Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
België kan ik niet zo goed inschatten, misschien hebben onze Belgische vrienden een idee. Google Docs geeft 636 bestelling aan, maar ook dat is zonder de leasemaatschappijen. ik weet niet hoe belangrijk lease is in België.

Aangezien we wereldrecordhouder zijn in bedrijfswagens denk ik dat dit ook in België een substantiële hoeveelheid extra via Lease zal zijn
 
Aangezien we wereldrecordhouder zijn in bedrijfswagens denk ik dat dit ook in België een substantiële hoeveelheid extra via Lease zal zijn
Ook rekeninghoudend met het feit dat momenteel enkel nog maar de LR AWD en Performance beschikbaar zijn, denk ik dat vooral de zelfstandigen/zaakvoerders reeds zijn overgegaan tot bestelling. Ik kan me inbeelden dat in deze prijsklasse het aandeel "particuliere" kopers eerder nog beperkt zal blijven.
 
View media item 119353
Net mail gekregen met dit :mad:

Nadat vorige week aan de telefoon bevestigd was dat ze over alle gegevens en documenten beschikken :mad:

En natuurlijk werkt geen enkele van de links als je er op doorklikt. Tis te zeggen. Je komt op een verbasterde versie van je Tesla Account terecht maar iets invullen zoals in de mail beschreven, ho maar. #FireSomeone :mad:
 
View media item 119353
Net mail gekregen met dit :mad:

Nadat vorige week aan de telefoon bevestigd was dat ze over alle gegevens en documenten beschikken :mad:

En natuurlijk werkt geen enkele van de links als je er op doorklikt. Tis te zeggen. Je komt op een verbasterde versie van je Tesla Account terecht maar iets invullen zoals in de mail beschreven, ho maar. #FireSomeone :mad:
ik kreeg die ook net binnen...in de portal zeggen ze dat alles in orde is.
 
Ik zie je foto niet @XxArkayxX . Hebben jullie ook deze email gekregen net?

ICGv8pW.png


Ik snap er niks meer van, als ik de links volg kan ik niks doen...
 
Ik heb vanmiddag nog met Tesla sales gebeld. Volgens die man zou de levering pas voor begin maart zijn omdat ik de 2de helft van december heb besteld en er nog geen VIN aan mijn account gekoppeld was.
Nadien kreeg ik ook een mail om mijn overname in gang te zetten (daar belde ik tenslotte voor) en een uurtje later ook de mail gekregen waar jullie het over hebben.
De man in kwestie bevestigde wel dat alles op mijn account in orde stond.

Ik veronderstel dat het een automatische mail is naar alle bestellers zodat mensen die hun gegevens nog niet vervolledigd hadden, erop attent gemaakt worden?
Ze hadden wel kunnen filteren natuurlijk...
 
  • Informative
Reactions: Jooop
Reservatie 24/05/2016, configuratie 16/12/2018, VIN toegekend, levering voorzien op 16/02, voorlopig nog wachten op bevestigingsemail en factuur. Eerste Tesla.

Je bent de eerst zonder Tesla waar ik van hoor dat de auto al een VIN heeft en een datum. Goed nieuws!

Baal natuurlijk dat ik nog niks gehoord heb ondanks eerder reservering en bestelling, maar blijkbaar zijn ze in België al verder met het afhandelen van de orders.
 
  • Like
Reactions: Jooop