Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Bij diverse verzekeringsmodules zie ik dat de M3 75D 340Kw heeft...was het maar zo. Maar gaat dit wel goed bij de premie berekening? Moet natuurlijk 258kW zijn en 350pk.
upload_2019-1-24_21-17-7.png
 

Attachments

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    5.5 KB · Views: 42
Als je naar de fiscale waarde kijkt (tussen 71300 en 72400), kom ik daar in de NL configurator voor de performance versies alleen aan zonder de EAP optie...

Ha, tuurlijk zonder EAP. En op het moment dat het kenteken er op zit, wordt de software geïnstalleerd

Dat hebben ze toch weer mooi geleerd van ons...

Ik heb inmiddels LeasePlan weer gesproken: nog geen reserveringsnummer (gaat spannend worden voor 1 feb), maar eis klasse 3 alarm is komen te vervallen.

Beetje bij beetje komen we er.
 
Ha, tuurlijk zonder EAP. En op het moment dat het kenteken er op zit, wordt de software geïnstalleerd

Dat hebben ze toch weer mooi geleerd van ons...

Ik heb inmiddels LeasePlan weer gesproken: nog geen reserveringsnummer (gaat spannend worden voor 1 feb), maar eis klasse 3 alarm is komen te vervallen.

Beetje bij beetje komen we er.

Hier wordt het steeds gekker;
Leaseplan geeft aan dat ik van tesla een account moet krijgen dat aan de auto gekoppeld wordt en tesla zegt dat leaseplan dat moet doen.
 
So it begun:

een waslijst nieuwe registraties bij de RDW
https://opendata.rdw.nl/Voertuigen/Alle-Tesla-Model-3-in-NL/y4vt-i24s
De 19 laatst gekentekende Model 3 zijn dus de demo's waar we vanaf morgen mee kunnen testrijden. Ik hoor héél graag welke kleur waar te vinden is! Lak en interieur.
Aan de prijs te zien allemaal Performance; 6 blauw, 7 rood en 6 grijs.

EDIT: Het lijken wel 6 sets van 3 kleuren (en één rode extra)!

EDIT2: XK175Z is blauw, maar €1050 duurder; de enige met een wit interieur?
 
Last edited:
Voor degenen die nog niet gebeld zijn over levering: ik heb gisteren zelf maar eens gebeld met Tesla, en kwam er samen met medewerker delivery team achter dat mijn bestelling administratief niet goed verwerkt was.

Op 11/12 besteld, koopovereenkomst binnen en geld afgeschreven. In hun systemen nog als reservering en niet als bestelling bekend. Wordt nu aan gewerkt om dit administratief recht te trekken..
 
Ik heb net even ingelogd op mijn Tesla account en zie dat ik mijn delivery address kan ingeven.
Zal hij dan toch thuis afgeleverd worden?

Edit:
Ik moet Aartselaar of Zaventem kiezen, nadien de keuze maken hoe ik hem betaal, op welke naam hij geregistreerd moet worden en de verzekering informatie doorgeven (dewelke ik nog niet weet :-s)
 
Last edited:
Ik heb net even ingelogd op mijn Tesla account en zie dat ik mijn delivery address kan ingeven.
Zal hij dan toch thuis afgeleverd worden?

Edit:
Ik moet Aartselaar of Zaventem kiezen, nadien de keuze maken hoe ik hem betaal, op welke naam hij geregistreerd moet worden en de verzekering informatie doorgeven (dewelke ik nog niet weet :-s)

ik kon niks kiezen, alleen tilburg
 
  • Like
Reactions: DutchTM3
Ik heb nu net alle documenten in mijn account geupload. Die had ik op hun wens al een keer per mail gestuurd.

Status is bij mij nu voorbereiden op levering(wacht nog op definitieve factuur)
Had de documenten vorige week maandag per email aangeleverd. Via de telefoon bevestigd gehad dat ze er waren. Maar in mijn account toch niet zichtbaar. Heb ze alsnog geüploaded. Daardoor schoof de status verder. "Voorbereiden voor levering" is bij mij nu afgevinkt. Dus ook wachten op factuur / betaling.
 
Voor degenen die nog niet gebeld zijn over levering: ik heb gisteren zelf maar eens gebeld met Tesla, en kwam er samen met medewerker delivery team achter dat mijn bestelling administratief niet goed verwerkt was.

Op 11/12 besteld, koopovereenkomst binnen en geld afgeschreven. In hun systemen nog als reservering en niet als bestelling bekend. Wordt nu aan gewerkt om dit administratief recht te trekken..

Ik was begin vorige week gebeld om KvK-uittreksel + kopie rijbewijs te sturen naar [email protected], dat ik direct heb verzonden. Geen reactie op gekregen, gisteren voor de zekerheid toch maar even naar Tilburg gebeld. Ze hadden mijn mail niet ontvangen (vreemd, want mailadres was juist en geen undelivered mail message ontvangen)... Dus opnieuw gestuurd en dat heeft de medewerker in kwestie direct verwerkt. Daarna zag ik ook dat de status was bijgewerkt:

Vanuit je account: druk op de [BEHEREN] button en druk op (i) Overzicht. Als het goed is staat "Voorbereiden voor levering" afgevinkt. Dat was bij mij voor mijn telefoongesprek niet het geval. Dus check dat even.

Ik vroeg of dit tot vertraging van mijn bestelling zou kunnen hebben geleid, maar ze zei van niet. Ze zei dat ze nog geen zicht hebben op welke auto's voor welke klanten beschikbaar komen (i.t.t. andere berichten in dit forum).
 
  • Like
Reactions: Michel3