Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Valt best mee toch? CCS/Combo Charge Map - Europe

Tis nou niet dat er buiten de SuCs niets te vinden is. En het zal een kwestie van een half jaar zijn voordat we een stuk verder zijn qua CCS uitrol. En tbh: ik verwacht dat de nieuwe S en X refresh tzt ook CCS zal krijgen en dat alle SuCs met CCS worden uitgerust. Je kunt je zelfs afvragen of SuC v3 überhaupt nog wel de oude type-2 only vormfactor krijgt dan.
 
Mijn ABN Amro gedoe is nu rond, documenten zijn ondertekend. Maar, wat nu? Ik heb niet echt het idee dat het bij Tesla goed staat, status nog altijd op "voorbereiden voor levering" en m'n order agreement is weg. Ik weet dat jullie er niks mee kunnen, maar vroeg me af of er al andere mensen met een ABN financial lease een kenteken of vin hebben?
 
Net gebeld naar Tesla voor een status update. Ik kreeg een paar dagen geleden een uitnodiging om een Tesla account te maken op mijn werk-email (ik ga de M3 leasen via Leaseplan), maar zie daar nog niks op staan.

De dame aan de lijn vertelde mij dat ze voor leaseauto's niks in het systeem kan opzoeken, dat een aparte accountmanager bij Tesla dit in samenspraak met de leasemaatschappij regelt. Ik heb mijn persoonlijke reservering (uit begin 2016) en een referal code laten koppelen (voor 1 feb), dus ben vandaar benieuwd wat de status is.

Is dit ook jullie ervaring? Weten jullie de volgorde van afhandelingen voor leaseauto's die eventueel al verder zijn dan ik binnen het proces?
 
Mijn ABN Amro gedoe is nu rond, documenten zijn ondertekend. Maar, wat nu? Ik heb niet echt het idee dat het bij Tesla goed staat, status nog altijd op "voorbereiden voor levering" en m'n order agreement is weg. Ik weet dat jullie er niks mee kunnen, maar vroeg me af of er al andere mensen met een ABN financial lease een kenteken of vin hebben?
Bij mij, 2x M3, 1 zit in de huidige heiza, alle 2 met ABN, dus moet goedkomen
 
  • Like
Reactions: SeBsZ
Ben net gebeld, helaas heeft mijn auto net als enkele anderen (maar niet allemaal) een software fout, de UMC kan schijnbaar niet verbinden.
Gelukkig heb ik sinds een week een TWC thuis dus ik ga toch gewoon naar Tilburg, en maar even vragen aan de techneuten of het misschien toch meegenomen kan worden.

Zo niet, ben ik er toch een beetje bij en kan ik in ieder geval mijn auto haar naam geven ;)
 
  • Funny
  • Like
Reactions: zkpq and eelcodb
Mijn ABN Amro gedoe is nu rond, documenten zijn ondertekend. Maar, wat nu? Ik heb niet echt het idee dat het bij Tesla goed staat, status nog altijd op "voorbereiden voor levering" en m'n order agreement is weg. Ik weet dat jullie er niks mee kunnen, maar vroeg me af of er al andere mensen met een ABN financial lease een kenteken of vin hebben?

Hier ook gedoe. ABN financial lease afdeling voor de Tesla had vandaag een meeting. Deze eindigde rond 16.30. Dus mijn sales Advisor had hun zojuist aan de lijn en het wachten nu is op een levering. Dit zou de facturen enzo dan weer verder in gang zetten. Helaas kon de telefoniste (Celeste) geen verwachting uitspreken of het dan om de 2e, 3e of welke boot dan ook zou gaan.

Mijn conclusie is dan ook dat degene die cash betalen wel degelijk voor gaan. Wij moeten de administratie molen in. En met tesla die 700 mails achterlopen duurt het langer. Ook hebben ze hun prioriteit op dit moment bij de huidige leveringen staan, wat ik wel snap.

Edit: Het advies was afwachten.

Ps: identieke status zoals die van jou in Mytesla account.
 
  • Informative
Reactions: SeBsZ
Hier ook gedoe. ABN financial lease afdeling voor de Tesla had vandaag een meeting. Deze eindigde rond 16.30. Dus mijn sales Advisor had hun zojuist aan de lijn en het wachten nu is op een levering. Dit zou de facturen enzo dan weer verder in gang zetten. Helaas kon de telefoniste (Celeste) geen verwachting uitspreken of het dan om de 2e, 3e of welke boot dan ook zou gaan.

Mijn conclusie is dan ook dat degene die cash betalen wel degelijk voor gaan. Wij moeten de administratie molen in. En met tesla die 700 mails achterlopen duurt het langer. Ook hebben ze hun prioriteit op dit moment bij de huidige leveringen staan, wat ik wel snap.

Edit: Het advies was afwachten.

Ps: identieke status zoals die van jou in Mytesla account.

Zelfde situatie. ABNAMRO lease contract eergisteren ondertekent naar Tesla gestuurd. Deze stond vanmorgen nog in de queue van te behandelen emails. Dus men loopt een heel stuk achter... Vandaag nog gebeld. Men zag email staan, informatie was goed maar nog niet verwerkt. Zolang niet verwerkt zal er ook geen auto aan geassigned worden. Denk dat zodra lease contract verwerkt is het snel zou moeten gaan. Mijn hoop is nog steeds Februari... (2019 ;-)
 
  • Informative
Reactions: SeBsZ
Net gebeld naar Tesla voor een status update. Ik kreeg een paar dagen geleden een uitnodiging om een Tesla account te maken op mijn werk-email (ik ga de M3 leasen via Leaseplan), maar zie daar nog niks op staan.

De dame aan de lijn vertelde mij dat ze voor leaseauto's niks in het systeem kan opzoeken, dat een aparte accountmanager bij Tesla dit in samenspraak met de leasemaatschappij regelt. Ik heb mijn persoonlijke reservering (uit begin 2016) en een referal code laten koppelen (voor 1 feb), dus ben vandaar benieuwd wat de status is.

Is dit ook jullie ervaring? Weten jullie de volgorde van afhandelingen voor leaseauto's die eventueel al verder zijn dan ik binnen het proces?

Same here, ook ik kreeg bij Tesla te horen dat de dame in kwestie niets kon zien en dat het via een aparte afdeling liep en dat Leaseplan die afdeling kon bellen voor informatie. Maar Leaseplan gaat dat helemaal niet doen, die zegt "we wachten op nieuws van Tesla"... Ach ja, iemand anders waarschuwde me er al voor. Ik vrees dat ik in heel februari gewoon niets ga horen en *misschien* ergens half maart misschien het eerste teken van leven ga krijgen. Hoop ik dan... stiekem...
 
Ik zit sinds gisteren in de VS (eerst paar uur Los Angeles, nu Portland) en ik vind het opvallend hoeveel Model 3-en ik al gezien heb. Zeker meer dan 20 terwijl ik het merendeel met vergaderingen bezig ben en dus niet op straat zit te tellen. Je krijgt haast het gevoel dat het hier 'los' gaat, maar dat zal komen doordat ik er onwillekeurig toch op let.

image1.jpeg
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
18-01-2019 heb ik mijn ABN papieren ingeleverd maar nog niks mogen terugkrijgen helaas... We wachten maar af. Gelukkig kan ik het aardig relativeren, stond pas maart op de rol dus elke week eerder is een gelukkig ;)
Ja idem hier. Probeer het wel positief in te zien. Wie weet, mogen wij de m3 bij een sec naar keuze afhalen. En hopelijk zijn alle voorwaarden en polissen van verzekeringen dan ook up to date.