Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Zien jullie het enorme kleurverschil tussen de voorbumper en de overige delen? Bij Tesla is dat wel een extreem verschil, was bij de S zo en nu nog steeds.
Eigenlijk zie je dat bij alle automerken wel, dat de kunststofbumper qua kleur iets afwijkt, maar bij Tesla is die afwijking soms wel errug groot

View attachment 375208


Is dat niet gewoon lichtinval? Ik neem aan dat je het vlak recht boven het kenteken bedoelt. Volgens mij valt het wel mee.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Per kentekenplaatset (Scrabble) is een tientje of zo... Elon moet op de kleintjes letten ;)

Wat betreft kleurverschil bumper / rest van de auto. Metallic lak heeft een bepaalde vleug begreep ik van een spuiter. Dus je zal altijd verschil zien mede omdat ook het materiaal waarop gespoten is afwijkt. Bovendien zal het bij sommige kleuren meer opvallen dan bij anderen. De standaard zwarte versie zal het minste last hebben van dit verschijnsel. Geen metallic.
 
  • Like
Reactions: Tombaaaa
Is dat niet gewoon lichtinval? Ik neem aan dat je het vlak recht boven het kenteken bedoelt. Volgens mij valt het wel mee.
Dit bedoel ik, dat zie je extreem bij Tesla, zij spuiten de bumper niet op de auto en met een andere spuitrichting en dan zie je dat verschil meer dan bij andere automerken
Naamloos.png
 

Attachments

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    51 KB · Views: 41
Last edited:
..........

Wat betreft kleurverschil bumper / rest van de auto. Metallic lak heeft een bepaalde vleug begreep ik van een spuiter. Dus je zal altijd verschil zien mede omdat ook het materiaal waarop gespoten is afwijkt. Bovendien zal het bij sommige kleuren meer opvallen dan bij anderen. De standaard zwarte versie zal het minste last hebben van dit verschijnsel. Geen metallic.

Ik heb een Model S pre-facelift in Titanium metallic en heb onlangs een T-sportline bumper gemonteerd. Ik ben bij mijn spuiter geweest die mijn metallic lak gescand heeft en de originele Teslalak zo precies mogelijk heeft benaderd.
Gevolg is dat mijn nieuwe bumper beter bij de auto past dan de originele. En inderdaad, ook de spuitrichting bepaalt of je het kleurverschil meer of minder ziet en je ziet het inderdaad altijd een beetje, vooral bij metallic lakken
Wat je op de foto ziet links van de koplamp, is niet alleen de lichtinval, want de vlakken liggen in dezelfde richting.
 
Last edited:
Klopt. De oude platen lever je in met de nummers die erin geslagen zijn. En je krijgt nieuwe met de opgelegde cijfers mee.
Brezan is aan te raden, die maken ze waar je bij staat en zijn niet duur. Je moet je kentekencard bij je hebben, anders gaat het niet, want die kentekencardcode moeten ze in de systemen van de RDW zetten om de platen te registreren. Die card zul je pas de dag na registratie op jouw naam krijgen.
 
Hahaha is Mad of Bad Pussy een bepaald statement of betekenis? Uit een film misschien?

De model S heb ik Bad Pussy genoemd door de stoerdere uiterlijk en de 3 gaat Mad Pussy heten, het is P dus dat is echt madness kwa acceleratie. De X was Fat Pussy (kwam niet eens in de garage in stad) en de Roadster wordt Wet Pussy (trust me vrouwen krijgen dat wel van die auto ;)). Het komt omdat Elon SEXY wil maken van de modellen dus ik kwam op die gekke idee.
 
  • Love
  • Funny
Reactions: Michel3 and nico180
Aan inspiratie ontbreekt het je in ieder geval niet!
De model S heb ik Bad Pussy genoemd door de stoerdere uiterlijk en de 3 gaat Mad Pussy heten, het is P dus dat is echt madness kwa acceleratie. De X was Fat Pussy (kwam niet eens in de garage in stad) en de Roadster wordt Wet Pussy (trust me vrouwen krijgen dat wel van die auto ;)). Het komt omdat Elon SEXY wil maken van de modellen dus ik kwam op die gekke idee.
 
De model S heb ik Bad Pussy genoemd door de stoerdere uiterlijk en de 3 gaat Mad Pussy heten, het is P dus dat is echt madness kwa acceleratie. De X was Fat Pussy (kwam niet eens in de garage in stad) en de Roadster wordt Wet Pussy (trust me vrouwen krijgen dat wel van die auto ;)). Het komt omdat Elon SEXY wil maken van de modellen dus ik kwam op die gekke idee.

Je wilt uiteindelijk alle modellen voor de deur hebben staan dus?
A real Pussy Farm :D
 
  • Like
Reactions: Mad P***y