Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Kan niemand bereiken bij Tesla, zie wel dat mijn auto via Alphabet op kenteken is gezet. Omdat het een leaseauto is, wordt er niet met mij gecommuniceerd over het afhaaltijdstip. Leasemaatschappij weet echter ook niets, en kan Tesla ook niet bereiken.

Hulpvraag aan iemand die nu bij Tesla in Tilburg is: kunnen jullie navragen of ik mijn auto vandaag kan komen ophalen? Reply svp op deze post als je me kunt helpen.
 
Niet alleen God's wegen zijn ondoorgrondelijk. Ik gok dat de auto eerst bij het Tesla moederschip aan een eigenaar gekoppeld moet worden en dat daarbij de auto aan de app gekoppeld wordt. Dit is blijkbaar een vereiste voor de handshake aan de SuC.
Hopelijk snel voor die mensen opgelost. Maar blijft wel apart, zullen wel Leaseplan gevallen zijn ook.
Gelukkig is Fastned toegankelijk.
 
Over app gesproken: als ik nu probeer in te loggen krijg ik de melding:

Aanmelden mislukt
Er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla-account

Wat betekent dit? Eerder kon ik wel aanloggen in de app (al kon ik dan niet veel meer dan filmpjes bekijken). Het ligt niet aan het wachtwoord o.i.d., want als ik bewust een verkeerd wachtwoord op geef, dan krijg ik een andere melding.
 
Over app gesproken: als ik nu probeer in te loggen krijg ik de melding:

Aanmelden mislukt
Er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla-account

Wat betekent dit? Eerder kon ik wel aanloggen in de app (al kon ik dan niet veel meer dan filmpjes bekijken). Het ligt niet aan het wachtwoord o.i.d., want als ik bewust een verkeerd wachtwoord op geef, dan krijg ik een andere melding.

Geen zorgen over maken, had ik ook. Komt vlak voor de levering wel weer in orde.
 
  • Informative
Reactions: DutchTM3
View media item 119563
Ik zat er al op te wachten :mad:

mJ5Pb1Y


mJ5Pb1Y
 
vanmiddag in Tilburg opgehaald. Sta nu met 3 anderen bij SuC Dordrecht en auto’s kunnen niet laden.

Tesla helpdesk geeft aan groter probleem te hebben waar intern team nu mee bezig is. App gewoon gekoppeld aan auto, dus dat is het niet. Geen lease dus dat heeft er ook niks mee te maken.

Advies om dus even na te denken waar je kan laden op weg naar huis als je vandaag op gaat halen.
 
  • Informative
Reactions: S-19910
vanmiddag in Tilburg opgehaald. Sta nu met 3 anderen bij SuC Dordrecht en auto’s kunnen niet laden.

Tesla helpdesk geeft aan groter probleem te hebben waar intern team nu mee bezig is. App gewoon gekoppeld aan auto, dus dat is het niet. Geen lease dus dat heeft er ook niks mee te maken.

Advies om dus even na te denken waar je kan laden op weg naar huis als je vandaag op gaat halen.

Credit card gekoppeld aan account?
 
Kan niemand bereiken bij Tesla, zie wel dat mijn auto via Alphabet op kenteken is gezet. Omdat het een leaseauto is, wordt er niet met mij gecommuniceerd over het afhaaltijdstip. Leasemaatschappij weet echter ook niets, en kan Tesla ook niet bereiken.

Hulpvraag aan iemand die nu bij Tesla in Tilburg is: kunnen jullie navragen of ik mijn auto vandaag kan komen ophalen? Reply svp op deze post als je me kunt helpen.

Mijn is do geleverd via Alphabet. Heb je je telefoonnummer en email goed staan in je account? Via die weg wisten ze me toch te bereiken. Maar ik ben uiteindelijk langs een vestiging van Tesla gegaan en meer informatie opgehaald.
 
Misschien ben ik kritischer dan de gemiddelde persoon maar mijn auto zou reeds bij de wrapper moeten staan maar door lak issues is deze afspraak geannuleerd. Tesla zal de lak eerst moeten corrigeren alvorens de auto gewrapt kan worden,
Vandaag mijn Model 3 weer kunnen ophalen bij het SEC Rotterdam. De auto zou uiterlijk 1 april weer in mijn bezit zijn en dat is Tesla ook gelukt. Bijna alle punten zijn opgelost.

Portier bestuuders zijde
· Kras (onder blanke lak?) van deurhendel naar rechtsboven -> Niet meer zichtbaar
· Rubber bij driehoekje ter hoogte van buiten spiegel sluit niet aan -> Is weinig aan te veranderen en gaat geen problemen geven
· Vlekken op binnen bekleding -> Niet meer zichtbaar
· Rubber in deuropening staat bol -> Sluit nu netjes aan

Laadklep
· Klep sluit niet goed -> Sluit nu netjes aan

Passagiers zijde paneel achter
· Kras op wielkast -> Was met een poetsdoek al niet meer zichtbaar

Dak
· Beide glas panelen liggen niet in het midden van het dak -> Beide panelen vervangen en liggen nu beter (je ziet nog wel wat verschil tussen links en rechts)

Koplamp links
· Groen draadje in de lamp -> Lamp vervangen

Portier passagiers zijde
· Geen lak op rand onderzijde deur rand -> Niet meer zichtbaar
· Verf klodder onderzijde deur binnenkant -> Niet meer zichtbaar
· Rubber bij driehoekje ter hoogte van buiten spiegel sluit niet aan-> Is weinig aan te veranderen en gaat geen problemen geven

Koplamp passagiers zijde
· Onderzijde lampunit niet glad -> Helaas was er geen lampunit op voorraad, geeft verder geen problemen
· Lampunit steekt uit -> Netjes uitgelijnd nu

Kofferbak
· Klodder lak aan onderzijde klep -> Niet meer zichtbaar
· Lijmresten op bekleding in interieur links -> Niet meer zichtbaar
· Stikkers op achterkant stoelen -> Verwijderd

Achterbank
· Streep op hoofdsteun bestuurders zijde -> Niet meer zichtbaar

Afgelopen 2 weken heb ik een Model S gehad als vervangende auto. Ben super tevreden over de hulp van SEC Rotterdam. Alles is netjes zoals toegezegd opgepakt en opgelost. De auto is nu in een perfecte staat. Als de lak uitgehard is (staat 2 weken voor) kan die eindelijk naar de wrapper.
 
Niet alleen God's wegen zijn ondoorgrondelijk. Ik gok dat de auto eerst bij het Tesla moederschip aan een eigenaar gekoppeld moet worden en dat daarbij de auto aan de app gekoppeld wordt. Dit is blijkbaar een vereiste voor de handshake aan de SuC.

Nee hoor, ik heb de eerste dag gewoon zonder werkende app aan de SuC staan laden. In mijn geval stond iemand van de LM nog als eerste berijder gekoppeld, op dat moment.
 
  • Helpful
Reactions: PaulusdB