Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Voor hoeveel premie?

Uit mijn hoofd ging het om €205 met no-claim erbij (0 schade vrije jaren).
Zonder no-claim iets van €190,-.
Excl. assurantiebelasting
O.b.v. "XK193Z", €72.400,-

Onbeperkt aantal KM & niet op naam van een bestuurder.

Ga morgen nog even bellen m.b.t. de nieuwwaarderegeling.
Een ander forum-lid attendeerde dat dit wellicht tot 50K loopt.
 
  • Informative
Reactions: Michel3
Hier ook gedoe. ABN financial lease afdeling voor de Tesla had vandaag een meeting. Deze eindigde rond 16.30. Dus mijn sales Advisor had hun zojuist aan de lijn en het wachten nu is op een levering. Dit zou de facturen enzo dan weer verder in gang zetten. Helaas kon de telefoniste (Celeste) geen verwachting uitspreken of het dan om de 2e, 3e of welke boot dan ook zou gaan.

Mijn conclusie is dan ook dat degene die cash betalen wel degelijk voor gaan. Wij moeten de administratie molen in. En met tesla die 700 mails achterlopen duurt het langer. Ook hebben ze hun prioriteit op dit moment bij de huidige leveringen staan, wat ik wel snap.

Edit: Het advies was afwachten.

Ps: identieke status zoals die van jou in Mytesla account.

Wij betalen cash, ook tesla eigenaren, maar geen Vin bekend of factuur. Dus nee wij gaan niet voor helaas.
 
Je zou het denken eh...Ware het niet dat je via de webshop enkel kan laten leveren naar een adres in Nederland. En in België krijg je hem bij de Service Centers niet mee op basis van een reservatienummer. #DeLogicaIsZoek
Zou het gewoon proberen; het is de EU shop van Tesla. Raad aan niet op marktplaats te proberen; daar probeerde ene Jeroen een aantal Tesla kabels/HPWC enzo te verpatsen
 
Update :
De software fout die alle auto's hadden is opgelost.
Maar de UMC fout die mijn auto heeft is nog niet opgelost. In eerste instantie betekende dat dat ie op HOLD stond en niet geleverd mocht worden.
Ik mocht mijn auto zelfs niet zien!!!!!

Na veel aandringen is er toch overlegd en nu blijkt dat het toch (al dan niet tijdelijk) gefixed kan worden en dat de auto toch geleverd kan worden. Dat was dan wel een "uitzonderlijke situatie" volgens de medewerker maar aangezien de afgelopen twee dagen voor mij ook "uitzonderlijk" zijn geweest kon het dan schijnbaar toch.

Ik ga de auto sowieso zien vandaag en "zeer waarschijnlijk" kan ik em meenemen. Nu heb ik dat al 200x gehoord de laatste dagen dus ik hou een slag om de arm, maar goed.

De UMC fout is schijnbaar echt alleen de UMC, plus dat er een foutmelding op het scherm staat waardoor ze em niet willen uitleveren, hoewel het technisch gezien dus wel kan.
 
Same here, ook ik kreeg bij Tesla te horen dat de dame in kwestie niets kon zien en dat het via een aparte afdeling liep en dat Leaseplan die afdeling kon bellen voor informatie. Maar Leaseplan gaat dat helemaal niet doen, die zegt "we wachten op nieuws van Tesla"... Ach ja, iemand anders waarschuwde me er al voor. Ik vrees dat ik in heel februari gewoon niets ga horen en *misschien* ergens half maart misschien het eerste teken van leven ga krijgen. Hoop ik dan... stiekem...
Vreemde gang van zaken. Vooral dat ze er niet in kunnen kijken. Ze gaf aan dat het een 'automatisch' proces is, zodat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar hoe automatisch is het als er een account aangemaakt wordt, maar de reservering & auto nog niet te zien is in het account .
 
4DCE023F-7BF7-40F0-B190-23A9E4527704.jpeg
FC80B26F-87DD-42AF-BCB9-7FEFB2022EFD.jpeg
Vandaag bij Vd valk in Apeldoorn. 2 x m3 aan de reguliere laadpaal
 
Wellicht dat er weinig Nederlanders voor de cheap Dutch special gaan, dat jij wel als één van de eerste je Tesla Model 3 krijgt.

Ik heb een reservatie op dezelfde dag, een bestelling een dag eerder, maar nog nul nieuws na ‘gereed voor levering’ voor mijn Model 3.

Vanmiddag aan de telefoon zeiden ze dat als je nog geen VIN had en geen SMS gehad had, je niet op de eerste noch op de tweede boot stond. :(

Gelukkig weten de meeste Tesla medewerkers toch niks kloppends te vertellen. ;)
heb ik precies de zelfde gehad vandaag
jammer , dacht ik als eerdere Tesla owner wat voorrang zou krijgen, maar niet
wachten dan :)
 
Zien jullie het enorme kleurverschil tussen de voorbumper en de overige delen? Bij Tesla is dat wel een extreem verschil, was bij de S zo en nu nog steeds.
Eigenlijk zie je dat bij alle automerken wel, dat de kunststofbumper qua kleur iets afwijkt, maar bij Tesla is die afwijking soms wel errug groot

Dy0NqRZW0AATrIb.jpg
 

Attachments

  • Dy0NqRZW0AATrIb.jpg
    Dy0NqRZW0AATrIb.jpg
    133.8 KB · Views: 25