Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er momenteel mensen uit België die een levering hebben gekregen de afgelopen dagen?
Blijkbaar is er een probleem met de roze formulieren en kunnen de auto's niet geregistreerd worden?
Mijn afspraak voor donderdag lijkt bijgevolg in het water te vallen.
Ik wil de doos met roze formulieren niet afgeven voordat ze een model 3 voor mij gevonden hebben:cool:
 
Zijn er momenteel mensen uit België die een levering hebben gekregen de afgelopen dagen?
Blijkbaar is er een probleem met de roze formulieren en kunnen de auto's niet geregistreerd worden?
Mijn afspraak voor donderdag lijkt bijgevolg in het water te vallen.


Comedy capers...
het is toch allemaal niet nieuw voor Tesla ?

of zou @Xfrank toch hier achter zitten ?


Maar terzake : ik weet wel van leveringen afgelopen zaterdag.
 
Zijn er momenteel mensen uit België die een levering hebben gekregen de afgelopen dagen?
Blijkbaar is er een probleem met de roze formulieren en kunnen de auto's niet geregistreerd worden?
Mijn afspraak voor donderdag lijkt bijgevolg in het water te vallen.
Volgens SeC toch geen probleem met roze formulier. De auto is nog niet leverklaar en daarom wordt het roze formulier nog niet doorgestuurd. Fingers crossed voor donderdag.
 
  • Informative
Reactions: S-19910
View attachment 380651
ik was eerst:)
Kan je me details sturen per PM, dan stuur ik het door naar de operator die er eentje aan het zoeken is voor mij.;)


oeps, foutje van mij
ik dacht dat je bevestigde dat het om een rode met 19" velgen ging:D


Voor u en voor de anderen vrees ik dat het een kwestie is van vervaarlijk dicht in de buurt maar niet helemaal: Het was een Rode.....Performance
 
Zijn er momenteel mensen uit België die een levering hebben gekregen de afgelopen dagen?
Blijkbaar is er een probleem met de roze formulieren en kunnen de auto's niet geregistreerd worden?
Mijn afspraak voor donderdag lijkt bijgevolg in het water te vallen.
Net ook even gebeld (ivm levering zaterdag): "Er zijn inderdaad issues met de roze papieren", Tesla-medewerker kon niet zien of deze wel/niet naar mijn verzekeringsmakelaar zijn verstuurd. Geen indicatie wanneer deze "problemen" opgelost zouden zijn.

Advies dat ik kreeg was om ff te checken bij de makelaar, indien nog niets ontvangen dan best terugbellen naar Tesla om de levering van zaterdag te verplaatsen naar een later moment...:confused:
 
View attachment 380651
ik was eerst:)
Kan je me details sturen per PM, dan stuur ik het door naar de operator die er eentje aan het zoeken is voor mij.;)


oeps, foutje van mij
ik dacht dat je bevestigde dat het om een rode met 19" velgen ging:D


Geloof je hun als ze je zeggen "een operator is er eentje voor jou aan het zoeken"?

Ze sturen zelfs nog berichten naar mensen die al gecancelled hebben. Ik denk echt niet meer dat er iemand is die manueel in dit proces kan of wil ingrijpen in sommige gevallen die echt wat mij betreft schrijnend te noemen zijn. Vergeet de belofte van prioriteit nu eenmaal. Voor zover ik het na meer dan een maand opvolgen kan evalueren is dit het proces:

We (Tesla) hebben veel meer bestellingen dan we ze kunnen aansleuren. De alpha en de omega van onze prioriteit is om zo snel mogelijk zo veel mogelijk wagens tot bij eindklanten te krijgen. In tegenstelling tot de S/X shippen we niet naar orders maar shippen we gewoon in mass en we zien wel waar ze terecht komen. Dat is de snelste methode om zo veel mogelijk auto's bij klanten te krijgen en wat we ook shippen, we krijgen ze toch wel verkocht. Eens ze in Zeebrugge aankomen worden ze verdeeld over de verschillende landen en daar toegewezen aan bestellingen. Hier lijkt me maar één afweging te zijn en dat is zo snel mogelijk de wagen bij een klant krijgen. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de eerder meegegeven prioriteiten lijst van geen enkele tel is of toch van minimale tel. Gewoon geluk hebben lijkt me de grootste factor. Die prioriteitenlijst aflopen bij toewijzingen is waarschijnlijk gewoon te veel overhead.

Moraal van het verhaal: Gewoon geduld hebben en afwachten tot jij (ik ook dus) geluk heeft en je gematched wordt. Kan best nog lang duren. Als je geen geluk hebt misschien nog tot ze overschakelen tot een ship to order model zoals bij de S/X.

Ik geloof echt niet meer dat iemand weet wat je te wachten staat tot je gematched wordt of dat ze speciale rekening met je houden omdat je gereserveerd hebt of Tesla eigenaar bent.
 
Bij deze een screenshot:
 

Attachments

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    12 KB · Views: 39
  • Informative
Reactions: MusQueTear
ok... nou dan hoop is dat ze een beetje op tijd mijn leverdatum door geven dan kan ik nog een Visa en vlucht regelen.
Als mede-Amsterdammer begrijp ik je een beetje want Tilburg ligt natuurlijk behoorlijk buiten de ring.
Maar ik verzeker je dat je om daar heen te gaan geen visum nodig hebt en om er nou heen te vliegen vanaf Schiphol is ook een beetje overdreven ;)
 
  • Funny
Reactions: Michel3 and Merijn
Vandaag gebeld met LP. Ik heb sinds vandaag een nieuw RN. Leverdatum onbekend.
Ook weer contact met leaseplan. Ze verwachten dat ik volgende week wordt gebeld door delivery voor uitlevering weken later verwachten ze. reservering 21/12/18 en bestelling 15 januari 2019. Nee het ligt niet aan het feit dat er goede afspraken waren met leaseplan en Tesla. (DUH). Oh en Tesla gaf aan de auto's worden in gehele batches uitgeleverd aan de leasemaatschappijen. Das ook weer nieuw.
 
  • Informative
Reactions: Thermometer