Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag om 11.30 opgehaald, blauwe AWD met aero. Topdrukte daar in Tilburg. Niet veel uitleg, maar ik wilde toch ook liever rijden. Vind het een top auto tot dusver. Even naar Duitsland geweest, kan melden dat het boven de 130 ook echt rap blijft accelereren en ook bij hoge snelheid zeer stabiel blijft:). Op de terugweg gemiddeld 149Wh/km desondanks.
 
4,5 jaar geleden de Tesla Model S opgehaald, KITT genaamd, Vandaag een Model 3 erbij voor AlloyGator Nederland.
We wilden hem KITT 2 noemen. Toch maar KITT 3 geworden...
Auto zag er niet netjes uit. binnenzijde van de ramen vies, en buitenkant van de wagen ook nauwelijks schoongemaakt.
Volgens mij gewoon van de boot af, hogedrukspuit er over, en neerzetten voor aflevering.
Maar ja, je kunt ook geen 2000 auto's in 4 dagen poetsen zullen we maar zeggen.

Klachten (behalve de staat) : krasjes en deukje op achterklep stofjes in de lak, en raam rechtervoorportier dat wijkt.
Enfin, maar een afspraak maken bij SeC Amsterdam voor een detailbehandeling. Alsof ze het daar nog niet druk genoeg hebben.

Erst maar eens wat spulletjes van Tesland monteren het komende weekend.
Bij deze de verplichte foto:

IMG_2827.jpg
 
Kentekenbewijs binnen, nog geen sms of telefoontje dat 10:30 vandaag niet doorgaat... Dochter denkt dat we pas ergens eind april de Model 3 krijgen want zo stond het op de factuur... denk dus nog dat ze een maand in een Zoë moet rijden want SLK al maand geleden verkocht omdat de eerste levering op 3 maart stond maar door prijsverlaging geannuleerd en opnieuw besteld..... heb haar dus maar nog niets verteld om eventuele “dode mus” scenario te voorkomen. We gaan moeders voor cursus brengen net boven Tilburg zoals de laatste maanden om de twee weken het geval is dus zelf verzocht om i.p.v. gisteren afleveren vandaag af te halen in Tilburg.... ben benieuwd....
 
  • Like
Reactions: pimn and S-19910
4,5 jaar geleden de Tesla Model S opgehaald, KITT genaamd, Vandaag een Model 3 erbij voor AlloyGator Nederland.
We wilden hem KITT 2 noemen. Toch maar KITT 3 geworden...
Auto zag er niet netjes uit. binnenzijde van de ramen vies, en buitenkant van de wagen ook nauwelijks schoongemaakt.
Volgens mij gewoon van de boot af, hogedrukspuit er over, en neerzetten voor aflevering.
Maar ja, je kunt ook geen 2000 auto's in 4 dagen poetsen zullen we maar zeggen.

Klachten (behalve de staat) : krasjes en deukje op achterklep stofjes in de lak, en raam rechtervoorportier dat wijkt.
Enfin, maar een afspraak maken bij SeC Amsterdam voor een detailbehandeling. Alsof ze het daar nog niet druk genoeg hebben.

Erst maar eens wat spulletjes van Tesland monteren het komende weekend.
Bij deze de verplichte foto:

View attachment 391697

Gister de auto met de nieuwe velgen bewonderd. Veel mooier dan de aero’s ;)
 
Weet iemand of als je m3 thuis gebracht wordt ze van te voren duidelijk bellen? Of kunnen ze ook zo op de stoep staan. Ik ben gebeld. En tegen eind van de middag kan ik de auto thuis verwachten.
Ook wil ik nog even benadrukken dat LP zo'n tijdelijke kabel in de achterbak stopt. Wel zo handig opladen komende dagen. :)
 
Om 10uur zou de auto thuis worden geleverd... nog niets en delivery niet te bereiken. Geen telefoontje gehad. Alleen standaard mail gehad waar in staat levering tilburg 10uur. We wachten weer af...

Edit: net door gebeld door Tesla. Auto is nog in Tilburg maar bijna klaar. Bellen als hij onderweg is.
 
Last edited: