt.
Ik houd de persoonlijke pagina maar in de gaten en zit bij de telefoon. Morgenmiddag wagen wij het er maar op.
 
Last edited:
Er is zelfs vanuit Amsterdam een extra bericht ingesproken dat het drukker is dan normaal en dat daarom opgehangen wordt.
Maar hoe can het call center zo druk zijn als niemand er door komt? En hoe kan het dat je die stem pas hoor nadat je al 48 minuten in de wacht hebt gestaan?

Net alsof je een tunnel in rijdt. Ben je bijna aan het einde en dan klinkt er opeens een stem: Het einde van de tunnel is verder dan gedacht. We verzoeken u om om te keren en het later nog eens te proberen :mad:
 
Misschien iets geks; jullie kunnen ook een drankje pakken en even ontspannen. Die auto komt vanzelf.

:)
Ik begrijp dat jij niet voor morgenavond nog je verzekering hoeft te regelen? ;)

Mij is telefonisch toegezegd dat mijn auto er voor half februari zou zijn. Ik heb daar mijn plannen op afgesteld, denk aan verkopen oude auto etc.. Alle plannen die ik gemaakt heb zijn in het honderd gelopen. Heb dat inmiddels wel verwerkt, maar ben er nu zo langzamerhand wel een beetje klaar mee.
 
  • Like
Reactions: Knemeijer
Misschien iets geks; jullie kunnen ook een drankje pakken en even ontspannen. Die auto komt vanzelf.

:)
Ik heb het best druk met mijn werk en aardig wat dingen om moeten plannen om die auto donderdag om 1330 op te kunnen halen. Is best irritant als je dan anderhalve dag voor levering geen contact krijgt over iets simpels al seen kenteken en dus ook de verzekering en de financiering niet meer op tijd geregeld krijgt.
 
  • Like
Reactions: DutchTM3
Ik begrijp dat jij niet voor morgenavond nog je verzekering hoeft te regelen? ;)

Mij is telefonisch toegezegd dat mijn auto er voor half februari zou zijn. Ik heb daar mijn plannen op afgesteld, denk aan verkopen oude auto etc.. Alle plannen die ik gemaakt heb zijn in het honderd gelopen. Heb dat inmiddels wel verwerkt, maar ben er nu zo langzamerhand wel een beetje klaar mee.
Je kan wel even je verzekering bellen of Centraal Beheer. Leg de situatie uit en vraag wat er gedaan kan worden. Bij CB helpen ze en denken met je mee.
 
Je kan wel even je verzekering bellen of Centraal Beheer. Leg de situatie uit en vraag wat er gedaan kan worden. Bij CB helpen ze en denken met je mee.
Beetje off-topic, maar CB denkt helemaal niet met mij mee. Willen mijn auto niet verzekeren, alleen maar omdat ik de auto vanuit mijn BV verhuur aan mijn werkgever, die hem vervolgens aan mij beschikbaar stelt als auto van de zaak.

Ondanks dat ik eigenaar, verzekeringnemer én regelmatige bestuurder ben zeggen ze: dat is verhuur en dat mag volgens de regels niet. InsureMyTesla zelfde verhaal. Carmeleon snapt het wel.
 
Beetje off-topic, maar CB denkt helemaal niet met mij mee. Willen mijn auto niet verzekeren, alleen maar omdat ik de auto vanuit mijn BV verhuur aan mijn werkgever, die hem vervolgens aan mij beschikbaar stelt als auto van de zaak.

Ondanks dat ik eigenaar, verzekeringnemer én regelmatige bestuurder ben zeggen ze: dat is verhuur en dat mag volgens de regels niet. InsureMyTesla zelfde verhaal. Carmeleon snapt het wel.
Dan is carmeleon goed voor jou. Denk alleen na over de vele slechte reviews en beoordelingen die op hun site staan. Off topic? Niet helemaal, maar je kan je reactie ook plaatsen in het draadje Model 3 verzekeringen. Daar hoort het zeker thuis.