Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 420335 View attachment 420336 Voor alle ongeduldigen: ze pompen daar echt langs alle kanten die auto's uit, van 7 u smorgens tot half 7 savonds (minstens, dat waren de uren dat ik er passeerde) dus ik zou nogmaals willen verzoeken om even verder te kijken dan jezelf en er van uitgaan dat ze echt wel hun best doen om iedereen zn auto zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Het is gewoon logistiek niet simpel, en in mijn geval 1 maand en 2 weken vind ik echt wel supersnel voor een splinternieuwe auto. (ik heb m nog niet natuurlijk). Zonder 1 belletje of aandringen van mijn kant
opvallend, allemaal aero velgen zonder kappen.... blijkbaar doen ze die er in tilburg pas op
 
  • Like
Reactions: ronnieG
Vandaag ook al sms ontvangen dat ik mijn kan gaan ophalen de 27e in Hasselt, 4 dagen geleden besteld ( LR AWD blauw). Had eigenlijk graag de datum een weekje later gehad, komt beter uit. Iemand een idee of je afleverdata ergens zelf kan kiezen? Voor bellen neem ik aan?
 
Vandaag ook al sms ontvangen dat ik mijn kan gaan ophalen de 27e in Hasselt, 4 dagen geleden besteld ( LR AWD blauw). Had eigenlijk graag de datum een weekje later gehad, komt beter uit. Iemand een idee of je afleverdata ergens zelf kan kiezen? Voor bellen neem ik aan?
ik kreeg per SMS de datum door met de vraag of ik aanwezig zou zijn. Heb per SMS gereageerd dat ik niet kan en 13 juli wil ophalen.
Geen idee of dat verwerkt wordt ergens.... maar verder stond er geen tel. nr of mailadres bij dus dan ga ik er maar vanuit dat je ook op de SMS kan reageren.
 
Ik voel met je mee. Laten we hopen dat het schip dat donderdag aankomt vol staat met LR RWD’s. Vooralsnog is het wachten op de eerste die nieuws ontvangt over hun RWD bestelling.
Ik hen al wel bericht gehad, maar ging om een M3 die ik uit voorraad heb kunnen bestellen. Afgelopen vrijdag besteld, en kan aanstaande zaterdag al geleverd worden. Hopelijk komt die van jullie ook snel, en idd dan spannend wat er op de boot staat.
 
Gisteren de M3 opgehaald! Op een links voor onder bij de wielkast een klein krasje, verder top! Ja, poetsen kan beter... maar hij gaat toch gecoat worden. Jongen wist niet heel veel, maar ik wel ;-). Verder wel echt rond de auto gelopen. Soms sluit een deur niet, w.s. harder dicht gooien..

De auto rijd geweldig, iedereen is onder indruk. Wat een wagen. En het tesla proces, bij mij is het top gegaan!
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
.
Als je wil weten of het geen fraude is, zal je toch het volledige bankrekening nummer moeten posten. Met die XXX valt er niet veel te controleren.

FWIW*: het bankrekeningnummer waar ik het geld naar heb overgemaakt is NL76CITI0266074340, tnv Tesla Motors NL BV. Dit heb ik overgenomen uit de eindfactuur die ik vandaag kon downloaden door in te loggen op mijn Tesla account kon vinden. Via e-mail kreeg ik de eindfactuur ook en via SMS ook een notificatie. De eindfactuur liet even op zich wachten in ons geval (en kregen we 3 dagen voor de geplande aflevering)... want we hadden het inruilaanbod niet geaccepteerd. Maar ook niet expliciet afgewezen (want daar was geen knop voor).

*In theorie kan ik natuurlijk de hacker zijn die je ook de phishing factuur met vals rekeningnummer heeft gestuurd. Maar dan zal ik hier snel ontmaskerd worden. Gebruik liefst de factuur die je zelf uit je Tesla account kunt downloaden. Up to you.
 
View attachment 420335 View attachment 420336 Voor alle ongeduldigen: ze pompen daar echt langs alle kanten die auto's uit, van 7 u smorgens tot half 7 savonds (minstens, dat waren de uren dat ik er passeerde) dus ik zou nogmaals willen verzoeken om even verder te kijken dan jezelf en er van uitgaan dat ze echt wel hun best doen om iedereen zn auto zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Het is gewoon logistiek niet simpel, en in mijn geval 1 maand en 2 weken vind ik echt wel supersnel voor een splinternieuwe auto. (ik heb m nog niet natuurlijk). Zonder 1 belletje of aandringen van mijn kant

Allemaal leuk en aardig, maar mijn aflevering voor vrijdag is gecanceld en 0,0 bericht over wanneer er nu wel geleverd gaat worden....
 
Het is altijd veel te krap tegen einde kwartaal geplanned. Honderden autos per dag proberen te doen dan hoeft er maar IETS niet goed te gaan en er vallen meteen tientallen autos af, en als de dagen erna net zo druk zijn....... ik snap niet waarom ze het telkens op die laatste week laten aankomen....
 
Allemaal leuk en aardig, maar mijn aflevering voor vrijdag is gecanceld en 0,0 bericht over wanneer er nu wel geleverd gaat worden....


same here.. ze geven aan dat niet alles binnen hun invloed ligt (transportbedrijf).. prima, maar plan dan lekker niks in. Nu zijn er veel mensen die hun agenda omgooien omdat Tesla "gokt" dat de auto op dat moment in Tilburg staat. Levering van morgen is nu verplaatst naar vrijdag en ze "smsen" best laat dat het niet doorgaat :(

Ga ervanuit dat ze het niet NOG een keer gaan verplaatsen..
 
Nja is niet 1 transportbedrijf hoor, volgens mij is er in heel europa geen autotrailer meer te huren deze weken.

LT is Litouwen toch? Bijna alle m3 trailers die ik zie rijden (net weer een op parkeerplaats a50) was rust aan t houden, allemaal LT kentekens...
 
Nja is niet 1 transportbedrijf hoor, volgens mij is er in heel europa geen autotrailer meer te huren deze weken.

LT is Litouwen toch? Bijna alle m3 trailers die ik zie rijden (net weer een op parkeerplaats a50) was rust aan t houden, allemaal LT kentekens...

nee klopt zullen er vast meer zijn. Maar ze hebben schijnbaar geen idee welke auto's er elke dag in Tilburg aankomen? daar lijkt het nu in ieder geval een beetje op
 
.

FWIW*: het bankrekeningnummer waar ik het geld naar heb overgemaakt is NL76CITI0266074340, tnv Tesla Motors NL BV. Dit heb ik overgenomen uit de eindfactuur die ik vandaag kon downloaden door in te loggen op mijn Tesla account kon vinden. Via e-mail kreeg ik de eindfactuur ook en via SMS ook een notificatie. De eindfactuur liet even op zich wachten in ons geval (en kregen we 3 dagen voor de geplande aflevering)... want we hadden het inruilaanbod niet geaccepteerd. Maar ook niet expliciet afgewezen (want daar was geen knop voor).

*In theorie kan ik natuurlijk de hacker zijn die je ook de phishing factuur met vals rekeningnummer heeft gestuurd. Maar dan zal ik hier snel ontmaskerd worden. Gebruik liefst de factuur die je zelf uit je Tesla account kunt downloaden. Up to you.

Yes! Naar dat rekeningnummer heb ik geld overgemaakt. Ik heb nog geen eindfactuur maar wel mail gekregen met de betalingsinfo.
 
het is maar een auto he. het is toch het einde van de wereld niet. ik zou ook graag de mijne deze vrijdag hebben, maar is het niet zal ik daar geen slaap om laten.

Mijn idee. Ik stond voor morgen (do.dag) gepland maar werd gebeld of het eind volgende week zou kunnen. Er is nu een nieuwe voorlopige datum van volgende week vrijdagmiddag. Spijtig maar geen ramp. De NS rijdt ook overal naar toe waar ik heen moet.