Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb echt het idee dat het ook met financiën afgerond hebben heeft te maken. Ik wacht bijvoorbeeld al dagen op de documenten van ABN Amro om de financial lease te kunnen ondertekenen. Ik denk dat zolang dat niet rond is Tesla eerder voor iemand anders kiest. Hoe is dat bij jullie, of doen jullie allemaal cash betalen?
 
Ik heb echt het idee dat het ook met financiën afgerond hebben heeft te maken. Ik wacht bijvoorbeeld al dagen op de documenten van ABN Amro om de financial lease te kunnen ondertekenen. Ik denk dat zolang dat niet rond is Tesla eerder voor iemand anders kiest. Hoe is dat bij jullie, of doen jullie allemaal cash betalen?
Ik ben geen Tesla bezitter maar heb inderdaad wel aangegeven cash te betalen, misschien dat dat helpt.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Ik heb echt het idee dat het ook met financiën afgerond hebben heeft te maken. Ik wacht bijvoorbeeld al dagen op de documenten van ABN Amro om de financial lease te kunnen ondertekenen. Ik denk dat zolang dat niet rond is Tesla eerder voor iemand anders kiest. Hoe is dat bij jullie, of doen jullie allemaal cash betalen?

Wij betalen ook cash en ook niets meer vernomen.
 
Ik heb echt het idee dat het ook met financiën afgerond hebben heeft te maken. Ik wacht bijvoorbeeld al dagen op de documenten van ABN Amro om de financial lease te kunnen ondertekenen. Ik denk dat zolang dat niet rond is Tesla eerder voor iemand anders kiest. Hoe is dat bij jullie, of doen jullie allemaal cash betalen?

Ik heb het bedrag al maanden lang netjes op mijn rekening staan, letterlijk SHUT UP AND TAKE MY MONEY TESLA! :rolleyes: Ook nog geen afleverdatum gekregen ondanks 01-04-16 reservering en 07-12-18 bestelling. Het is gewoon random.
 
Ik heb echt het idee dat het ook met financiën afgerond hebben heeft te maken. Ik wacht bijvoorbeeld al dagen op de documenten van ABN Amro om de financial lease te kunnen ondertekenen. Ik denk dat zolang dat niet rond is Tesla eerder voor iemand anders kiest. Hoe is dat bij jullie, of doen jullie allemaal cash betalen?

Ik had daar ook 8 dagen op geacht. Uiteindelijk gebeld en bleek dat ze op m’n financial holding niet willen financieren. Daar had ik alleen geen mailtje over ontvangen. Nu financiering bij rabo met 3,7%
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Stolding and SeBsZ
Als je denkt dat je het niet hoeft te betalen kun je best lang wachten tot de auto er is ben ik bang. Dus in die zin is het wel verplicht betalen en dan de auto halen ;)

Heb trouwens nog nooit een automerk meegemaakt die het niet doorrekende.
Ik wel toen in mijn Volvo V60 PIH uit België importeerde. Die werd vanuit Antwerpen op een trailer naar mij in Den Haag gebracht. Helemaal gratis.
 
Oh jee .... vertraging?

image.png
 
Je hebt weer niet goed opgelet he. Hij heeft zich toch anderhalve dag moeten verstoppen achter een eiland voor een grote storm die er aan kwam.
View attachment 373707
"Denk ik.", staat er onder. Vanmorgen (na de post die jij aanhaalt dus) heb ik een foto gepost van de "dude" pagina. Toen was hij al weer op snelheid en toen stond er nog steeds een ETA van 3 februari. Nu niet meer.
 
Vandaag een sms gehad dat ik er 2 van de 4 op de 15e feb kan ophalen.
Toch maar even gebeld hoe het zit met die andere 2 want eerder zeiden ze dat ik ze allemaal tegelijk kon ophalen.

Die andere 2 staan dus helaas op een andere boot en komen een week later.
Vroege reserveringen lijken dus wel voorrang te krijgen, maar veel scheelt het ook weer niet.
Van de eerste boot gaan er een paar 100 naar Nederlandse eigenaren vertelde hij.

Gevraagd of die eerste 2 dan maar een weekje in Tilburg mogen logeren zodat ik ze de week daarna alle 4 tegelijk kan ophalen.
Dat kon gelukkig dus nu wordt het een weekje later.
Anders moet ik er 2x naar toe en allemaal tegelijk ophalen is leuker natuurlijk.
 
Nadat ik begin vorige week naar aanleiding van een SMS'je alle benodigde documenten heb geupload in MyTesla, krijg ik vanavond opeens een mailtje met hetzelfde verzoek en met daarin indicaties dat de leverlocatie en de registratiedocumenten niet compleet zouden zijn.
Ik had dat echter allemaal prima ingevuld en was naar de volgende stap.

Als ik ook in MyTesla account kijk kan ik helemaal meer bij de vorige stap komen.
Er staat, bij volgende stap: "Wij stellen uw factuur op en zullen contact met u opnemen om uw eindbetaling te regelen."

Wat een zooitje, ook als ik dit forum zo lees, zo houden ze het natuurlijk ook behoorlijk druk aan de telefoon.