Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Je kan ook even wachten of je antwoord krijgt binnen half uurtje ofzo :)

Want binnen minuut was dat het geval...

Nuenen kan je zowat lopen vanuit Tilburg... thuis zal je wel geraken om op 220 te laden met de UMC en anders gewoon een destination charger pakken bij vd Valk..
Daarnaast: In de Fastned-app kan je direct na downloaden gebruiken door te betalen met credit-card of incasso volgens mij.
 
Je kan ook even wachten of je antwoord krijgt binnen half uurtje ofzo :)

Want binnen minuut was dat het geval...

Nuenen kan je zowat lopen vanuit Tilburg... thuis zal je wel geraken om op 220 te laden met de UMC en anders gewoon een destination charger pakken bij vd Valk..
Sorry, dacht later wellicht beter bij afleveren en wist niet hoe te verwijderen. Kan ik altijd laden bij een destination charger? Sorry voor mijn onbenulheid. Eerste volledige ev.
 
Sorry, dacht later wellicht beter bij afleveren en wist niet hoe te verwijderen. Kan ik altijd laden bij een destination charger? Sorry voor mijn onbenulheid. Eerste volledige ev.

Nee joh. Was half grapje...destination chargers zijn gratis voor Tesla’s. Vaak moet je wel dan iets afnemen bij de locatie maar vd Valk kan je gewoon zonder. FastNed kan ook idd, App en credit card.
 
  • Like
Reactions: Vespaed
Voor de zekerheid ook in dit draadje.
Bevestiging gekregen voor aflevering morgen. Auto is besteld door leasemij. Sms gehad en telefoontje met rn code, kenteken en vin. Tevens bevestiging van leasemij. Echter nog geen laadpas, geen thuislader (bestelling naar levering 2 weken en Eneco is niet zo snel). Hoe kom ik thuis? Kan ik bij een supercharger laden? Ik heb nog geen account en de lease geeft aan dat zij geen account aanmaken. Kan de auto bij de aflevering gekoppeld worden aan een account en app zodat er geladen kan worden? Anders word het lastig


Plugsurfing app ? Bij mee deed de suc het gewoon in Oosterhout
 
Vanavond zijn er drie M3'3 op kantoor geleverd. Mijn m3 wordt morgen aan huis bezorgd, hoop ik
 

Attachments

  • IMG-20190329-WA0005.jpg
    IMG-20190329-WA0005.jpg
    201.9 KB · Views: 65
Twee auto’s gehaald vanavond. Beetje lopende band werk gevoel erbij. Ik had een Engelse man die vandaag zijn eerste delivery deed. Ik wist meer van de auto dan hij, maar verder netjes zijn werk laten doen.
Eerste gezicht geen krassen, maar het is daar niet echt ideaal licht om goed te kijken.
Hij vertelde dat als je krasjes hebt, dat ze deze kosteloos eruit polijsten bij een SeC. Daar ga ik maar vanuit dan.
Leertijd kabels wist hij op 4 tot 6 weken te schatten.
Verder app nog niet geactiveerd (lease).
202 kilometer rijbereik erin, (bij me broertje 346). Voor ons prima.
Een Nederlandse jongen heeft nog een foto van het VIN op me dashboard gemaakt om te zorgen dat hij in aanmerking komt voor gratis AP upgrade (dat komt hij ook, maar just to make sure). Hij meldde dat alle VINs in een database staan, en vanzelf geactiveerd worden.

Verder erg blij mee. Snelheid is ongelofelijk. Tunein, spotify, werkte allemaal direct.

Check wel de afstelling van je koplampen. Ik had denk in de eerste 10 minuten zeker 6 tegenliggers die mij dit ook even aangaven
 
Last edited:
  • Like
Reactions: RobPet
Weet iemand wanneer Tesla de auto's daadwerkelijk aanmeldt bij RDW? Ik zie wel een kenteken staan namelijk in mijn LM account, maar die kan ik niet vinden bij RDW. Dit terwijl de levering morgen is. Heb geen zin om voor niets naar Tilburg af te reizen.
Mijne had ik al week kenteken van, stond in RDW al die tijd op "Eigenaren prive/zakelijk: 0 / 0", en werd gisterochtend 9:53 pas op naam gezet alvorens ik rond half 12 telefoon kreeg dat ze hem zo zouden gaan brengen. Definitief op naam zetten doen ze dus echt pas vlak vantevoren.

Zie alleen vandaag in de post van RDW wel dat ze alsnog stom gedaan hebben in de haast. Ze belden gisterochtend om half 9 eerst namelijk met dat ze initieel een administratieve fout hadden gemaakt in dat ze niet hadden gezien dat de auto op naam van mijn werkmaatschappij werd besteld, en ze daarvan het KvK-uittreksel ook hadden, maar dat ze dan ook een uittreksel van mijn holding moeten hebben die tussen mijzelf en de werkmaatschappij staat. Die heb ik ze dus snel nog opgestuurd zodat ze het konden regelen. Prima an sich, kan gebeuren. Alleen nu zie ik dat ze bij RDW de auto vervolgens op naam van m'n holding hebben gezet terwijl bestelling, factuur en lease op naam van de andere BV zijn.... wordt een rommeltje om dat recht te zetten helaas. Maja, niet eind van de wereld.
 
Twee auto’s gehaald vanavond. Beetje lopende band werk gevoel erbij. Ik had een Engelse man die vandaag zijn eerste delivery deed. Ik wist meer van de auto dan hij, maar verder netjes zijn werk laten doen.
Eerste gezicht geen krassen, maar het is daar niet echt ideaal licht om goed te kijken.
Hij vertelde dat als je krasjes hebt, dat ze deze kosteloos eruit polijsten bij een SeC. Daar ga ik maar vanuit dan.
Leertijd kabels wist hij op 4 tot 6 weken te schatten.
Verder app nog niet geactiveerd (lease).
202 kilometer rijbereik erin, (bij me broertje 346). Voor ons prima.
Een Nederlandse jongen heeft nog een foto van het VIN op me dashboard gemaakt om te zorgen dat hij in aanmerking komt voor gratis AP upgrade (dat komt hij ook, maar just to make sure). Hij meldde dat alle VINs in een database staan, en vanzelf geactiveerd worden.

Verder erg blij mee. Snelheid is ongelofelijk. Tunein, spotify, werkte allemaal direct.

Check wel de afstelling van je koplampen. Ik had denk in de eerste 10 minuten zeker 6 tegenliggers die mij dit ook even aangaven
Dan staat je groot licht aan :)
 
Mijn model 3 is vandaag thuis geleverd door Tesla delivery team. Super geregeld allemaal, zeker gezien de enorme drukte. Netjes gebeld door delivery team om gemaakte afspraak nogmaals te checken. De dame die mijn auto kwam leveren belde nog toen ze in Tilburg vertrok en ging zelfs nog even langs een supercharger voor me, zodat de accu meer dan halfvol was. Een type 2 laadkabel is door leaseplan ook meegeleverd. Ze hebben mensen in Tilburg deze dagen om Tesla te ondersteunen met de 300 leveringen per dag. En dan de auto... 100% in orde en wat rijdt ie lekker zeg
 
  • Like
Reactions: RobPet
Vandaag vreemde dag.
Zaterdag 30/3 9:30 uur zou mijn M3 geleverd worden. Krijg afgelopen week 2x bevestiging hiervan per sms.

Heden middag sms ontvangen dat levering verplaatst is naar zondag 31/3 11:00 uur
Bellen met delivey. Na 20 minuten wachten werd de verbinding verbroken . 2e maal bellen en na 45 minuten eindelijk medewerker gesproken. Na check in systeem bleek dat er in mijn M3 verkeerde verlichting was geïnstalleerd, nml de Amerikaanse units welke in Europa niet zijn goedgekeurd . Dit was ondertussen opgelost maar daardoor was delivey uitgesteld.

Krijg ik om 18:00 uur nieuwe sms dat delivey is gewijzigd naar 30/3 om 9:30 uur. Met de mededeling in het Engels dat er verkeerde sms jes zijn verstuurd. Dit was mijn eerste afspraak voor delvery.

Wie het weet mag het zeggen!!

Al met al is het een mooi circus waar je niet van op aan kan. Ik hoop en ga ervan uit dat ik morgen niet wordt teleurgesteld. ✌️
 
Vandaag vreemde dag.
Zaterdag 30/3 9:30 uur zou mijn M3 geleverd worden. Krijg afgelopen week 2x bevestiging hiervan per sms.

Heden middag sms ontvangen dat levering verplaatst is naar zondag 31/3 11:00 uur
Bellen met delivey. Na 20 minuten wachten werd de verbinding verbroken . 2e maal bellen en na 45 minuten eindelijk medewerker gesproken. Na check in systeem bleek dat er in mijn M3 verkeerde verlichting was geïnstalleerd, nml de Amerikaanse units welke in Europa niet zijn goedgekeurd . Dit was ondertussen opgelost maar daardoor was delivey uitgesteld.

Krijg ik om 18:00 uur nieuwe sms dat delivey is gewijzigd naar 30/3 om 9:30 uur. Met de mededeling in het Engels dat er verkeerde sms jes zijn verstuurd. Dit was mijn eerste afspraak voor delvery.

Wie het weet mag het zeggen!!

Al met al is het een mooi circus waar je niet van op aan kan. Ik hoop en ga ervan uit dat ik morgen niet wordt teleurgesteld. ✌️
Net hetzelfde voor gehad, veel smsjes van Tesla over de levering, eerst zaterdag, dan zondag om 10h, dan mailtje dat ze de zondag maar vanaf 11h leveren, en nu smsje dat het toch morgen om 14h is in Gent, we zullen zien, ben es benieuwd :)
 
Vandaag ook de auto opgehaald, flinke chaos en hoeveelheid mensen in Tilburg, maar het liep zover ik kon zien aardig gesmeerd qua afleveringen.

Helaas stond mijn auto niet op de juiste plek en duurde het nog circa 60 min voordat ze hem uit een andere hal konden halen. De medewerker gaf elke 15 min een update en na een uurtje mocht ik dan eindelijk mee lopen :)

Auto rijd fantastisch, autopilot was binnen 15/20km al gecalibreerd. Nog even langs de supercharger gegaan in Breda want er zat ‘maar’ 200km in, anders had ik dat morgen nog moeten doen en dan heb ik het te druk met rondrijden :cool:

Al met al even moeten wachten, maar dankzij de plezierige sfeer (iedereen was enthousiast, her en der een praatje gemaakt) was dat niet zo erg.
 
  • Like
Reactions: RobPet and S-19910
Iemand een taxi delen vanaf station Tilburg Reeshof morgen om 11.00 uur?
Helaas wij moeten pas om 14:30 uur aanwezig zijn. Ben benieuwd. Was nog grappig vanmiddag. Nadat de afgelopen weken de afspraak vier keer was verzet, kreeg ik vanochtend van mijn contactpersoon te horen dat de auto nu echt op een trailer in Nederland was op weg naar Tilburg, Vanmiddag nogmaals gevraagd. Tot mijn verbazing werd het ook nog bevestigd. Dus de afspraak voor morgen herbevestigd. Een paar uur later belde een medewerker van het deliveryteam mij op of de afspraak nog wel doorging van mijn kant. Ik zei vol lachend dat ik de laatste weken de agenda helemaal vrij had gehouden en stelde hem de wedervraag: "Staat de auto echt in het Deliverycenter in Tilburg??????" "Uhh"; schuchter antwoordend; "ja mijnheer". Dat was even een extra binnenpretje. Prettige avond allemaal en welterusten.