Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ben even benieuwd wie er ook al vanaf maart of zelfs langer in afwachting is van levering.
Begin maart bestelling gedaan via lm van:
-M3 long range awd
-Wit exterieur
-Zwart wit interieur
-19 inch

Sinds die geen geen enkele reactie vernomen omtrent levering. Ook aan de telefoon geen concrete datum.
Heb dezelfde config alleen 18 ipv 19 inch. Nog geen VIN bekend maar desondanks weer de toezegging dat levering voor 100% in juni zal plaatshebben.
 
heeft iemand een printscreen waar je je vin in het account kan zien?

Als het VIN nummer niet op de bijgevoegde documenten staan, kun je de volgende stappen volgen om het VIN nummer te vinden;
1. ga naar Electric Cars, Solar Panels & Clean Energy Storage | Tesla
2. klik op ' Tesla account'
3. klik op ' Beheren'
4. rechter muis klik - 'view page source' (Windows/IOS kan dat verschillend zijn) om de code achter het scherm te tonen in je browser.
5. zoek op ' 5Y' (5 => Country assembly = US & Y => Tesla) en je kunt in de code lezen wat je VIN nummer is.

Succes.
 
Net een mooie post op facebook gevonden hiermee kun je je vin achterhalen zonder dat het in je account staat.

Check afbeelding voor instructies
Ik heb een VIN! Mijn unicorn zit op Grand Phoenix! Grote tip! Je kan je vin vroeger vinden voordat de factuur ziet in je account. Dus geen zin om snel te bellen. Zoek naar 5YJE in de source code van de account pagina.

Mooie tip! Ik ging natuurlijk meteen kijken op mijn eigen account pagina. Zoeken naar 5YJE in de source code, niets!

Maar... beste Ipatrick: je moet zoeken naar de code 5YJ3E :confused:. En daar vond ik mijn VIN 347xxx. Dat geeft mij weer moed, want ik krijg een beetje het gevoel dat ik steeds overgeslagen wordt bij het toewijzen (M3 LR AWD, Pearl White, zwart interieur, 19 inch en FSD).
 
Mooie tip! Ik ging natuurlijk meteen kijken op mijn eigen account pagina. Zoeken naar 5YJE in de source code, niets!

Maar... beste Ipatrick: je moet zoeken naar de code 5YJ3E :confused:. En daar vond ik mijn VIN 347xxx. Dat geeft mij weer moed, want ik krijg een beetje het gevoel dat ik steeds overgeslagen wordt bij het toewijzen (M3 LR AWD, Pearl White, zwart interieur, 19 inch en FSD).

SORRY!!

Was zo enthousiast ;-)
 
  • Like
Reactions: Mark67
Net een mooie post op facebook gevonden hiermee kun je je vin achterhalen zonder dat het in je account staat.

Check afbeelding voor instructies
Ik heb een VIN! Mijn unicorn zit op Grand Phoenix! Grote tip! Je kan je vin vroeger vinden voordat de factuur ziet in je account. Dus geen zin om snel te bellen. Zoek naar 5YJE in de source code van de account pagina.

Ik deed hetzelfde vond mijn vin nummer :) echter Hoe weet je gebaseerd op je vin of je auto op de grand phoenix zit?
 
Als het VIN nummer niet op de bijgevoegde documenten staan, kun je de volgende stappen volgen om het VIN nummer te vinden;
1. ga naar Electric Cars, Solar Panels & Clean Energy Storage | Tesla
2. klik op ' Tesla account'
3. klik op ' Beheren'
4. rechter muis klik - 'view page source' (Windows/IOS kan dat verschillend zijn) om de code achter het scherm te tonen in je browser.
5. zoek op ' 5Y' (5 => Country assembly = US & Y => Tesla) en je kunt in de code lezen wat je VIN nummer is.

Succes.
yep! ik zie nu een VIN.. dat is snel! :) alleen lees op de website van Tesla het volgende:

Ongeveer 5-6 weken voor de geplande productie, zal het VIN (Vehicle Identification Number) toegewezen worden en zichtbaar worden in uw Tesla-account. Het VIN nummer is vaak benodigd voor de verzekering en/of financieringscontracten.

Dus kan allemaal minder rooskleurig zijn.. :(
 
Las dit met op FB. geen idee of het hier ook al gemeld is:

Ik heb een VIN! Mijn unicorn zit op Grand Phoenix! Grote tip! Je kan je vin vroeger vinden voordat de factuur ziet in je account. Dus geen zin om snel te bellen. Zoek naar 5YJE in de source code van de account pagina.
 
wanneer besteld?
Maart 2019.

3 maanden levertijd. Valt mee maar Maart was beloofd dat werd april, toen begin mei en nu dus eerste week juni. Feitelijk ben je nu alsnog teleurgesteld terwijl Mercedes nu gewoon 5 a 6 maanden standaard heeft en een Kona soms 12 tot 14 maanden duurt. Toch verdient het aftersales traject bij Tesla echt wel de aandacht. Inmiddels zijn ze weer niet bereikbaar. Terwijl ze zelf zeggen bel maandag of dinsdag maar of woensdag doorgaat. Vandaag 2x 25 min in de wacht gehangen zonder gehoor.
 
heb je via die sourcecode truc al gekeken of er een VIN is? ik heb 31 mei definitief besteld en zag via dat trucje dat ik een VIN had :)
ja geen VIN en dat zegt Delivery zelf ook. Ze weten ook niet hoe het komt. Ga vanaf 20 juni op vakantie (heb dat in maart al direct gemeld) dus wordt spannend of ze dat echt gaan halen. Ze zouden minimaal een week van te voren een sms sturen EN bellen. Dus op zeg 10 juni nog niets dan wordt het geen juni. Denk dat het op zijn vroegst juli wordt want in april gaven ze aan dat mei 'geen enkel probleem zou zijn...".
 
Hoe krijg je de tekst 'Model 3 performance white / white' onder je post?
Dat is je signature, die je rechtsboven bij je account gegevens kunt instellen. Maar het kan zijn dat je enige tijd lid moet zijn van het forum en/of een minimum aantal postst gedaan moet hebben voor je die signature in kunt stellen.

Maar ik zou iedereen willen vragen om in hun signature aan te geven welke auto(s) ze rijden. Het helpt vaak bij het begrip van de vragen of opmerkingen als je weet of het een S een 3 of een X betreft.