Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Voor Noorwegen is Drammen logischer. De volgende carrier Cosmos zou daarheen doorvaren. Als auto’s alleen gecontroleerd en doorgetransporteerd hoeven worden zijn verschillende aanlandpunten wel zo logisch. Toch zou ik wel foto’s van Model 3’s in Zeebrugge willen zien.

Waar haal je de informatie dat de Cosmos naar Drammen gaat? Voor zover ik kan zien gaat die gewoon ook naar Zeebruggen. Drammen staat zelfs helemaal niet tussen de bestemmingen waar Glovis op vaart.
 
Die 200 miljoen is geen kostenpost naar een investering die je op de balans mag activeren, er zullen ongetwijfeld integratie kosten zijn, maar de overgenomen partij zou ook zomaar winst kunnen maken.

Klopt helemaal. De overgenomen partij maakt ongeveer $10M verlies per kwartaal. Daarvan zullen we dit kwartaal weinig merken. Ik neem aan dat er volledige consolidatie is vanaf volgend kwartaal?
 
Net voor de middag gebeld geweest om de model 3 vanavond (!) op te gaan halen.
Maar ik geraak niet aan een plaat tegen vanavond, dus zal op zijn vroegst voor morgen zijn...
Desondanks ik net zoals iedereen blij dat de leveringen starten, toch jammer dat ze pas dag van de levering pas kunnen bellen om concreet af te spreken. Hopelijk behoren ook deze "groeipijnen" snel tot het verleden...
 
Waar haal je de informatie dat de Cosmos naar Drammen gaat? Voor zover ik kan zien gaat die gewoon ook naar Zeebruggen. Drammen staat zelfs helemaal niet tussen de bestemmingen waar Glovis op vaart.
Crew member Cosmos zei naar Noorwegen. Noren spreken over Drammen. Bovendien kan hij eerst aanleggen in Zeebrugge, deel lossen en dan doorvaren.
Captain vaart nu ook door naar Bremerhaven. Om 3500-1400-350=1750 te lossen?
Weet het dus niet. Zijn mijn veronderstellingen. We zullen het zien.
 
  • Informative
Reactions: schonelucht
Hier nog zo'n geluksvogel. Ben net gebeld dat ik hem vandaag (na 17:00u) mag ophalen. Afspraak gemaakt voor 18u, maar ik denk dat me dat toch niet gaat lukken. De eindfactuur klopt nog niet (13k teveel :oops:) en het geld heb ik ook niet klaar staan bij één bank, dus ik denk dat ik hem moet opschuiven.
Ik kan em wel ophalen hoor, en heb dezelfde uitvoering. Neem em graag van je over :p
 
Ook gebeld voor levering vanavond. Ik krijg het echter op deze korte termijn helaas niet voor elkaar - vertrek over 3 uur naar het buitenland. (Los van het feit dat de juiste nota ook nog niet beschikbaar is en de verzekering ook wel een dingetje is.) Blijft nu op de 16e staan.... Damn.